Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 | |
Dru |
HoTa została w końcu wydana w Rosji Wersja Angielska wyjdzie na dniach ;) Oryginalna wiadomość http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=26463 --ciach-- |
satyr64 |
Niektóre awatary są rażące, ale da się znieść. Nie potrzebnie podmienili modele pikiniera i halabardnika. |
Dark Dragon |
Dla tych, którym nie do końca przypadł do gustu motyw muzyczny z Przystani mam stworzoną przez siebie alternatywę ;) Chciałbym abyście w tym temacie dawali własne propozycje motywów :) |
Serd |
To jest naprawdę super! Tylko żeby jeszcze dodali jakiś patch do edytora... |
satyr64 |
Hobbicie, a jakie błędy są w tym pliku/modzie ? |
AmiDaDeer |
Crash przy tworzeniu losowej mapy, prawdopodobnie niestabilny multiplayer, lagi, brak możliwości wejścia do Gildii Złodziei (jeden z budynków specjalnych Cove; co ciekawe działa i tak). Raz mi też scrashował "bez powodu". |
Kuririn |
U mnie również to wystąpiło co u Hobbita, dodatkowo crash podczas łączenia artefaktu Zbroja Przeklętego, Łuk Strzelca (nie wiem jak inne), na polu walki kapitan piratów 3 jednostka, zadaje coś podobnego jak gorgona, lecz podczas potyczki z gorgoną była tzw "tarcza ze strzałą" również u gorgony zamiast oryginalnego zabójczego ataku, był również oryginalny ale nie zawsze :/ No i chyba tyle jak na razie. Dark Dragon... Muzyczka jest świetna i chciałbym ja sobie zamienić na dźwięk tury... Wie ktoś jak to zrobić??? |
Aayren |
Świetny prezent na nowy rok, lepszego wymarzyć sobie nie mogłem. Doprawdy, świetna robota, jednostki pikne, i tylko zwoływać kumpli i zasiadać do gry :D Brakuje mi tylko zapowiadanego dodania alternatywnych jednostek do reszty frakcji. Widziałem modele, i to by była wieeelka i pyszna wisienka na tym noworocznym torcie zza Wołgi. Tak trzymać! Czekam na Katedrę ;) |
The Doom |
Nareszcie się doczekaliśmy. Grafika miasta i modele jednostek są wspaniałe :3 ♥ PS Awatary wcale nie takie złe ;) |
AmiDaDeer |
Jeżeli ktoś chce skorzystać z HD Moda na Hocie - Docent Picolan przygotował instrukcję, co zrobić z plikiem HiRez.ini (uwaga - tylko dla wersji 2.98, na 3.x niesprawdzane). Tam, gdzie jest x, można wpisać z tego co zrozumiałem dowolną wartość (albo najlepiej zostawić taką, jaka była :P). Cytat: Resolution = x Aditional Data Pack = x Color mode = x Berserker's CPU patch = x Clip Cursor = x Extended Adventure Manager = 0 Two 'Check' buttons in Swap Manager = x Quick Army Management Mode = 0 Fix gameplay Bugs = 0 No wait playing sounds = x Music patch = x RMG Template = x Road type = x Autosaver = х Sam osobiście tego nie próbowałem jakby co. |
Dru |
Hobbit zmieniłbym tego posta bo wprowadzasz trochę ludzi w błąd. Tam gdzie jest "X" zostawiamy wartość i nic nie ruszamy. Resztę komend usunął bym z cytatu bo nic tam nie zmieniamy jak już pisałem, inaczej ktoś może sobie pomyśleć, że zmieniamy obecne wartości na jakieś inne dowolne. Natomiast linijki kodu: Cytat: Extended Adventure Manager = 0 Quick Army Management Mode = 0 Fix gameplay Bugs = 0 Zmieniamy na wartość zerową. W przeciwnym razie mod HD będzie się wieszał podczas ładowania się poszczególnych map. Te opcje wyłączają dodatkowe przyciski w menu na mapie przygody oraz inne funkcje. Czy komuś z Was tez rozchodzi się menu w HD mod ? |
mancias_sc |
Dru: U mnie czasami coś podobnego dzieje się także ze zwykłymi Herosami, tutaj pomoże zmiana wersji (Your HoMM3 Version) z polskiej na jakąś rosyjską, niemniej może to wywołać jakieś inne skutki.
Czy komuś z Was tez rozchodzi się menu w HD mod ? |
aivin |
Przy łączeniu artefaktów rzeczywiście gra się wywala (w końcu wersja beta), ale fakt faktem, bardzo ciekawy zamek. Złaszcza jednostki 3 poziomu i ich 2 poziomowy stopień ulepszeń oraz wymiatające jednostki 7 poziomu. Szkoda tylko, że grając w ten mod, nie ma czegoś tak fajnego jak np. doświadczenie jednostek z WoGa. |
Dark Dragon |
Z definicji nie jest to już mod :P |
aivin |
Fakt, dodatek :P |
AmiDaDeer |
Właściwie to jest jednocześnie i modem, i dodatkiem. W końcu modyfikuje też oryginalne grafiki gry - nawet jeśli robi to w niewielkim stopniu. |
Irydus |
Od siebie dodam, że gra wiesza się zawsze wtedy, gdy spotykają się dwaj bohaterowie i klikniemy prawym klawiszem na jakiś artefakt. |
AmiDaDeer |
...a ja jeszcze dodam tak nawiasem, iż niektóre błędy mogą wynikać z tego, iż rosyjska wersja SoD ma bodajże nieco zmieniony kod źródłowy względem angielskiej czy też polskiej. Dlatego też HotA Crew ostrzegło, że na razie wszelkie posty na DF2.ru od osób korzystających z angielskiej wersji SoD będą usuwane. Chyba jednak warto jeszcze trochę poczekać na angielską wersję. Aha, od firemana na DF2.ru: jeśli korzysta się z HD Moda w wersji 3.x, trzeba zmienić jeszcze linijki Interface Extensions i Color Mode na 0. |
Zombie |
Jest świętny dodatek. Ale kilka motywów z Woga przydałoby się. -bohater walczący -dodatkowe opcje w umiejętnosciach (learning czy sokoli wzrok) -dodatkowe opcjie w artefaktach (stolicki obserwator) -system doświadczenia jednostek PS. no i FU też by się przydal |
Blade |
No, udało mi się uruchomić :) Dodatek przedni, ale... muzyka w nowym mieście delikatnie mówiąc, nie przypadła mi do gustu i chciałem ją zmienić. No i tu zaczyna się problem. Mam Might & Magic VIII, to sobie zrzuciłem motyw Regny z audio na mp3, zmieniłem nazwę pliku na CoveTown i wrzuciłem do folderu. No i muzyka nie działa. Słychać coś jakby pisk i w tle coś, co przypomina spowolniony bardzo plik mp3. Czy trzeba coś dodatkowo edytować, by własne mp3 działalo prawidłowo? DARK DRAGON, wiesz jak to zrobić? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel