Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97

Dru PW
31 grudnia 2011, 21:21
KammerKammerWersja 1.4 do ściągnięcia prosto z naszego Skarbca.

HobbitHobbitTutaj jest plik w wersji 1.3 po angielsku do pobrania. Plik w miarę stabilny, aczkolwiek na różnych systemach mogą występować różne błędy.

Dział HotA w Kwasowej Grocie znajduje się tutaj.


HoTa została w końcu wydana w Rosji

Wersja Angielska wyjdzie na dniach ;)

Oryginalna wiadomość
https://forum.df2.ru/index.php?showtopic=26463

--ciach--

HobbitHobbitArchiwalny temat HotA znajduje się tutaj.

Pytania o datę premiery niewnoszące nic do tematu będą usuwane bez słowa.

satyr64 PW
1 stycznia 2012, 13:19
Niektóre awatary są rażące, ale da się znieść. Nie potrzebnie podmienili modele pikiniera i halabardnika.

Dark Dragon PW
1 stycznia 2012, 14:22
Dla tych, którym nie do końca przypadł do gustu motyw muzyczny z Przystani mam stworzoną przez siebie alternatywę ;)

Chciałbym abyście w tym temacie dawali własne propozycje motywów :)

HobbitHobbitPrzeniesione. Po co zakładać nowy temat? -_-

Serd PW
1 stycznia 2012, 16:33
To jest naprawdę super! Tylko żeby jeszcze dodali jakiś patch do edytora...

satyr64 PW
1 stycznia 2012, 19:21
Hobbicie, a jakie błędy są w tym pliku/modzie ?

AmiDaDeer PW
1 stycznia 2012, 21:08
Crash przy tworzeniu losowej mapy, prawdopodobnie niestabilny multiplayer, lagi, brak możliwości wejścia do Gildii Złodziei (jeden z budynków specjalnych Cove; co ciekawe działa i tak). Raz mi też scrashował "bez powodu".

Kuririn PW
1 stycznia 2012, 21:57
U mnie również to wystąpiło co u Hobbita, dodatkowo crash podczas łączenia artefaktu Zbroja Przeklętego, Łuk Strzelca (nie wiem jak inne), na polu walki kapitan piratów 3 jednostka, zadaje coś podobnego jak gorgona, lecz podczas potyczki z gorgoną była tzw "tarcza ze strzałą" również u gorgony zamiast oryginalnego zabójczego ataku, był również oryginalny ale nie zawsze :/ No i chyba tyle jak na razie.

Dark Dragon...

Muzyczka jest świetna i chciałbym ja sobie zamienić na dźwięk tury... Wie ktoś jak to zrobić???

Aayren PW
1 stycznia 2012, 22:45
Świetny prezent na nowy rok, lepszego wymarzyć sobie nie mogłem. Doprawdy, świetna robota, jednostki pikne, i tylko zwoływać kumpli i zasiadać do gry :D Brakuje mi tylko zapowiadanego dodania alternatywnych jednostek do reszty frakcji. Widziałem modele, i to by była wieeelka i pyszna wisienka na tym noworocznym torcie zza Wołgi. Tak trzymać! Czekam na Katedrę ;)

The Doom PW
2 stycznia 2012, 13:30
Nareszcie się doczekaliśmy. Grafika miasta i modele jednostek są wspaniałe :3 ♥

PS Awatary wcale nie takie złe ;)

AmiDaDeer PW
2 stycznia 2012, 16:05
Jeżeli ktoś chce skorzystać z HD Moda na Hocie - Docent Picolan przygotował instrukcję, co zrobić z plikiem HiRez.ini (uwaga - tylko dla wersji 2.98, na 3.x niesprawdzane). Tam, gdzie jest x, można wpisać z tego co zrozumiałem dowolną wartość (albo najlepiej zostawić taką, jaka była :P).

Cytat:
Resolution = x
Aditional Data Pack = x
Color mode = x
Berserker's CPU patch = x
Clip Cursor = x
Extended Adventure Manager = 0
Two 'Check' buttons in Swap Manager = x
Quick Army Management Mode = 0
Fix gameplay Bugs = 0
No wait playing sounds = x
Music patch = x
RMG Template = x
Road type = x
Autosaver = х

Sam osobiście tego nie próbowałem jakby co.

Dru PW
2 stycznia 2012, 20:09
Hobbit zmieniłbym tego posta bo wprowadzasz trochę ludzi w błąd. Tam gdzie jest "X" zostawiamy wartość i nic nie ruszamy. Resztę komend usunął bym z cytatu bo nic tam nie zmieniamy jak już pisałem, inaczej ktoś może sobie pomyśleć, że zmieniamy obecne wartości na jakieś inne dowolne.

Natomiast linijki kodu:

Cytat:
Extended Adventure Manager = 0
Quick Army Management Mode = 0
Fix gameplay Bugs = 0

Zmieniamy na wartość zerową. W przeciwnym razie mod HD będzie się wieszał podczas ładowania się poszczególnych map. Te opcje wyłączają dodatkowe przyciski w menu na mapie przygody oraz inne funkcje.

Czy komuś z Was tez rozchodzi się menu w HD mod ?

mancias_sc PW
2 stycznia 2012, 20:25
Dru:
Czy komuś z Was tez rozchodzi się menu w HD mod ?
U mnie czasami coś podobnego dzieje się także ze zwykłymi Herosami, tutaj pomoże zmiana wersji (Your HoMM3 Version) z polskiej na jakąś rosyjską, niemniej może to wywołać jakieś inne skutki.

aivin PW
3 stycznia 2012, 07:54
Przy łączeniu artefaktów rzeczywiście gra się wywala (w końcu wersja beta), ale fakt faktem, bardzo ciekawy zamek. Złaszcza jednostki 3 poziomu i ich 2 poziomowy stopień ulepszeń oraz wymiatające jednostki 7 poziomu. Szkoda tylko, że grając w ten mod, nie ma czegoś tak fajnego jak np. doświadczenie jednostek z WoGa.

Dark Dragon PW
3 stycznia 2012, 11:00
Z definicji nie jest to już mod :P

aivin PW
3 stycznia 2012, 11:04
Fakt, dodatek :P

AmiDaDeer PW
3 stycznia 2012, 16:08
Właściwie to jest jednocześnie i modem, i dodatkiem. W końcu modyfikuje też oryginalne grafiki gry - nawet jeśli robi to w niewielkim stopniu.

Irydus PW
4 stycznia 2012, 00:08
Od siebie dodam, że gra wiesza się zawsze wtedy, gdy spotykają się dwaj bohaterowie i klikniemy prawym klawiszem na jakiś artefakt.

AmiDaDeer PW
4 stycznia 2012, 15:24
...a ja jeszcze dodam tak nawiasem, iż niektóre błędy mogą wynikać z tego, iż rosyjska wersja SoD ma bodajże nieco zmieniony kod źródłowy względem angielskiej czy też polskiej. Dlatego też HotA Crew ostrzegło, że na razie wszelkie posty na DF2.ru od osób korzystających z angielskiej wersji SoD będą usuwane.

Chyba jednak warto jeszcze trochę poczekać na angielską wersję.

Aha, od firemana na DF2.ru: jeśli korzysta się z HD Moda w wersji 3.x, trzeba zmienić jeszcze linijki Interface Extensions i Color Mode na 0.

Zombie PW
4 stycznia 2012, 15:55
Jest świętny dodatek. Ale kilka motywów z Woga przydałoby się.
-bohater walczący
-dodatkowe opcje w umiejętnosciach (learning czy sokoli wzrok)
-dodatkowe opcjie w artefaktach (stolicki obserwator)
-system doświadczenia jednostek

PS. no i FU też by się przydal

Blade PW
4 stycznia 2012, 16:35
No, udało mi się uruchomić :) Dodatek przedni, ale... muzyka w nowym mieście delikatnie mówiąc, nie przypadła mi do gustu i chciałem ją zmienić. No i tu zaczyna się problem. Mam Might & Magic VIII, to sobie zrzuciłem motyw Regny z audio na mp3, zmieniłem nazwę pliku na CoveTown i wrzuciłem do folderu. No i muzyka nie działa. Słychać coś jakby pisk i w tle coś, co przypomina spowolniony bardzo plik mp3. Czy trzeba coś dodatkowo edytować, by własne mp3 działalo prawidłowo? DARK DRAGON, wiesz jak to zrobić?
strona: 1 - 2 - 3 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel