Witaj Nieznajomy!
|
temat: Moje jednostki w Lochu komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
Damian7777 |
Przedstawię Wam swoje wymarzone jednostki Lochu :). Co o nich sądzicie ? Trzon Mroczny Zabójca / Mroczny Assasyn http://www.julianahaygert.com/wp-content/uploads/2011/10/GothicDarkAssassin.jpg Mroczny Zabójca Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 7 Obrażenia fizyczne: 4 - 6 Obrona fizyczna: 9% Obrona magiczna: 5% Inicjatywa: 40 Szybkość: 5 Punkty Życia: 26 Przywództwo: 5 Przeznaczenie: 5 Mroczny Assasyn Wielkość oddziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 9 Obrażenia fizyczne: 5 - 8 Obrona fizyczna:10% Obrona magiczna: 6% Inicjatywa: 45 Szybkość: 5 Punkty życia: 29 Przywództwo: 6 Przeznaczenie: 6 Mroczny Assasyn - zdolność specjalna Mroczni Assasyni mogą stać się niewidzialni przez dwie tury w czasie całej bitwy. W przypadku kiedy Mroczni Assasyni zaatakują stają się widzialni. Beholder / Potrójny Beholder http://taiffun.ovh.org/sesje/rpg/bestiariusz/beholder.jpg Beholder Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 6 Zasięg ataku z dystansu: 50% Obrażenia magiczne: 7 - 8 Obrona fizyczna: 5% Obrona magiczna: 14% Inicjatywa: 25 Szybkość:4 Punkty życa: 21 Przywództwo:1 Przeznaczenie:7 Potrójny Beholder Wielkość odziału: 2x1 Tygodniowy przyrost:8 Zasięg ataku z dystansu: 50% Obrażenia magiczne: 8 - 10 Obrona fizyczna: 5% Obrona magiczna: 16% Inicjatywa:30 Szybkość: 4 Punkty życia:23 Przywództwo: 3 Przeznaczenie: 8 Gargulec / Opętany Gargulec http://images4.fanpop.com/image/photos/23700000/mean-gargoyle-after-dark-23707543-419-591.jpg Gargulec Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 9 Obrażenia fizyczne: 7-7 Obrona fizyczna: 8% Obrona magiczna: 9% Inicjatywa: 30 Szybkość(Jednostka latająca): 6 Punkty Życia: 24 Przywództwo: 4 Przeznaczenie: 3 Opętany Gargulec Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 12 Obrażenia fizyczne: 8-8 Obrona fizyczna: 10% Obrona magiczna: 12% Inicjatywa: 35 Szybkość: 6 Punkty Życia: 27 Przywództwo: 5 Przeznaczenie: 4 Elita Minotaur / Krwawy Minotaur http://img3.imageshack.us/img3/3589/loch21.jpg Minotaur Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 4 Obrażenia fizyczne: 16 - 18 Obrona fizyczna: 29% Obrona magiczna: 18% Inicjatywa: 25 Szybkość:4 Punkty życa: 90 Przywództwo:4 Przeznaczenie:6 Krwawy Monotaur Wielkość odziału: 1x1 Tygodniowy przyrost: 6 Obrażenia fizyczne: 17 - 19 Obrona fizyczna: 31% Obrona magiczna: 20% Inicjatywa: 30 Szybkość:5 Punkty życa: 95 Przywództwo:5 Przeznaczenie:6 Jaszczurzy Jeździeć / Duet Horroru http://digital-art-gallery.com/oid/30/800x903_6826_Lizard_Rider_2d_fantasy_dragon_lizard_knight_picture_image_digital_art.jpg Jaszczurzy Jeździec Wielkość odziału: 2x2 Tygodniowy przyrost: 2 Obrażenia fizyczne: 15 - 16 Obrona fizyczna: 24% Obrona magiczna: 24% Inicjatywa: 40 Szybkość:6 Punkty życa: 105 Przywództwo:7 Przeznaczenie:5 Duet Horroru Wielkość odziału: 2x2 Tygodniowy przyrost: 4 Obrażenia fizyczne: 16-17 Obrona fizyczna: 26% Obrona magiczna: 26% Inicjatywa: 45 Szybkość:6 Punkty życa: 110 Przywództwo:8 Przeznaczenie:7 Jaszczurzy Jeździec/Duet Horroru zdolność specjalna Jeszczurzy Jeździeć/Duet Horroru wysyłają znak strachu na jedną z jednostek przeciwnika. Jednostka która otrzymała ten znak nie może atakować,kontratakować Jaszczurzego Jeźdzca/Duet Horroru. Umiejętności można użyc tylko raz w czasie całej bitwy. Matriarcha / Matriarcha Zniszczenia http://images2.alphacoders.com/123/thumbbig-123854.jpg Matriarcha Wielkość odziału: 1x1 Zasięg ataku z dystansu - 100% Tygodniowy przyrost: 3 Obrażenia magiczne: 19-22 Obrona fizyczna: 19% Obrona magiczna: 37% Inicjatywa: 40 Szybkość: 3 Punkty Życia: 55 Przywództwo: 9 Przeznaczenie: 6 Matriarcha Zniszczenia Wielkość odziału: 1x1 Zasięg ataku z dystansu - 100% Tygodniowy przyrost: 5 Obrażenia magiczne: 20-23 Obrona fizyczna: 21% Obrona magiczna: 40% Inicjatywa: 45 Szybkość: 4 Punkty Życia: 60 Przywództwo: 9 Przeznaczenie: 6 Czempion Smok Cienia / Czarny Smok http://images2.alphacoders.com/962/thumbbig-96280.jpg Smok Cienia Wielkość odziału: 2x2 Tygodniowy przyrost: 1 Obrażenia magiczne: 47-49 Obrona fizyczna: 44% Obrona magiczna: 43% Inicjatywa: 50 Szybkość(Jednostka latająca): 6 Punkty Życia: 320 Przywództwo: 15 Przeznaczenie: 10 Czarny Smok Tygodniowy przyrost: 2 Obrażenia magiczne: 49-52 Obrona fizyczna: 47% Obrona magiczna: 45% Inicjatywa: 55 Szybkość(Jednostka latająca): 6 Punkty Życia: 330 Przywództwo: 16 Przeznaczenie: 11 Czarny Smok - zdolność specjalna Czarny smok raz na trzy tury potrafi wysłać potężną kule czarnej magii na jedną z istot przeciwnika. Moc kuli odbiera jednostce 40% obrony magicznej, -5 przeznaczenia, -5 przywództwa na 2 tury. |
Belegor |
Nie dość, że temat zbędny w tym dziale to jeszcze żywcem wzięty z tawerny. Tam chyba dwa razy w dwóch tematach widoczny. Myślisz że warto? Twórcy zrobią takie jednostki jakie będą chcieli, żaden z nas nie ma na to wpływu. |
Cysierius |
Tylko zamiast tej matriarchy dał bym hydrę. Gargulec bardziej pasuję dla mnie do Necropolis lub Akademii. W sam raz żeby minotaury nie były więźniami tylko strażą. I nie bardziej pasuję nazwa obserwator/mroczny obserwator zamiast beholder? |
Irhak |
A ja dodam, że to marnotrawstwo życia z jakimś tam nawet niezłym efektem, ale niepotrzebnie wklejanymi obrazkami jako obrazki, a nie linki. |
Cysierius |
Masz racje. Dodam od siebie że po co tak się męczyć.Jak by co to już ktoś wie czy będą w dodatkach nowe frakcje? |
Belegor |
Tak będą- dwa dodatki- każdy z rasą w wersji pudełkowej i jedna na DLC. Poza tym to nic nie wiemy, która z ras się pojawi. Możemy jedynie domyślać, która będzie i jakie tam będą jednostki. |
Alamar |
Zamykam Raz, że temat o dodatkach istnieje. Dwa, tworzenie frakcji dla samego tworzenia do niczego nie prowadzi. Trzy, obrazki za duże. |
temat: Moje jednostki w Lochu | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel