Witaj Nieznajomy!
|
temat: Dziwne zagadki komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
Field |
HVI jest jakie jest - mimo bugów zdarzają się dość zabawne i ciekawe sytuacje, czasem również z mechaniką. Standardowym tokiem zatem, coby podnieść poziom wiedzy i pokazać parę ciekawostek - osoba, która odpowie na zadane pytanie, ma prawo zadać kolejne ;) A zatem: w jakich warunkach, ile i jaka jednostka jest w stanie wykonać najwięcej ataków w czasie jednej rundy? |
krx1988 |
Ulepszony Kenshi: Jak atakuje tego samego przeciwnika kilka razy, to z każdym atakiem wyprowadza atak więcej. Gramy wojem na krew i mamy zwój z zaklęciem amok: Zaatakowaliśmy już wybranego przeciwnika 3 razy, więc mamy już 4 ataki mamy zwiększone morale i rzucony dodatkowy atak. I przypominam, że w jednej turze jest możliwość otrzymania dwukrotnej premii za morale. Czyli 3 ataki :) Zaczynamy turę: Atak 1: amok Ataki 6: normalny atak x4 + dodatkowy A11: cztery ataki na morale + dodatkowy A15: cztery ataki na morale dodatkowego już nie mamy, bo wykorzystaliśmy A36: 21 kontrataków, bo siedmiu przeciwników dostało po dwa razy morale i plus trzeci normalny atak 3x7 Czyli maksymalnie w ciągu jednej tury da się wyciągnąć 36 ataków :D SYTUACJA CZYSTO HIPOTETYCZNA! |
Alamar |
Zapomniałeś o Rozpłataniu. Poza tym Kensei atakuje 4 razy jednostkę, którą wcześniej zaatakował (trzykrotnie). Jeśli atakuje pierwszy raz, to wyprowadza jeden atak. |
krx1988 |
Tak pamiętam o tym... zakładamy, że atakował już wcześniej przeciwnika. Rozpłatanie odpada, bo to tylko jeden atak więcej. I nie oddamy dla przeciwnika 3 razy, jak nas będzie atakować ;) |
Alamar |
Jak wszystko, to wszystko, nawet artefakty rodowe. |
krx1988 |
No dobra, o artefaktach rodowych zapomniałem :D To może jednak 36 ataków, to nie jest maks :/ |
Field |
No dobra, jednak zaliczam ;) |
krx1988 |
Ile można wyciągnąć maksymalnie % dla zaklęcia wampiryzmu pierwszego poziomu. Sprawdzałem, to z niedowierzaniem :D |
Alamar |
Nie wiem, czy jest sens zadawania tego typu pytań przy obecnej ilości bugów. Na wyssanie życia wpływa m.in. miecz Arachne, który jest zabugowany i zamiast 15% wyssanych punktów życia, nalicza te punkty w oparciu o ilość oddziału, stąd mogą wyjść kosmiczne liczby. Inny bug powoduje, że usunięcie artefaktu nie anuluje jego premii i jest ona wciąż aktywna, mimo że broni bohater już nie dzierży. |
krx1988 |
No dobra, zgadzam się. Obecnie % pytania można sobie darować. Odpowiedź była ponad 100%... co znaczyło, że oddział Tkaczek był nieśmiertelny. Inne pytanie: Ile jest zaklęć z magii ziemi? |
Alamar |
Dziesięć - 13 umiejętności minus 3x Magia Ziemi (zdolność pasywna). Do tego dochodzą zdolności Szamanów, Zaklinacza Ziemi czy Totemu Batu, ale skoro pytanie dotyczyło czarów, a nie zdolności ogólnie, to 10. :P |
krx1988 |
Zaliczam ;P Ale te zdolności szamanów kosztują mannę, więc są to raczej zaklęcia ;) |
Alamar |
Dobra, coś łatwego 1. Maksymalny tygodniowy przyrost w zamkach poszczególnych frakcji bez uwzględnienia siedlisk zewnętrznych, fortów, zdolności bohaterów czy artefaktów. Sam zamek i jego budowle (bez graala). 2. To co wyżej, tyle że w poszczególnych tygodniach wpływających na przyrost. 3. Punkt 1. tym razem uwzględniający graala, zdolność bohatera (jednego), 1 fort i po jednym siedlisku zewnętrznym odpowiedniego poziomu oraz artefakty (można posiadać tylko jeden egzemplarz danego artefaktu wpływającego na przyrost - nie mogą się dublować). 4. Ile trzeba zarabiać dziennie złota (oraz kryształów), by wykupić tygodniowy przyrost z punktu 1.? Zważywszy, że maksymalny budynek w mieście to Kapitol + targowisko (graala nie uwzględniam), ile trzeba podbić kopalń złota, by zarobić na najęcie armii? |
Alamar |
Odnośnie bugu z Arachne - klik. I kolejne pytanie: jak wygrać tę walkę bez strat własnych (bohater mocy, poziom 30) i bez korzystania z wrót (wyssanie życia też w sumie nie jest potrzebne)? _________________ Jak ktoś ma jakieś ciekawe pytania, to proszę zadawać - uaktualni się o nie pierwszy post. |
temat: Dziwne zagadki | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel