Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Dziwne zagadki
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

Field PW
28 listopada 2011, 12:57
HVI jest jakie jest - mimo bugów zdarzają się dość zabawne i ciekawe sytuacje, czasem również z mechaniką. Standardowym tokiem zatem, coby podnieść poziom wiedzy i pokazać parę ciekawostek - osoba, która odpowie na zadane pytanie, ma prawo zadać kolejne ;)

A zatem: w jakich warunkach, ile i jaka jednostka jest w stanie wykonać najwięcej ataków w czasie jednej rundy?

krx1988 PW
28 listopada 2011, 13:23
Ulepszony Kenshi:
Jak atakuje tego samego przeciwnika kilka razy, to z każdym atakiem wyprowadza atak więcej.

Gramy wojem na krew i mamy zwój z zaklęciem amok:
Zaatakowaliśmy już wybranego przeciwnika 3 razy, więc mamy już 4 ataki mamy zwiększone morale i rzucony dodatkowy atak. I przypominam, że w jednej turze jest możliwość otrzymania dwukrotnej premii za morale. Czyli 3 ataki :)

Zaczynamy turę:
Atak 1: amok
Ataki 6: normalny atak x4 + dodatkowy
A11: cztery ataki na morale + dodatkowy
A15: cztery ataki na morale dodatkowego już nie mamy, bo wykorzystaliśmy
A36: 21 kontrataków, bo siedmiu przeciwników dostało po dwa razy morale i plus trzeci normalny atak 3x7

Czyli maksymalnie w ciągu jednej tury da się wyciągnąć 36 ataków :D
SYTUACJA CZYSTO HIPOTETYCZNA!

Alamar PW
28 listopada 2011, 13:28
Zapomniałeś o Rozpłataniu. Poza tym Kensei atakuje 4 razy jednostkę, którą wcześniej zaatakował (trzykrotnie). Jeśli atakuje pierwszy raz, to wyprowadza jeden atak.

krx1988 PW
28 listopada 2011, 13:39
Tak pamiętam o tym... zakładamy, że atakował już wcześniej przeciwnika.

Rozpłatanie odpada, bo to tylko jeden atak więcej. I nie oddamy dla przeciwnika 3 razy, jak nas będzie atakować ;)

Alamar PW
28 listopada 2011, 13:42
Jak wszystko, to wszystko, nawet artefakty rodowe.

krx1988 PW
28 listopada 2011, 13:52
No dobra, o artefaktach rodowych zapomniałem :D To może jednak 36 ataków, to nie jest maks :/

Field PW
28 listopada 2011, 22:50
No dobra, jednak zaliczam ;)

krx1988 PW
29 listopada 2011, 00:12
Ile można wyciągnąć maksymalnie % dla zaklęcia wampiryzmu pierwszego poziomu. Sprawdzałem, to z niedowierzaniem :D

Alamar PW
29 listopada 2011, 08:51
Nie wiem, czy jest sens zadawania tego typu pytań przy obecnej ilości bugów. Na wyssanie życia wpływa m.in. miecz Arachne, który jest zabugowany i zamiast 15% wyssanych punktów życia, nalicza te punkty w oparciu o ilość oddziału, stąd mogą wyjść kosmiczne liczby. Inny bug powoduje, że usunięcie artefaktu nie anuluje jego premii i jest ona wciąż aktywna, mimo że broni bohater już nie dzierży.

krx1988 PW
29 listopada 2011, 13:17
No dobra, zgadzam się. Obecnie % pytania można sobie darować. Odpowiedź była ponad 100%... co znaczyło, że oddział Tkaczek był nieśmiertelny.



Inne pytanie:
Ile jest zaklęć z magii ziemi?

Alamar PW
29 listopada 2011, 15:39
Dziesięć - 13 umiejętności minus 3x Magia Ziemi (zdolność pasywna). Do tego dochodzą zdolności Szamanów, Zaklinacza Ziemi czy Totemu Batu, ale skoro pytanie dotyczyło czarów, a nie zdolności ogólnie, to 10. :P

krx1988 PW
29 listopada 2011, 17:44
Zaliczam ;P
Ale te zdolności szamanów kosztują mannę, więc są to raczej zaklęcia ;)

Alamar PW
29 listopada 2011, 18:26
Dobra, coś łatwego
1. Maksymalny tygodniowy przyrost w zamkach poszczególnych frakcji bez uwzględnienia siedlisk zewnętrznych, fortów, zdolności bohaterów czy artefaktów. Sam zamek i jego budowle (bez graala).

2. To co wyżej, tyle że w poszczególnych tygodniach wpływających na przyrost.

3. Punkt 1. tym razem uwzględniający graala, zdolność bohatera (jednego), 1 fort i po jednym siedlisku zewnętrznym odpowiedniego poziomu oraz artefakty (można posiadać tylko jeden egzemplarz danego artefaktu wpływającego na przyrost - nie mogą się dublować).

4. Ile trzeba zarabiać dziennie złota (oraz kryształów), by wykupić tygodniowy przyrost z punktu 1.? Zważywszy, że maksymalny budynek w mieście to Kapitol + targowisko (graala nie uwzględniam), ile trzeba podbić kopalń złota, by zarobić na najęcie armii?

Alamar PW
8 grudnia 2011, 11:59
Odnośnie bugu z Arachne - klik.

I kolejne pytanie: jak wygrać tę walkę bez strat własnych (bohater mocy, poziom 30) i bez korzystania z wrót (wyssanie życia też w sumie nie jest potrzebne)?

_________________


Jak ktoś ma jakieś ciekawe pytania, to proszę zadawać - uaktualni się o nie pierwszy post.
temat: Dziwne zagadki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel