Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczy się:
   Kastore
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: [H6] Bugi oraz problemy z grą/fabułą
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10

darioo PW
19 października 2011, 17:48
f!eldf!eldTo taka może trochę tuba propagandowa, ale bardzo was proszę o wrzucanie tutaj zauważonych bugów. Nie muszą one być zaawansowaną analizą techniczną (np. próg 200% obrażeń z zaklęć się nie sprawdza), wystarczą uwagi typu: artefakty magiczne nie działają. Oczywiście, im więcej konkretów, tym lepiej. Proszę, abyście dawali numer wersji - to pomoże. Czyli np. 1.1.1.

W każdym poście od tej pory będę dawał adnotację, czy bug został zgłoszony Ubisoftowi, czy też już został wcześniej zauważony. Na pewno jednak nie pominę żadnego ;)


Mam problem nie wiem jak korzystać z portalu miejskiego ;\

Alamar PW
19 października 2011, 17:51
Podstawowy portal miejski - przenosi pomiędzy miastami. Rzuć czar i wskaż na mapie przygód wejście do miasta/fortu, do którego chcesz się przeteleportować.

Zaawansowany portal - przenosi do najbliższego miasta z tym budynkiem. Działa automatycznie po rzuceniu.


Tytuł zmieniony.

Karatesan PW
20 października 2011, 11:56
Mam takie pytanie, czy istnieje możliwość w hot-seat wybierania zamków i bohaterów. Mam taki problem, że w trakcie tworzenia scenariusza jedyne co mogę wybrać to jeden z 4 dodatkowych bohaterów z Edycji kolekcjonerskiej i tyle, natomiast jak ustawiam poziom trudności komputera wtedy mam do wyboru po dwóch bohaterów z każdego zamku.

Field PW
20 października 2011, 12:31
Zdaje się, że musisz ich odblokować w trakcie kampanii. Im dalej zajdziesz, tym większe możliwości.

Alamar PW
20 października 2011, 14:22
Wystarczy wejść do okna Dynastii/Rodu i stworzyć bohatera, by móc nim i jego frakcją grać później na dowolnej mapce.

Alamar PW
24 października 2011, 15:28
OGŁOSZENIE

AlamarAlamarKAMPANIA TWIERDZY:
Z powodu błędu na drugiej mapce (niezamykające się okno z wiadomością), należy nie dokonywać wyboru ścieżki krwi czy łez w pierwszym scenariuszu ani na początku drugiego. Najlepiej wstrzymać się z tym aż do zakończenia zadania związanego z wyborem ścieżki. Punkty reputacji można zbierać, ważne by nie awansować Sandora na którąkolwiek z klas zaawansowanych.

Yogoort PW
1 listopada 2011, 00:56
Witam,
mam problem z gryfami cesarskimi mianowicie zdolność specjalna tej jednostki (pikowanie bojowe) nie działa, nie zadaje wcale obrażeń. Starałem się wybierać linie dokładnie na wprost moich gryfów, zupełnie inne linie, linie łączone i nic, gryf odlatuje na koniec tury przelatuje przez wskazaną linię ale obrażenia zero - w przypadku nie ulepszonego gryfa który atakuje pojedynczy cel ten problem nie występuje. Czy to jest jakiś ogólny bug o którym nic nie wiem czy to przypadek jednostkowy? Wiecie może jak mogę to naprawić ?

Alamar PW
1 listopada 2011, 08:01
Znany bug, dawno już zgłoszony Ubisoftowi i mam nadzieję, że wkrótce zostanie poprawiony.

Field PW
1 listopada 2011, 18:53
Małe ogłoszenie: jeżeli ktoś ma jakieś błędy (nawet bez rozwiązania), to niech pisze. Całość jest przekazywana Ubi na bieżąco ;)

Alistair PW
1 listopada 2011, 19:23
Nie wiem czy zgłaszany, ale uważam, że jest błąd dotyczący szczęścia. Moje jednostki pod wpływem szczęścia zadają najniższe obrażenia. Za każdym razem, kiedy mam szczęście i pokazywany jest przedział zabitych jednostek np. 1-3, to zabijam jedną jednostkę. W ogóle nie może być mowy o przedziale w przypadku szczęścia, bo to są zawsze obrażenia maksymalne.

AlamarAlamarZnane, szczęście jest zabugowane. Mimo ikony, obrażenia nieraz są zadawane jak podczas zwyczajnego ataku.

YamiYugi PW
1 listopada 2011, 21:50
Ja mam problem z kopalniami, dosyć często zdarza się coś takiego.

Ostatnio gdy zdobyłem fort a potem kopalnię kryształów nie dostawałem z niej żadnych surowców, w ogóle pisało, że nie dostaję żadnych kryształów.

Dodatkowo też bugi ze szczęściem wcześniej wspomniane. Wczytywanie mapy np. po powtarzanej walce, muszę zaczekać parę sekund żeby wszystko widzieć (jednostki, bohatera i miasta)

Alamar PW
2 listopada 2011, 07:58
W przypadku braku przychodu z kopalń czy zmniejszonego przyrostu stworzeń wystarczy wczytać sejw. Tygodnie, które wpływają na przyrost czy produkcję kopalń są zabugowane i nieraz ich efekty nie kończą się, gdy tydzień przeminie.

YamiYugi PW
5 listopada 2011, 12:57
Znalazłem jeszcze coś, czasami zdolność arcylicza "Wyssanie Życia" nie leczy istot, na pewno atakowałem żywe jednostki.

AlamarAlamarZdolność ta nie działa, jeśli zabijesz cel. W przypadku gdy po ataku ktoś żywy się ostanie, zdolność działa prawidłowo.


EDIT:

Dodatkowo można kupić 8 jednostek, zamiast 4. Wtedy w oknie rekrutacji pojawia się -4 istot do wykupienia, nie wiem czy na początku następnego tygodnia można wykupić mniej jednostek czy normalną ilość.

Ostatnio gdy przeciwnik podnosił zasoby, zostały one na mapie, chociaż nie można było już ich zebrać.

Majael PW
6 listopada 2011, 12:30
Witam wszystkich :) Też mam trochę błędów w grze, otóż :
- Po przejściu prologu, kampanie nie odblokowują się.
- Po przejściu jednej z misji kampanii <musiałem ręcznie je odblokować> i przejściu do kolejnej główny bohater ma znów 1. poziom (kampania nekropolii druga misja, w pierwszej skończyłem na 10 lvlu).
- Szkielety zwykłe podczas ataku spowalniają przeciwnika (skill ten powinien być dostępny dopiero u ich ulepszonych wersji - według opisu)
- Gwardziści i Pretorianie podchodząc do przeciwnika dają mu buffa (osłona tarczą) - widoczny jest efekt zielone strzałki się wznoszą do góry.

To tylko sugestie. Mam Wersję 1.1 (ściągnięty tylko ten patch 540MB), nie wiem czy są kolejne patche i w nich jest to naprawione. Z góry dzięki i pozdrawiam.

Alamar PW
6 listopada 2011, 12:51
YamaYugi:
Dodatkowo można kupić 8 jednostek, zamiast 4. Wtedy w oknie rekrutacji pojawia się -4 istot do wykupienia, nie wiem czy na początku następnego tygodnia można wykupić mniej jednostek czy normalną ilość.
Tydzień Plagi, Chorób czy Gorączki jest czasem zabugowany i albo zmniejszony przyrost zostaje na następne tygodnie, albo jest ujemna liczba jednostek do wykupienia. W pierwszym przypadku wgranie sejwa pomoże, w drugim tylko, jeśli sejw pochodzi sprzed danego tygodnia zmniejszającego przyrost.

YamaYugi:
Ostatnio gdy przeciwnik podnosił zasoby, zostały one na mapie, chociaż nie można było już ich zebrać.
Bug grafiki - zasobu nie ma na mapie, ale jego grafika pozostaje. Czasem przy wgraniu sejwa pojawiają się na mapie już zebrane surowce.

Majael:
- Po przejściu prologu, kampanie nie odblokowują się.

- Po przejściu jednej z misji kampanii <musiałem ręcznie je odblokować> i przejściu do kolejnej główny bohater ma znów 1. poziom (kampania nekropolii druga misja, w pierwszej skończyłem na 10 lvlu).
Grałeś domyślnym bohaterem czy własnoręcznie stworzonym? W tym drugim przypadku są problemy z kampaniami. Na razie bezpieczniej jest grać właśnie domyślnym.

Majael:
Mam Wersję 1.1 (ściągnięty tylko ten patch 540MB), nie wiem czy są kolejne patche i w nich jest to naprawione. Z góry dzięki i pozdrawiam.
Jedynie hotfix 1.1.1, ale naprawia on tylko problemy z laptopami/kartami graficznymi.

Majael PW
6 listopada 2011, 13:33
Grałem Sławojem w prolog (czyli domyślnym) i Anastazją (też domyślna) w kampanię. Czy ma to coś związek z połączeniem się do CONFLUXA? Z broni rodowych nie mogę korzystać, to może też nie przechodzą bohaterowie do kolejnej misji, tylko zaczynasz znów bohaterem od 1 lvla? Ciężko jest sobie poradzić, kieruję bardzo rozważnie jednostkami, ale nie mogę za Chiny wygrać z przeciwnikiem, ma druzgocącą armię... Nie jestem połączony do CONFLUXA, nie mam jeszcze neta w domu, piszę od kumpla aktualnie...
Pozdrawiam.
PS. Szukałem na Googlach spraw tego typu, ale nic (widziałem tylko problemy z odblokowaniem kampanii po prologu). O ponownym expieniu bohatera w drugiej misji się nie mogłem doszukać.....

Alamar PW
6 listopada 2011, 13:41
Tak, to wygląda na problem z Confluksem. Widocznie gra myśli, że próbujesz grać w kampanię z Confluksem. Gdzieś powinna być opcja grania w kampanię offline, wtedy bohaterowie powinni normalnie przechodzić z misji do misji, a Twój postęp też powinien się zapisywać.
Tryby online i offline mają oddzielne ścieżki zapisu postępów w kampanii.

Wyłączenie Synchronizacji zapisów w aplikacji startowej powinno pomóc, ale nie wiem, czy to wystarczy, by bez problemów pograć w trybie offline.

Majael PW
6 listopada 2011, 14:28
Dzięki, spróbuję. Pójdę jeszcze raz samouczek i kampanię.
A co ze szkieletami i gwardzistami? To błąd gry? Zgłoszony gdzieś? ;)

AlamarAlamarTak i tak.

Cross PW
9 listopada 2011, 22:51
Witam. Gram kampanie Necro i w trzeciej mapie po jakimś czasie nie mam możliwości kupienia jednostek. W zamku pod ikonkami potworów w miejscu gdzie powinna być ich ilość do kupienia mam np -4321.
Wie ktoś dlaczego tak się dzieje?
Pozdrawiam.

AlamarAlamarSpójrz kilka postów wcześniej.

Alistair PW
12 listopada 2011, 13:01
Jest sens grania w pojedyncze scenariusze, czy błędy równie skutecznie zniechęcają?
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10
temat: [H6] Bugi oraz problemy z grą/fabułą

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel