Witaj Nieznajomy!
|
temat: System Conflux komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
Desper |
Witam, Jestem okazjonalnym użytkownikiem, ale chciałbym się dowiedzieć, co sądzicie o systemie Conflux. Według mnie to bardzo ciekawe rozwiązanie i chyba będzie to jeden z największych plusów tej gry. |
Alistair |
System jak system. Jestem ciekaw tych dynastycznych broni itp. Natomiast cały kontekst społecznościowy "zwisa mi i powiewa", choć nie powiem, też jest to ciekawe rozwiązanie. W sumie coś a la MMO. Niestety jednocześnie wzbudza kontrowersje, gdyż zmusza graczy do ciągłego podłączenia do sieci, aby można było w ogóle grać. W normalnej sytuacji mi coś takiego nie przeszkadza, ale bez problemu potrafię sobie wyobrazić moją frustrację, gdy mój dostawca internetu nawali, albo nawet będzie miała miejsce zwykła awaria. Naprawdę nie wierzę, że na Zachodzie nie mają problemu z netem. Jeśli z powodu awarii cały postęp w grze szlag trafi, to każdy się wkurzy. Uważam, że taki wymóg jest zwykłym chamstwem, tak samo jak DLC, będące częścią gry usuniętą z pełnej wersji, by wyhaczyć kolejną kasę od graczy. Tłumaczenie się walką z piractwem, czy wymogiem "naszych czasów jest śmieszne, bo jest po prostu narzucaniem swoich pomysłów. Ogólnie sam pomysł z dynastią, jej rozwojem, dynastycznymi artefaktami jest jak najbardziej OK. Przymus stałego połączenia z netem już nie. |
Wiwern |
Krótkie wyjaśnienie. Nie trzeba mieć połączenia z internetem, by grać w Heroes VI. Traci się tylko wszelkie bonusy płynące z posiadania Confluxu. A jak już jesteśmy przy bonusach, to muszę przyznać muszę, że bardzo mi się spodobały. Rozwijające się bronie dla rodu są takim przełomem jak artefakty łączone, które pojawiły się w SoD. Aż szkoda trochę, że zwykłe artefakty nie są tak przemyślane jak te dynastyczne. Fajne są też bonusy rodowe, które trochę przypominają mi bonusy kampanijne znane z trójki. Z tego co wypatrzyłem na filmiku, to jest ich całkiem sporo do odblokowania. Oczywiście zostaje jeszcze rozwijające się konto gracza, odblokowywanie bestiariusza, acziki, sklep na różne bajery, wtyczka Skype... Całkiem, całkiem... ;) |
Alistair |
No tak, faktycznie, nie ma potrzeby stałego połączenia. Choć sama utrata zysków z Confluxu niejako wymusza to połączenie. Niemniej jednak da się to przeżyć. |
Widmax |
Moim zdaniem Conflux, to ciekawy pomysł. Można zagrać z innymi graczami w Heroes 6 i można też grać samemu. Ogólnie podoba mi się ten system. |
PaoDak |
Mi też się ten system podoba. Myślę, że może wstawią go do gry... |
Irhak |
Cytat: Dla jasności... on już jest w grze, ale odłączenie neta po połączeniu się z nim skutkuje wywaleniem się gry.
Myślę, że może wstawią go do gry... |
Alamar |
Kilka rzeczy odnośnie tego systemu DRM (bo nim jest, nawet jeśli jest mało uciążliwy i nie jest obowiązkowy do gry w HVI): - Obecnie (patch 1.1.1) niektóre bronie rodowe (np. z ostatniej misji Inferna czy całej kampanii Przystani) mimo zdobycia ich w grze, nie pojawiają się w oknie dynastii (czy tam rodu :P) i nie są dostępne. - Zdolności rodowe z nowych poziomów (brązowy, srebrny, złoty, itd.) są dostępne dopiero o poziom wyżej niż nowy "metal" dynastii/rodu, czyli mimo że zdobyto np. 20. poziom i odblokowano nowe umiejętności do zakupu, nie można ich nabyć, póki nie zdobędzie się poziomu 21. - Serwer Ubisoftu ma tendencje do zrywania połączenia, a w takim wypadku Conflux od razu wyrzuca gracza do menu głównego. Bardzo "przyjemne", zwłaszcza pod koniec długiej i męczącej walki, gdzie do zabicia została już tylko jedna jednostka. :P - Z miłych rzeczy: można wykupić (odblokować) nowe portrety, broń rodową czy bohatera za punkty UPlay (zdobyte także w innych grach Ubisoftu), choć podejrzewam, że zwykła zmiana parametrów w pewnych plikach gry zrobi to samo za darmo, bez tracenia czasu na zdobycie tych punktów za osiągnięcia w grze. :P |
Belegor |
W osiągnięciach również są błędy, np: Kiedy wybudujesz budynek Łzy Ashy w Nekropolii zapisuje ci to jako "Łaska Elratha". Ponoć przez grę przez internet (czyt. confluxa) jednostki krzyczą "wiewiórczo", czyli podniesionymi głosikami. Normalnie odzywają się podczas filmiku z krytycznym atakiem i chyba u orków. W Przystani głosiki szczególnie denerwują. |
Alamar |
"Wiewiórki" (czyli te głosy - Lamasu za to miauczy :P) są raczej powiązane z ustawieniami szybkości jednostek - przyspieszasz ich ruch na polu bitwy, to i odgłosy "przyspieszają". Patch 1.2 podobno ma to załatać. |
temat: System Conflux | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel