Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Zimowy Zamek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Masław PW
30 lipca 2011, 20:27


http://www.mediafire.com/?4i17yidks19gvaq

Wiwern PW
30 lipca 2011, 21:12
W końcu ktoś to ściągnął z tych głupich, rosyjskich serwerów.

Szkoda jednak, że jest to niegrywalne, ponieważ brakuje obrazków budynków, tła dla jednostek zamku i wielu innych grafik. Szkoda, bo miasto wygląda znakomicie.

Liczę, że Ci archeolodzy z Heroes Comunnity wygrzebią też zamek o zachodzie słońca, który był kolejnym takim nikomu nieznanym projektem. Byle było to już złożone w łatkę i dokończone. :P

Wiwern PW
30 lipca 2011, 23:16
Z jakiej racji? Nie ja publikuję w sieci niekompletne modyfikacje. Nie jestem też (jak każdy fan) zobowiązany do robienia czegokolwiek, nawet jeśli mi się coś nie podoba. Prawo do krytyki i posiadania gustu to coś naturalnego. Nie trzeba posiadać umiejętności krytykowanej osoby, by móc z nią polemizować. Inaczej tylko Altair, Acid, Trith i jeszcze kilka osób mogło by się w ogóle odzywać na tematy modyfikowania.

Ale tak to się zawsze kończy jak weźmie się czyjąś modyfikacje i da gdzieś indziej. :P

Sawyer PW
31 lipca 2011, 01:29
UP@
Zmarłem, got provoke man.

Przytoczę to jeszcze raz, krytykiem można być nie umiejąc modyfikować gier. To że ten ktoś to zrobił jest okej, ale wypadło by to zrobić lepiej, nieprawdaż?
To jak z graczami i producentami gier, ci robią gry a ci drudzy oceniają grając, ten mówi że tu ma nie doróbki i nie nadaje się do sprzedaży a drugi natomiast wychwala jak jakiś fanatyk. Tak więc Wiw bana nie wyłapie, a ty takim gadaniem nic nie zyskasz. Ot co, nie mniej jednak również cieszę się że ktoś umieścił to na łamach Polskiego serwisu.

W skrócie, jeżeli graczowi się coś nie podoba to to mówi, każdego zdanie się liczy i tak zostanie, ekspertów nie ma ani żadnych takich bo to tylko czysta głupota wymyślona przez jakiegoś typa co chciał się nazwać lepszym i fajniejszym.

Alistair PW
31 lipca 2011, 09:59
Pisze się - zresztą, niedoróbki, niemniej. To tak na marginesie.

Teraz odnośnie tematu - nie bardzo rozumiem dlaczego się rzucasz Masławie. Wiwern tylko zwrócił uwagę, że mod jest niedokończony. A ponieważ jest on niedokończony, to stanowi tylko ciekawostkę, jak zresztą od cholery innych modów, które się zakończyły, zanim na dobre zaczęły.

Wiwern jest znacznie dłużej na tym forum (co oczywiście nie jest żadną okolicznością łagodzącą, gdyby zrobił coś "niewybaczalnego" na tym forum), poza tym grożenie komuś dostaniem bana jest tu zupełnie bezsensowne, gdyż nie wiąże się z żadną obrazą czy łamaniem regulaminu forum.

Warmonger PW
31 lipca 2011, 10:03
Łatwo jest narzekać, trudniej docenić coś, czemu ktoś inny poświęcił mnóstwo pracy.
Efekt jest bardzo dobry i realistyczny, w przeciwieństwie do prezentowanych wcześniej wariacji na temat nekropolii, bastionu i innych miast. Nie widzę powodu, by czepiać się portretów jednostek, które najwyraźniej NIE są częścią moda. Wiem, że niektórzy z was chcieliby tu widzieć od razu nową frakcję z kompletem bohaterów i artefaktów na dokładkę, ale zachowajmy umiar.

Sawyer PW
31 lipca 2011, 12:53
UP@
Ja bym nie chciał wydać czegoś co nie wygląda dobrze, nie mówię że TO nie wygląda dobrze ale tak ogólnie.

Widać że nasz Masław dostał bana, cruel life. (Chyba że skasował posty)

Irhak PW
31 lipca 2011, 14:09
Masław - mogłeś zostawić te posty... lub po prostu zamiast zaczynać temat o tej wersji Castle, dać go tutaj ;)

Altair PW
31 lipca 2011, 14:25
Nie rozumiem dlaczego usunęliście linka i obrazek do tego modu. Osobiście bardzo mnie zainteresował i wbrew temu co poniektórzy twierdzą uważam, że jest grywalny.
Ktoś wpadnie na jakiś pomysł, ktoś inny zrobi do tego grafiki, jeszcze inny rozwinie koncepcje i doda skrypty. A na koniec ktoś wyszuka to i udostępni innym graczom chroniąc cały pomysł od zapomnienia.
Na tym właśnie polega koncepcja moddingu.

Dlatego nie ukrywam bardzo irytuje mnie, gdy ktoś przyczepia się do jakiegoś nieistotnego drobiazgu twierdząc, że całość jest do niczego. W dodatku samemu prezentując tylko roszczeniową postawę. Póki co bana można dostać głównie za uporczywe trollowanie oraz wypowiadanie się nie na temat (i gdzie popadnie). Nie ukrywam, że Sawyer jest coraz bliższy osiągnięcia tego celu (bana). Na razie dostaje "tylko" ostrzeżenie.

EDIT: Na przyszłość proszę o podawanie autorów i linków źródłowych do modów.

Sawyer PW
31 lipca 2011, 14:33
UP@
Dopiero co wróciłem i wyraziłem swoje zdanie na ten temat a już bana mam dostać? Chce wiedzieć za co? Za wyrażanie swoich poglądów? Może lekko naskoczyłem na Masława ale jak widać łatwo się dogadać nie idzie, dla MNIE zamek jest nie skończony, proste.

Masław@
Jak mówiłem, najs provoke ale nie do mnie z takim czymś. :)
Co do mojej ortografii, jakoś nie widzę rażących w oczy błędów. (Fakt faktem pewnie są jakieś, nikt idealny nie jest.) Proponuje jednak żebyś nauczył się troszkę hamować ze swoim językiem, bo pomaga to strasznie w kontaktach z innymi, to tak na przyszłość. ;)

Żeby nie było offtopu, chciałem ten zamek pobrać. Czy ten zamek był dobry? Pewnie tak, ale czy był skończony? Pewnie nie.

Wiwern PW
31 lipca 2011, 14:39
Altair:
Ktoś wpadnie na jakiś pomysł, ktoś inny zrobi do tego grafiki, jeszcze inny rozwinie koncepcje i doda skrypty.

Kto zakłada temat z pomysłem na kolejny wogowy projekt? Jeden chętny już jest do czarnej roboty, więc korzystajmy. :)

Irhak PW
31 lipca 2011, 15:03
Wiwern:
Szkoda jednak, że jest to niegrywalne, ponieważ brakuje obrazków budynków, tła dla jednostek zamku i wielu innych grafik.

Niegrywalne z tego powodu? Trochę powagi... akurat TY powinieneś coś o tym wiedzieć...

Cytat:
Ale tak to się zawsze kończy jak weźmie się czyjąś modyfikacje i da gdzieś indziej. :P
Hmm... od Morna AR wzięte i kończone przeze mnie... i skądś jeszcze Grove, ale to ostatnie zostało przerobione przez NGT... taa... 'zawsze' się kończy wojną :P

Sawyer:
Co do mojej ortografii, jakoś nie widzę rażących w oczy błędów.
Ja bym się czepił interpunkcji ^^

Cytat:
Proponuje jednak żebyś nauczył się troszkę hamować ze swoim językiem
Ech... nie tylko jemu by się to przydało... niektórym jeszcze bardziej *patrzy na to co zostało z tematu*

Wiwern PW
31 lipca 2011, 15:34
Irhak:
Niegrywalne z tego powodu? Trochę powagi... akurat TY powinieneś coś o tym wiedzieć...

Po ustaleniu na cmentarzu o co chodzi...

Wczesne wersje modów, w których tworzeniu brałem udział też nie były do końca grywalne. O ile w Gaj można było pograć z przyjemnością nawet w alfę, to wczesne wersje AR też miały wiele braków. Na szczęście załataliśmy jakoś ten projekt. Nie jest to robota perfekcyjna, ale wygląda całkiem ładnie.

Uprzedzam od razu czepialstwo co niektórych. Jest różnica między brakiem jakiegoś ważnego elementu, a jego obecnością (nawet jeśli efekt nie powala). Mod powinien być w pierwszej kolejności zrobiony tak, by mógł zawsze być zainstalowany. Nie raz na jakiś czas, jako śmieszna ciekawostka. I to dotyczy każdego projektu. Nie zależnie czy to nowe miasta, czy zmiana wyglądu jakiegoś elementu gry.

Irhak:
Hmm... od Morna AR wzięte i kończone przeze mnie... i skądś jeszcze Grove, ale to ostatnie zostało przerobione przez NGT... taa... 'zawsze' się kończy wojną :P

A nie? Nasi wschodni sąsiedzi bardzo nie lubią Gaju. :P

Ode mnie to wszystko. Nie mam w tym temacie nic do dodania.

Altair PW
31 lipca 2011, 16:25
Wiwern:
Po ustaleniu na cmentarzu o co chodzi...

Wczesne wersje modów, w których tworzeniu brałem udział też nie były do końca grywalne. O ile w Gaj można było pograć z przyjemnością nawet w alfę, to wczesne wersje AR też miały wiele braków. Na szczęście załataliśmy jakoś ten projekt. Nie jest to robota perfekcyjna, ale wygląda całkiem ładnie.

Uprzedzam od razu czepialstwo co niektórych. Jest różnica między brakiem jakiegoś ważnego elementu, a jego obecnością (nawet jeśli efekt nie powala). Mod powinien być w pierwszej kolejności zrobiony tak, by mógł zawsze być zainstalowany. Nie raz na jakiś czas, jako śmieszna ciekawostka. I to dotyczy każdego projektu. Nie zależnie czy to nowe miasta, czy zmiana wyglądu jakiegoś elementu gry.

Nie zgadzam się. Mod wcale nie musi być pięknie oprawiony, mieć wersji instalacyjnych, filmików na youtube itd. Nie każdy posiada wiedzę, aby ukończyć go w takim stopniu. Tak naprawdę liczy się coś innego. Coś co we współczesnych grach praktycznie umarło: GRYWALNOŚĆ. Jaki mod posiada tą cechę? Taki który posiada potencjał. To nic, że brakuje kilku rzeczy. Jeśli pomysł jest dobry bardzo szybko znajdą się osoby, które go dopracują i każdy będzie mógł się nim cieszyć.


Z tego co widzę przez niektórych (podkreślam niektórych) przemawia zazdrość i chyba jakieś ukryte kompleksy.
Ludzie! zamiast tracić czas na potyczki słowne i wyszukiwanie dziury w całym zastanówcie się co WY moglibyście zrobić by poprawić/dopracować jakiś mod. Każdy posiada jakiś talent i potrafi coś więcej niż tylko krytykować.
Nie chce wam się? To przynajmniej ruszcie d...... (dolną część ciała) sprzed monitora i idźcie na spacer zamiast trollować na forum.

EDIT: Temat zamykam.

Acid Dragon PW
31 lipca 2011, 21:24
Nie będę kwestionował decyzji Strażnika o zamknięciu tematu, aczkolwiek doradzam przemyśleć ponowne jego otwarcie - być może po czasie.

Pierwszy post w tym temacie przywróciłem, gdyż wg mnie jego brak powoduje, że inni Mieszkańcy wchodząc do tego tematu są wprowadzani w błąd, a to z kolei jest sprzeczne z naszą Konstytucją.

Jeśli chodzi o zamieszczanie projektów: prezentowanie jakiegokolwiek modu - skończonego w części lub całości, grywalnego lub nie - zawsze było wspierane przez Forum Groty. W przeszłości nawet niejednokrotnie tolerowaliśmy (choć niechętnie) suche projekty, które nie doczekały się choćby częściowej realizacji.

Nie uważam więc, że tematy/projekty podobne do tego miałyby być jakkolwiek szkodliwe, a ich autorzy - karceni.

Niemniej jednak każdy oczywiście ma prawo do wyrażania swoich poglądów o danym projekcie, również krytycznych.

Altair PW
31 lipca 2011, 22:33
Temat zostanie ponownie otwarty w najbliższym czasie. Zamykając go miałem na uwadze to, że zniknęła większość postów dotycząca bezpośrednio tematu, a reszta stanowiła szybko rosnący offtop.
temat: Zimowy Zamek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel