Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Cytadela Mocy i Magii  (Might and Magic)temat: Nagrywanie Might and Magic VII
komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic)

AiS366 PW
8 maja 2011, 23:31
Chciałem zrobić Let's Play z Might and Magic VII. Jednak Fraps nie nagrywa tej gry (nawet nie wyświetla FPSów). Zaczął nagrywać bez problemów (oprócz filmików, ale to nie problem, można je wkleić osobno), gdy ustawił zgodność z Windowsem 98. Jednak gra nagle zaczęła wyglądać inaczej. Tekstury zostały rozmazane, efekty czarów zamiast być kulkami były święcącymi się kulkami (i to akurat dobrze). Różne rodzaje stworów przestały się różnić (np. Zbrojny, Strażnik, Awanturnik nie różnili się od siebie kolorem ubrania, wszyscy mieli zielone tak jak zbrojny), a czegoś takiego nie da się znieść. Próbowałem rożnych zgodności, ale tam gdzie Fraps nie nagrywał, gra wyglądała normalnie, a tam gdzie nagrywał stwory traciły na różnicach. Był bym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Dodam, że posiadam wersje z "Kroniki Might and Magic" (wersja z muzyką) i nie ściągałem żadnym pachy.

PS
Jeżeli ktoś nie wie co to jest Let's Play (w Polsce przyjęte jako "Zagrajmy w") to tłumaczę:
Jest gameplay, w którym jednocześnie komentuje się przez mikrofon.

Alamar PW
9 maja 2011, 18:30
Cytat:
Jednak Fraps nie nagrywa tej gry (nawet nie wyświetla FPSów). Zaczął nagrywać bez problemów (oprócz filmików ale to nie problem, można je wkleić osobno) gdy ustawił zgodność z windowsem 98. Jednak gra nagle zaczęła wyglądać inaczej. Tekstury zostały rozmazane, efekty czarów zamiast być kulkami były święcącymi się kulkami (i to akurat dobrze). Różne rodzaje stworów przestały się różnić (np. Zbrojny, Strażnik, Awanturnik nie różnili się od siebie kolorem ubrania, wszyscy mieli zielone tak jak zbrojny) a czegoś takiego nie da się znieść.
Wygląda mi to po prostu na problem z akceleracją 3D. W trybie software sprity NPC-ów i wrogów mają swoje kolory, ale efekty czarów wyglądają żałośnie. W trybie hardware, sprity mają jedną, rozmazaną paletę kolorów, ale czary zyskują na grafice.
Sprawdź ustawienie akceleracji 3D w konfiguracji MMVII.

Cytat:
Jeżeli ktoś nie wie co to jest Let's Play (w Polsce przyjęte jako "Zagrajmy w") to tłumaczę:
Jest gameplay w którym jednocześnie komentuje się przez mikrofon
Widzę, że pomysł RPGeniego sprzed kilku lat znalazł wielu naśladowców.

Aha, jeśli dobrze pamiętam, to RPGenie też miał problemy z MMVII i chyba Frapsem, więc poszukaj jego początkowych filmików z MMVII na Youtubie. Gdzieś tam wspominał, jak się tego ustrojstwa pozbył.

AiS366 PW
9 maja 2011, 22:15
Przy zaznaczonym programowaniem 3D grafika wygląda normalnie a Fraps nie nagrywa na każdej zgodności. Przy zaznaczonym akceleratorze 3D "NVIDIA GeForce GT 240" fraps nagrywa na włączonej zgodności z 95, 98 ale wtedy jest ta dziwna grafika gdzie stwory nie mają różnic. Na wszystkich innych zgodnościach gra wygląda normalnie ale fraps nie nagrywa. Generalnie co bym nie naustawiał w zgodnościach opcje są zawsze dwie: dziwna grafika, gdzie fraps nagrywa lub normalna grafika gdzie fraps nie nagrywa. Tą dziwną grafikę można znieść gdyby stwory posiadały różnice bo bez nich gra traci na barwności. Wygląd czarów jest mi obojętny. Przyzwyczaiłem się do kulek przez te wszystkie godziny jak wielokrotnie przechodziłem te grę

Gryphonheart PW
25 sierpnia 2011, 18:03
Tak się składa, że zacząłem nagrywać taką serię po polsku więc jak tylko "uploaduję" pierwszy filmik, to wkleję link. Chyba, że nikomu się nie chce oglądać takich bzdet jak "Zagrajmy w..."

Gryphonheart PW
27 sierpnia 2011, 23:08
Proszę bardzo.

swiru444 PW
28 sierpnia 2011, 12:01
Jeśli zamierzasz doprowadzić do mety projekt, to trzymam za Ciebie kciuki ;).

Gryphonheart PW
28 sierpnia 2011, 13:52
Tak, zamierzam skończyć i nie tylko tą grę z serii. Wieczorem postaram się dodać kolejny odcinek. :)

Edit 20:13

Dodałem już drugi odcinek z poprawioną drużyną. Miłego oglądania.

noname PW
18 września 2011, 14:24
będę dokładnie śledził ten LP :)

Shael PW
18 września 2011, 16:51
Nigdy mnie nie kręciły takie projekty, wręcz nie rozumiem ich ale plus dla Ciebie za wytrwałość :)

Alwaysharmony PW
8 stycznia, 09:05
Słyszałam, że dobrym sposobem jest otworzenie gry w oknie i tak nagrywać, u mnie sprawdził się Mirilis action w tym wypadku.
temat: Nagrywanie Might and Magic VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel