Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Heroes jako RTS
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2

dominikcz PW
19 lutego 2011, 19:27
Myśleliście kiedyś o heros jako RTS?
Ja chciałbym,aby zamiast widzieć jedną jednostkę na polu bitwy,to widzieć całe hordy.
Co wy na to?

Irhak PW
19 lutego 2011, 19:35
Hmm... trzeba było kompletnie zreorganizować system zarządzania jednostkami i bohaterami, bo oni również by musieli wtedy walczyć, a w heroesach to właśnie ich 'niewalczenie' daje smak czegoś... ciekwawego. A i budynki też by musiałyby być inaczej wybudowywane... i problem z graalem byłby...

Podsumowując - za dużo roboty, za dużo zmian i wyszłaby kompletnie inna gra (np. zamiast H7 takie cóś jak War4 ;P)

Hobbicus PW
19 lutego 2011, 20:20
Istniał jeszcze niedawno fanowski projekt RTS-a w stylu bodajże Kozaków w świecie Might and Magic na tym forum. Problem w tym, że teraz nie mogę go nigdzie znaleźć.

Sawyer PW
20 lutego 2011, 10:36
NIGDY bym herosa nie zamienił w jakiegoś RTS'a który znudzi się po 3-4 godzinach gry.

dominikcz PW
20 lutego 2011, 10:48
Nie chodzi mi konkretnie o to, by Heroes był RTS-em, ale by było widać na polu bitwy całe hordy tych jednostek, a nie tylko jedną postać, przy której jest jakiś licznik.

vinius PW
20 lutego 2011, 10:59
To tradycja z dawien dawna, z pokolenia na okolenie, wielowiekowa i niezmienna, sięgająca zamierzchłych czasów King's Bounty. Przykro mi, ale nie.

Alamar PW
20 lutego 2011, 11:53
Jak ktoś grał w Warlordsów Battlecry, to wie, jak może wyglądać taki HoMM jako RTS. O ile część druga WBC była ciekawa, o tyle część trzecia już nie, a to przez uproszczenia i balans za wszelką cenę (nawet kosztem rozgrywki).

No i po wydaniu WBC III, czwarta część Warlordsów (tych turowych) okazała się beznadziejną - wydawcą oczywiście był Ubisoft.

Mitabrin PW
20 lutego 2011, 12:57
Szczerze mówiąc taki spin-off serii imo byłby lepszy niż np. taki Legends (nie żebym myślał, że to słaba gra). Próba przeniesienia HoMMa mogłaby zaowocować RTSem wyróżniającym się z tłumu...

Trzeba o tym poinformować za 5 lat jakiś team robiący fanowską część M&M. :3

Cytat:
Jak ktoś grał w Warlordsów Battlecry, to wie, jak może wyglądać taki HoMM jako RTS

Zapomniałeś dodać, że bohaterowie mieliby wszystkie cechy, które Ubi chce dodać do H6... :3

dominikcz PW
21 lutego 2011, 18:02
Grałem kiedyś w WB.W 1 nie grałem, 2 miałem, ale straciłem już wieki temu, a 3 dalej posiadam.3 jest fajna, a 2 nie pamiętam.I rzeczywiście HoMM nie pasuje jako RTS.

Haregar PW
27 lutego 2011, 02:19
Takie pomysły były ze strony czysto fanowskiej, aby zrobić spin-off w postaci RTS'a, tylko na planach się to rozpoczęło szybko i równie błyskawicznie skończyło. Howgh.

Sawyer PW
27 lutego 2011, 12:21
Na "Czego" odpowiada się nie miłym przekleństwem. :P
Piszemy "Co proszę?", no ale okej nie będę się czepiać bo sam lepszy nie jestem. :3
Co do tematu, RTS jak mówiłem to by był taki fail, po prostu nie pograł bym to z myślą że kieruje 100 wampirami które niszczą w jakiś sposób zamek wroga.
Po prostu to by było dziwne, i myślę że to faktycznie koniec dyskusji.

@Rabi - Czepiasz się... :P
RabicanRabican"Czego" jest jednym z pytań dopełniacza, nie ma się czym ekscytować.
Na Twoim miejscu popracowałbym nad pisownią "nie" z przymiotnikami.

A, offtop przeniesiony.

Alamar PW
28 lutego 2011, 14:22
Cytat:
A, offtop przeniesiony.
A błąd jak był, tak jest. :P

RabicanRabicanNie mam obowiązku go poprawiać. Proszę o nieodchodzenie od tematu.

TopFunny525 PW
17 lutego 2012, 18:58
Heroes jako takowy FPS bodajże istnieje. Nie wiem. Ale sądzę iż takową produkcją jest gra "Heroes Annihilated Empires" Czy coś takiego.

Hobbicus PW
17 lutego 2012, 19:09
Nie FPS, ino RTS. Ale cóż, gra nawet zwróciła moją uwagę. Choć wciąż chętnie bym ujrzał klasyczną strategię pokroju Cossacks czy Age of Empires, ale w świecie Might and Magic...

Sawyer PW
17 lutego 2012, 21:41
Ja dalej zostaje przy swoim.

Nie widzę tego nadal, szczególnie że dzisiaj ludzie tworzą tylko gry dla pieniędzy, kiedyś się w to też więcej "duszy" wkładało. (Wiem że gamedev to nie instytucja charytatywna, ale przydało by się więcej "tego czegoś" włożyć w robienie porządnych gier)

TopFunny525 PW
17 lutego 2012, 21:44
@Hobbit
A ja chciałbym wiele np. milion dolców:D.
Aaaaa. Nieważne. W każdym bądź razie chciałbym zobaczyć jakby wyszedł Dawn of War w świecie might and magić bądź Age of Empires III. Ale dobra,
Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction?

Hobbicus PW
18 lutego 2012, 13:43
Sawyer:
Nie widzę tego nadal, szczególnie że dzisiaj ludzie tworzą tylko gry dla pieniędzy, kiedyś się w to też więcej "duszy" wkładało.
Takiej gry raczej by nie robiła żadna profesjonalna firma za jakąkolwiek kasę. Jak już mówiłem:
Cytat:
Istniał jeszcze niedawno fanowski projekt RTS-a w stylu bodajże Kozaków w świecie Might and Magic na tym forum [DF2.ru].
Niestety projekt został porzucony, mimo że zajmowali się tym ludzie, którzy znani są m.in. z projektów do HoMM3 czy MM6-8.

TopFunny525:
Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction?
Świat Guild Wars a świat Might and Magic to dwie różne rzeczy. Nie są one w żaden sposób powiązane.

Dark Dragon PW
18 lutego 2012, 13:50
Cytat:
Takie pytanie poza tematem. Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction?
Do świata Might and Magic należą jedynie gry z "Might and Magic" w tytule (z pewnym wyjątkiem). Co dla Ciebie oznacza świat Might and Magic?

Irhak PW
18 lutego 2012, 14:02
Cytat:
Czy Guild Wars jest w świecie Might and magic czy bardziej w świecie fantasy i science-fiction?
Wyjaśniając nieścisłości w moim zrozumieniem:
- świat MM = świat, w którym jest spora dawka magii z nieznacznym dodatkiem technologii futurystycznej (vite blastery)
- świat fantasy i science-fiction = świat, gdzie fantazy i S-F są mniej więcej na równi.

Dziękuję :)

TopFunny525 PW
18 lutego 2012, 16:45
Mroczny Smok:
Do świata Might and Magic należą jedynie gry z "Might and Magic" w tytule (z pewnym wyjątkiem). Co dla Ciebie oznacza świat Might and Magic?
Might and Magic tłum.(Moc i Magia) Świat Fantasy, gdzie jako broń wykorzystuje się Moc(Siłę) i Magię(Tego chyba nie muszę tłumaczyć).
Guild Wars akurat rozgrywa się w takim uniwersum gdzie wykorzystuje się przeróżną magię jak i miecze oraz uzbrojenie. Tak jak w przypadku Heroesa.
Enough Said! Goodbay!
strona: 1 - 2
temat: Heroes jako RTS

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel