Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Modyfikacje i edytor map
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

Dru PW
18 lutego 2011, 15:06
Witam
Chciałbym by ten temat służył do omówienia spraw modyfikacyjnych gry. Jak wiadomo producent HoMMVI zapewniał, że tworzenie modów w szóstce będzie łatwiejsze niż w pozostałych częściach sagi. W samym edytorze map natomiast będzie istniał system triggerów, który występuje w grze Warcraft 3. Dzięki nim tworzenie unikatowych map będzie jeszcze lepsze.

Mnie najbardziej interesuje, czy będzie można podmieniać lub dodawać nowe modele do gry, czy będzie można modyfikować samą mechanikę gry. Miło by było jakby Field coś napisał o ile może ;). Tutaj również zachęcam do pisania o jakichkolwiek nowościach w tej materii ;).

Field PW
18 lutego 2011, 15:20
Uprzedzam: nie mogę. Niektóre informacje są NDA do wydania i do nich należy edytor map. :/

Alamar PW
18 lutego 2011, 15:27
Jedyny dotychczas ukazany screenshot edytora map - na jego podstawie można trochę wywnioskować. Niestety, nic nowego na razie nie pokazano czy powiedziano poza tym, że planowa edytor ma się ukazać przed premierą gry.

Dru PW
19 lutego 2011, 16:58
W porządku Field. Jednak jako użytkownicy VIP na ubi forum jesteście w stanie przekazywać wszystkie sugestie fanów, prawda? Także chciałbym przekazać, by twórcy wzięli sobie do serca sprawę modyfikacji gry. Bo to naprawdę ważna rzecz jest dla nas wszystkich, by w końcu jakaś część sagi była łatwa i przejrzysta w tworzeniu różnych fajnych modów. Czy zdają Oni sobie z tego sprawę? Czy wiedzą Oni WoGle o istnieniu nieoficjalnych dodatków jak WoG i Equilibris? Ile radości dały te dodatki fanom?

Może to wygląda jak jakieś żądania czy narzekania, ale naprawdę robi się przykro, jak patrzę na inne produkcje gier, gdzie jest pełno modów, a sami twórcy sami dają zestawy do dowolnej modyfikacji gry.

Pozdrawiam

Field PW
19 lutego 2011, 20:24
Zdają sobie, zdają ;) Dość powiedzieć, że jednym z ich ulubionych modów jest LotA ;) I pamiętają o modderach, naprawdę.

Alamar PW
9 marca 2011, 22:31
Kilka nowych informacji:

P: If everything goes as planned, the game will be shipped with a map editor? Can you share any info about it, what it is capable of? Is there a plan to add a Campaign editor or a Random map generator?

O: Yes, we plan to ship it with the map editor included. Our goal was to make it hard-coded meaning no scripts needed (unlike in Heroes V mapeditor). Our main priority at the moment is to make it user-friendly. We might add a campaign editor later, and about the random map generator: its too early to talk about it.


P: In the previous episodes the maximum number of players on the map was 8. Based on a previous pic from the mapeditor it will be 12, is that true? And any info on the size of the adventure maps?

O: The editor is Black Hole Entertainment's own development. It is capable to handle 12 player (it was written for a different multiplayer game) but for Heroes VI the maximum number of players on the map will be 8.

Sawyer PW
9 marca 2011, 22:42
field, a ja mam takie pytanie dotyczące moddingu H6 i tak ogólnie moddingu.

1. Czy modding H6 będzie kontrolowany? Tzn trzeba będzie modyfikować tak by nie podpaść? Tzn będzie można robić nowe skiny dla jednostek (bo o modelach to możemy zapomnieć :P) obiekty, zmieniać parametry gry, ustawiać czy mapa ma być RPG czy postawiona na taktykę/strategie.

2.To taki offtop... Czy Ubi pozwala modyfikować H3, H4, H5? Jakie mają zdanie odnośnie moddingu tak dokładnie? Nie przeszkadza im ingerowanie w kod gry w celach edukacyjnych/czysto fanowskich (do grania bez celów komercyjnych)?
Chciałbym filmiki zaniedługo na YT dać i nie wiem jak oni się z tym mają. :P

Z góry wielkie dzięki, za to drugie szczególnie. ;)

Alamar PW
23 lipca 2011, 12:59
Link do edytora map HVI zamieszczonego na łamach forum serwisu Heroic Corner. W linkach z tamtejszego niusa (22 lipiec) opisy jak sprawić, by stworzone mapy pojawiły się w becie (nawet jeśli translator sprawi problemy ze zrozumieniem treści, łatwo się domyślić o co autorowi chodzi).

Alamar PW
3 października 2011, 18:13
Jak ktoś przegapił/odpuścił sobie niusa o figurce Michasia, to mógł też pominąć ważną informację o edytorze map - ma się on znaleźć w grze (co było planowane od początku, ale rożnie to z planami bywa) plus zdjęcie z częścią jego funkcji.

Alamar PW
19 października 2011, 09:40
Marzhin opracowuje krótki przewodnik do edytora map. Powinien się ukazać w tym tygodniu (plus dodatkowy tydzień na ewentualne opóźnienia).

A przy okazji - zostawić edytor w wersji angielskiej... good job Ubi PL. :P
...choć może któryś patch to zmieni... oby.

EDIT:
Poradnik

Dark Dragon PW
4 lutego 2012, 14:21
Póki gra jest młoda takich modów mamy niewiele i są to póki co same przekolorowanki. Jednak niektóre naprawdę mogę być warte uwagi.
Temat na HC - wytłumaczono też jak samemu zabrać się za modowanie :)



Wampir
Screen 1, Screen 2, Screen 3

Śnieżka
Screen1, Screen 2, Screen 3

Dru PW
8 lutego 2012, 22:36
WOW, ale różnica! Mimo, iż to tylko przekolorowanki to w jakim stylu zrobione :) Teraz wampir wygląda bardziej "wampirycznie", a śnieżka nabrała kolorów :P Nowe portrety też niczego sobie. Jestem ciekaw czy w końcu uda się moderom bardziej rozgryźć szóstkę pod względem modyfikacji niż piątkę. Zresztą czy ktoś orientuje się czy zadeklarowane obietnice twórców o większych możliwościach modyfikacji HVI zostały spełnione? Bo na razie same przekolorowanki nie poszerzają modowania bardziej niż w Heroes V.

Alamar PW
8 lutego 2012, 22:39
Na razie jest cisza, jak makiem zasiał. O przyjaznym użytkowniku edytorze tak samo.

Alamar PW
11 maja 2013, 13:56


Mod "zdejmujący" maski mrocznym elfkom w H6

Zwyczajnie podmienia twarz bohaterek mocy na wygląd Yriss. Z braku podobnego modelu dla bohaterem magii, muszą one nadal skrywać swe oblicza. :P

StrzELEc PW
30 maja 2015, 16:49
Czy ktoś wie czy są mody do Heeroes VI ?

Górski Krasnolud PW
31 października 2016, 16:54
Witam. Mam pytanie, a zarówno prośbę. Na HC jest bardzo ciekawy temat dotyczący moddingu w Heroes VI. Zapewne znajduje się tam istna skarbnica wiedzy dotycząca modowania Might & Magic: Heroes VI. Czy ktoś mógłby przejrzeć owy temat i przetłumaczyć najważniejsze informacje dotyczące moddingu, na polski? Myślę, że mogłoby to zachęcić do lekkiego zmodyfikowania tej części przez polskich moderów. :)

Alistair PW
31 października 2016, 17:24
Ee, sorry, ale to pytanie już padło jakiś czas temu i była na nie odpowiedź.

Górski Krasnolud PW
31 października 2016, 23:12
Mówisz o odpowiedzi Dark Dragona? To po prostu było przekierowanie do tego tematu, a w nim nie znalazłem odpowiedzi.

Kastore PW
1 listopada 2016, 12:31
A ja mam lepsze pytanie - po co zabierać się za modding najgorszej części, skoro mamy część siódmą, która jest bliźniaczo podobna do szóstki, z taką różnicą, że dużo łatwiej ją modyfikować? :P

Kastore PW
1 listopada 2016, 20:00
Górski, to może dodaj Inferno i Sanktuarium do siódemki? :P
strona: 1 - 2
temat: Modyfikacje i edytor map

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel