Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Zmiana budynków i jednostek
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

007bonio PW
28 stycznia 2011, 22:55
Witam, Dlaczego część budynków i jednostek zmienia się gdy włącze grę? np w edytorze ustawie koło zamku złotego smoka a gdy już gram zamiast niego stoi błękitny smok? Da radę zmienić to ?

Irhak PW
28 stycznia 2011, 23:06
Niech zgadnę... grasz w WoGa z opcją wogyfikacji, prawda? ;)

Trith PW
28 stycznia 2011, 23:09
Zapewne używasz WoGifikacji. Polega ona nie tylko na dodaniu skryptów do mapy (a raczej do zapisu gry) lecz także na podmianie części obiektów na mapie, w tym również jednostek.
Rada jest prosta: Jeśli nie chcesz, by po włączeniu mapy WoG nie namieszał w niej, to wyłącz wogifikację.

Edit: @Kreator - Musiałeś mnie wyprzedzić. Po prostu musiałeś.

007bonio PW
28 stycznia 2011, 23:41
Wielkie dzięki, ale jak wyłącze to nie mam np tego okienka gdzie moge wybrać opcje zwykłej walki i szybkiej.

Skoro nie ma tej wogifikacji to ustawienia które zmieniam przed rozpoczęciem gry(czyli klikam w opcje wog) nic nie dają?
Jak zmieniać te ustawienia?

Altair PW
29 stycznia 2011, 10:47
Albo ustaw w edytorze w ustawieniach jednostki "Nie zwiększa się z czasem". O ile pamiętam powinno pomóc.

avatar PW
29 stycznia 2011, 13:09
Cytat:
Skoro nie ma tej wogifikacji to ustawienia które zmieniam przed rozpoczęciem gry(czyli klikam w opcje wog) nic nie dają?

Możesz dodatkowo spróbować z drugiej zakładce ODZNACZYĆ opcję "Kilka stworzeń zastąpią stworzenia z WOG". Aha, i żeby ustawienia działały to musisz jeszcze wcisnąć przycisk ZAPISZ aby zmiany zostały zapisane.

p.s. A zamiana Złotego Smoka na Błękitnego jest ciekawsza, prawda?

Trang Oul PW
30 stycznia 2011, 13:56
To nie wszystko. Są jeszcze opcje:
Kartografowie są zastąpieni przez Całuny Ciemności
Zastąpienie większości Rojów Ważek
Duchy zastępują pewną część potworów 3 poziomu
Zamiana obiektów podczas WoGifikacji

Te również powinieneś wyłączyć. Opcjonalnie jeszcze:
Neutralne Wrota Żywiołów
Zastąpienie części zasobów Mithrilem
Nowe Artefakty
temat: Zmiana budynków i jednostek

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel