Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/mod] Modern Forge
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9

Haregar PW
20 stycznia 2011, 17:40
"To, co przed chwilą sprawiło, że serce bije mocniej, teraz wydaje się być irytującym faktem..."



Modern Forge jest to zupełnie nowe miasto zastępujące Conflux. Powstaje ono wraz z obszernym modem, który ma zawierać:
- piękny, oryginalny ekran miasta, który nie został przerobiony z żadnej innej, podstawowej frakcji
- 14 jednostek z frakcji Modern Forge posiadające zmienione umiejętności i statystyki oraz dodatkowe 4 jednostki neutralne tworzone w klimatach miasta
- Inne zmiany graficzne związane z miastem (takie jak bohaterowie, czy mury) oraz umiejętności
- całkowicie nową kampanię, opowiadającą historię Enroth po Rozliczeniu i tajemniczych wydarzeniach wywołanych kontaktem dwóch kawałków stali
- mnóstwo ciekawych questów i historii rodem z postrozliczeniowego Enroth

Autorem modu jest BanBreaker wspomagany przez kilku kolegów. Dnia 2 stycznia tego roku rozpoczęły się techniczne beta-testy, co potwierdza, że miasto realnie istnieje i jest wciąż tworzone. Co więcej, testy potwierdziły stabilność wdrożonych bezpośrednio w kod gry nowych rozwiązań rokując tym samym dobrze na przyszłość.

Najnowsze informacje można znaleźć na stronie autorskiej projektu.

Wątek na Heroes Community: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=33693

vinius PW
20 stycznia 2011, 18:43
Muszę być obiektywny. Wygląda naprawdę słabo. Nieporadne sklejanki i kolorowanki, czasami dodatki jednokolorowe, jak gdyby w Paincie dorysowywane. Miasto bije po oczach na mapie przygody, sam jego ekran też, niestety. Przed autorami jeszcze dłuuuga droga do zrobienia moda na poziomie. Podejrzewam że to konsekwencja faktu, iż autorzy (słusznie) nie chcąc być gołosłowni i odebrani jako kolejny zapaleńcy czekali tak długo z pokazaniem swych prac; jednak czasem krytyka na wczesnym poziomie tworzenia może oszczędzić poważnych błędów.
...ale żeby nie było tak pesymistycznie, to wyrażam nadzieję, że moderzy dostrzegą problemy i postarają się iść w kierunku ich wyeliminowania. Do roboty ;).

Warmonger PW
20 stycznia 2011, 21:30
Zapłacisz mi za okulistę!

Mistrzsz PW
20 stycznia 2011, 21:50
Jednostki ocenie tak
1 Poziom : Edytowany chłop nic wielkiego :]
2 Poziom : Głowa krasnoluda łańcuch chyba sami tylko zrobili ;d
3 Poziom : No ten to przynajmniej trochę oryginalny może być
4 Poziom : Ten też oryginalny ale jego wygląd aż razi Nuuuuda
5 Poziom : Krzyżowiec + Naga i trochę kolorku = Nuuuuuda
6 Poziom : Trochę z wampira tarczę sami robili reszty na razie nie pokazali
7 Poziom : Nie ukończony

Drwal PW
20 stycznia 2011, 22:26
O ile wygląd miasta jeszcze jakoś trzyma poziom to cała reszta wygląda wprost paskudnie. Nie wiem kto je robił, ale na mojej stronie gdzie zgromadziłem ponad 300 defów różnych autorów, trudno znaleźć brzydsze. Miasto trochę z układu budynków przypomina mi Przystań z HotA. Skoro jest zrobione na Wrotach Żywiołów to wielki plus dla autorów, bo tego nie widać. Pożyjemy, zobaczymy co z tego będzie.

witchking PW
21 stycznia 2011, 02:23
A ja szanuje takich ludzi którym się chce. Autor nie szuka poklasku nie ogłasza się wszędzie gdzie się da. Tylko robi swoje. Podziwiać za to, że są efekty bo duża część społeczności fanów tylko krytykuje. Może lepiej mu pomóc zamiast się czepiać, że jednostki są słabe. Owszem wymagają dopracowania ale ja nie krytykuje bo sam nie zrobię w tej chwili lepszych. A gdybym zrobił to bym się do nich zgłosił z pomocą. Proszę nie traktować tego jako ataku. Staje tylko w obronie człowieka który coś robi i to że robi mi się podoba. Pozdrawiam

Lyokoheros PW
21 stycznia 2011, 15:46
Pomysł na miasto jest dobry, wygląd miasta także, choć mury są kiepskie, z jednostkami jest o wiele gorzej, kiepskie wykonanie, choć pomysły dość dobre(przynajmniej niektóre -np robot bojowy, cyborg). Dobry pomysł mieli też na fabułę. Choć ja sam lepszych bym nie zrobił. Ogólnie rzecz biorąc "tradycyjne" Forge mi się bardziej podoba, ale nawet gdyby jednostki były dobre to i tak bym tego nie ściągnął bo nic nie jest tyle warte by stracić wrota żywiołów(jakąś cytadele czy zamek to bym przebolał).

Hiro PW
21 stycznia 2011, 19:14
A mi miasto BB'a się podoba. Fakt, jak każda niedopracowana wersja, posiada niedociągnięcia i drobne wady, ale jak dla mnie ogólne wrażenie jest jak najbardziej pozytywne.

Wygląd miasta jest po prostu piękny, wielki plus dla autora także za przestawienie budynków. Podoba mi się jego klimat, machiny i zaślepione potęgą technologii istoty zostały oddane świetnie :) Z wykonaniem jednostek mogłoby być lepiej, chociaż sądzę, że prezentują się całkiem dobrze. A przecież wszystko można poprawić w kolejnych wersjach ;)

Fabuła jest ciekawa i obmyślana z głową, z dostępnych mi źródeł informacji wiem też, że BanBreaker planuje dodać paczkę kampanii wraz z własnymi filmikami (widziałem nawet pierwsze z nich). Zapowiada się ciekawie.

Jeśli jesteśmy już przy porównywaniu Modern Forge z oryginalnym Forge z AB, ja jestem zdecydowanie po stronie tego pierwszego, miasta wykonanego przez BB. Osobiście nie widzę nic ciekawego w zombiech z piłami, czy goblinami z miotaczami laserów. A Modern Forge, jak już mówiłem, ma w sobie wiele godnych uwagi rzeczy :)

noname PW
22 stycznia 2011, 09:36
Mod wymaga WoGa?

Hobbicus PW
22 stycznia 2011, 14:34
Moda się ściągnąć nie da.

A oceniam to miasto, niestety, podobnie jak vinius. Zgadzam się z witchkingiem, iż autor dobrze robi, że nie szuka rozgłosu, ale jednak o ile ekran miasta jest jeszcze w miarę znośny (choć na tle pozostałych będzie się po prostu gryzł), o tyle już jednostki oraz mury miasta pozostawiają wiele do życzenia. Ale może zrodzi się coś fajnego... szczególnie, że fabuła jest nawet, nawet...

satyr64 PW
24 stycznia 2011, 20:19
Kurde czemu wy tak krytykujecie to miasto?!
Ja jako tester odebrałem je bardzo pozytywnie mimo kilku błędów. Miasto ładnie wygląda jeżeli chodzi townscreen - nie ulega to wątpliwości. Bohaterowie są specyficzni, a jednostki mimo pewnych wad czy braków nadal są klimatyczne.
Czekam na finalną wersję :D.

Acid Dragon PW
24 stycznia 2011, 20:41
satyr - każdy ma prawo do własnej opinii.

Mnie się, prawdę mówiąc, też nie podoba.
Grafika miasta nie pasuje ani do Heroes, ani Might and Magic, ani Forge. Równie dobrze to mogło być miasto pt. "Stocznia Gdańska" lub "Fabryka Opon". Nic w tym dla mnie z fantastyki.

Wiele elementów jest tylko przekolorowanych lub zapożyczonych z innych modów (najbardziej mnie razi jednostka 3 poziomu i mury miasta).

Same jednostki też jakieś takie nie wiadomo skąd wzięte...czerwoni chłopi? meduzo-krzyżowcy? ogniste krasnoludy? Nie tak wyobrażałbym sobie jednostki Starożytnych. Co prawda wg mnie nie pasują do nich również naga w czołgu i ogr z wyrzutnią rakiet, ale chyba jednak wciąż wolę krzyżówkę nagi i czołga niż meduzy i krzyżowca. To pierwsze przynajmniej da się wyjaśnić.

Ale piękno WoGa i modów do niego polega na fakcie, że wszystko jest opcjonalne.

Podoba ci się mod? świetnie - ściągniesz, pograsz, będziesz zadowolony.
Nie podoba ci się mod? też dobrze - nie ściągniesz, nie zepsujesz zabawy innym i nie zepsujesz sobie gry, która wg Ciebie jest lepsza bez tego moda.

Xelacient PW
26 stycznia 2011, 17:18
Grafiki nie mam co komentować, (i tak lepszej bym nie zrobił), ale do fabuły się doczepię.
Owszem, zgodzę się z Hobbitem, ze fabuła jest całkiem, całkiem, tylko, że opisy jednostek mi się z tym gryzą, dlaczego?

Ze wstępu do fabuły wynika, ze mamy do czynienia z komputerowym systemem, który po przebudzeniu błyskawicznie się rozwija. To niby kiedy miało się wykształcić społeczeństwo kastowe? Są maszyny które wyzyskują ludzi i tyle.

Pierwsze trzy poziomy pasują do tego (chociaż według mnie przy 1 lvl przydałoby się pójść na całość i jako wersję nieulepszoną dać chłopa-co reprezentowałoby przeciętnego mieszkańca Enroth po rozliczeniu, a wersja ulepszona powinna być mocniejsza niż pikinier i centaur... razem wzięci xD, wtedy naprawdę dałoby się odczuć, że ta istota została wzmocniona częściami mechanicznymi).

4 poziom to pierwszy zgrzyt, skąd uśpiona fabryka wzięła "wykształconych ludzi"? Łapała mieszkańców i zmuszała ich do studiowania? xD
Nawet jeśli to pole bitwy jest ostatnim miejscem gdzie powinni się znaleźć. Bardziej pasowały jakieś roboty-serwisanty.

5 poziom:(Nazwa jest o tyle zła, że pierwszym jej przeczytaniu myślałem, że będą to krzyżowcy-MEDycy) Krzyżowcy przeszli do historii razem z Enroth, meduzy nawet, by przeszły ale nie lepiej byłoby dać jakiegoś nieokreślonego mutanta?

Albo zwerbujcie Dog Mastera i wpakujcie tutaj Czarnego Warga(w końcu i tak wygląda jak robot, no nie? ;) )

Do cyborgów mam taki sam zarzut co do konstruktorów, owszem kilka modeli mogło przetrwać i stanąć na czele nowej frakcji, ale żeby od razu tworzyć kastę?

Na i na końcu, czy w post-Rozliczeniowym Enroth żywiołaki, nie stanowiłyby 3 niezależnej siły? Więc chyba podmiana Coflux nie jest zbytnio trafiona.


James_Dean PW
27 stycznia 2011, 19:56
Miasto nie wygląda źle, wygląda jak z jakiegoś Blade Runnera (?) i ogólnie kojarzy się z mroczną, zniszczoną metropolią przyszłości. Super, tylko żeby było w większej rozdzielczości, i więcej szczegółów!
Życzę powodzenia, będę czekał :)

satyr64 PW
27 stycznia 2011, 21:38
No i fajnie. Ktoś pozytywnej myśli... :D

James_Dean PW
28 stycznia 2011, 16:55
Szczerze to od lat sobie marzyłem żeby stworzyć jakieś miasto i jednostki do H3 w formie SF... tylko umiejętności brak. Dlatego czekam na to miasto z niecierpliwością :D

Satyr a jak można zostać testerem? Wysłałem do nich majla ale nic nie dostałem...

Hobbicus PW
28 stycznia 2011, 17:41
Cytat:
Szczerze to od lat sobie marzyłem żeby stworzyć jakieś miasto i jednostki do H3 w formie SF...
Nie ty jeden.

satyr64 PW
28 stycznia 2011, 21:13
James_Dean - Testerem można zostać, jeżeli wyślesz na podany adres e-mail swój login, czy jesteś zalogowany na jakimś forum (AC, HC itd.) Gadu - Gadu od tej osoby dostaniesz i nie martw się. Poczekasz może z kilka dni jeszcze.

Mistrzsz PW
29 stycznia 2011, 12:00
Autorzy chyba porzucili ten projekt ponieważ strona nie jest aktualizowana w ogóle
nic nie jest na niej nowego . Cały czas wskaźnik "Postępu ich pracy" stoi na 74%
może przerwe zrobili wie ktoś ?

Zerek PW
29 stycznia 2011, 15:11
Fajny mod, ale mogliby usunąć jednostki 1 poziomu.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
temat: [H3/mod] Modern Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel