Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H2] fheroes2
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

LMVIII PW
9 grudnia 2010, 21:05
Na sourceforge.net znalazłem coś takiego: http://sourceforge.net/apps/mediawiki/fheroes2/index.php?title=Main_Page

Ktoś miał z tym projektem styczność? Twórcy jakoś nie specjalnie chwalą się osiągnięciami a natywne herosy na linuksie to jest coś...

Sawyer PW
9 grudnia 2010, 23:07
Dawno znalezione, od 6 miesięcy leży sobie ten plik na dysku.
Powiem że, no byłem zaskoczony, takie VCMI do h2.

LMVIII PW
15 grudnia 2010, 13:19
Pan afletdinov udostępnił kolejną wersję opartą o svn r2146.

Poibierz: http://sourceforge.net/projects/fheroes2/files/fheroes2/

Zmiany: http://fheroes2.svn.sourceforge.net/viewvc/fheroes2/trunk/fheroes2/changelog.txt?revision=2145&view=markup

desmond PW
11 lutego 2013, 14:41
Trochę Bardzo odkopuję temat, ale ten projekt jest regularnie aktualizowany co kilka miesięcy, a na grocie cisza. Obecna wersja jest już w pełni grywalna, jedynym znacznym minusem jest brak możliwości gry w kampanie (można natomiast grać w scenariusze zarówno z podstawki jak i z PoL). Poza tym wprowadzono wiele usprawnień (opcjonalnie). Z ciekawszych:
- pomiń zastąpiono broń (+2 do obrony) oraz czekaj,
- można odwiedzać zamki sojusznika,
- można rekrutować jednostki "ze studni",
- wyświetlenie kolejności jednostek podczas walki,
- miesiące potworów nie skutkują pojawieniem się jednostek na mapie,
- sokoli wzrok działa także tak jak nauka czarów w h3,
- można grać dalej na mapie pomimo spełnienia warunków zwycięstwa,
- autozapis na początku tury,
- ulepszenie SI (jednostki strzelające mogą odetchnąć).

Dark Dragon PW
11 lutego 2013, 15:19
Cytat:
miesiące potworów nie skutkują pojawieniem się jednostek na mapie

To ma być zaleta? Ja tam akurat lubiłem tę funkcję :P.

Poza tym brzmi ciekawie... ale czy wprowadzono coś co pociąga większość graczy? Mam na myśli nowe grafiki, budynki, jednostki, bohaterów?

Hobbicus PW
11 lutego 2013, 16:28
To jest raczej stworzone dla moderów, nie dla graczy. Trochę jak VCMI.

desmond PW
11 lutego 2013, 17:02
Cytat:
Poza tym brzmi ciekawie... ale czy wprowadzono coś co pociąga większość graczy? Mam na myśli nowe grafiki, budynki, jednostki, bohaterów?
Nie, to tylko przepisanie silnika na nowo plus kilka usprawnień, ale nie jest to w żaden sposób rozszerzenie gry.

Jeśli już mowa o nowych elementach, to powstaje mod o nazwie project ironfist. Prace nad nim idą jak krew z nosa, niedawno zaprezentowano nowe jednostki: najbrzydszego enta na świecie (kopię drzewa z pola walki), gołębia udającego harpię, przekolorowankę paladyna, kobolda z wodogłowiem, konwersję gorgony z h3 oraz 4 czarne piksele udające wysysacza krwi.

No i na deser projekt ekranu miasta warlorda.

Dark Dragon PW
11 lutego 2013, 19:24
Mamy o tym nawet temat - o tutaj.

Osobiście preferuję jednak mod zamieniający H3 na H2 :).

desmond PW
23 marca 2013, 12:49
Jeśli kogoś to interesuje, to niedawno wyszła nowa wersja silnika.
Poniżej lista wszystkich dotychczasowych zmian:
Cytat:
All possibilities of fheroes2:
- game: always confirm for rewrite savefile
- game: also confirm autosave
- game: remember last focus
- game: battle show grid
- game: battle mouse shadow
- game: battle move shadow
- game: battle show damage info
- game: castle flash building
- world: show visited content from objects
- world: scouting skill show extended content info
- world: abandoned mine random resource
- world: save count monster after battle
- world: allow set guardian to objects
- world: guardian objects gets +2 defense
- world: no in-built requirements or guardians for placed artifacts
- world: only the first monster will attack (H2 bug).
- world: Eagle Eye also works like Scholar in H3.
- world: ban for WeekOf/MonthOf Monsters
- world: new version WeekOf (+growth)
- world: ban plagues months
- world: Months Of Monsters do not place creatures on map
- world: Crystal Ball also added Identify Hero and Visions spells
- world: Artesian Springs have two separately visitable squares (h3 ver)
- world: Starting heroes as Loss Conditions for Human Players
- world: Only 1 hero can be hired by the one player every week
- world: each castle allows one hero to be recruited every week
- world: Outer creature dwellings should accumulate units
- world: use unique artifacts for morale/luck
- world: use unique artifacts for resource affecting
- world: use unique artifacts for for primary skills
- world: use unique artifacts for secondary skills
- world: Wind/Water Mills and Magic Garden can be captured
- world: disable Barrow Mounds
- castle: allow buy from well
- castle: allow guardians
- castle: higher mage guilds regenerate more spell points/turn (20/40/60/80/100%)
- castle: allow recruits special/expansion heroes
- heroes: allow buy a spellbook from Shrines
- heroes: learn new spells with day
- heroes: recruit cost to be dependent on hero level
- heroes: remember MP/SP for retreat/surrender result
- heroes: surrendering gives some experience
- heroes: recalculate movement points after creatures movement
- heroes: allow pickup objects for patrol
- heroes: after battle move to target cell
- heroes: allow transcribing scrolls (needs: Eye Eagle skill)
- heroes: allow banned sec. skills upgrade
- heroes: in Arena can choose any of primary skills
- unions: allow meeting heroes
- unions: allow castle visiting
- battle: soft wait troop
- battle: high objects are an obstacle for archers
- battle: merge armies for hero from castle
- battle: archmage can resists (20%) bad spells
- battle: magical creature resists (20%) the same magic
- battle: skip increase +2 defense
- battle: reverse wait order (fast, average, slow)
- game: show system info
- game: autosave on
- game: autosave will be made at the beginning of the day
- game: use fade
- game: show SDL logo
- game: use evil interface
- game: also use dynamic interface for castles
- game: hide interface
- game: offer to continue the game afer victory condition
- pocketpc: hide cursor
- pocketpc: tap mode
- pocketpc: drag&drop gamearea as scroll
- pocketpc: low display resolution (needs restart)
- pocketpc: low memory

desmond PW
9 października 2013, 18:11
Jakby ktoś jeszcze nie zauważył (tak jak ja ;) ), to za pomocą tego moda można zmienić praktycznie wszystkie parametry gry: od statystyk potworów, właściwości umiejętności, zaklęć czy artefaktów, przyrostu jaki dodaje studnia, ilości dni bez zamku którą może przeżyć bohater, początkowe zasoby na poszczególnych poziomach trudności, umiejętności początkowych, maksymalną ilość bohaterów, ceny budynków, czy przyrost złota z tytułu zamku, czy statuy. A wszystko to za pomocą edycji plików w katalogu */files/stats.

rtx PW
28 listopada 2013, 18:09
Dla mnie fheroes II to tragedia, ale to wina problemów z kompatybilniścią. Nie nogę zmienić rozdzielczości ani ustawić fullscreena [F4 też nie działa]. Ktoś może ma ten sam problem i umie go naprawić?

Rob000 PW
28 listopada 2013, 18:14
Mam identyczny problem, sporo czytałem na ten temat ale niestety żadnych konkretnych informacji. Podobno jest tak na systemie XP.

"O tym, że trzeba otworzyć plik fheroes2.cfg to chyba już nie muszę mówić ...
1) Co do rozdzielczość sprawdź czy aby na pewno wpisałeś dobrą rozdzielczość jak poniżej
# video mode (640x480, 800x576, 1024x768, 1280x1024 or other divisible 32)
video = 1280x1024"

Taka instrukcja, ale u mnie to nie działa...

desmond PW
28 listopada 2013, 18:23
U mnie działa bez problemu. Spróbujcie pobrać mój plik cfg.

rtx PW
28 listopada 2013, 18:26
Bez względu na to, co ustawię w configu i tak jest 1366x768 w oknie.
Może mam nieaktualną wersję, spróbuję pobrać na nowo. Ewentualnie jest to problem z sld.dll, ale nie mam pojęcia po co to jest, skoro bez tego działa tak samo.
Za chwile strzelę edytę z plikiem od desmonda, może zadziała.

Edyta: Działa to! Dzięki. :D
temat: [H2] fheroes2

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel