Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [HC] Solucja do Szarży Smoków
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)

rafal2611 PW
24 listopada 2010, 10:15
Poszukuje solucji do Szarży Smoków (generalnie do wszystkich 8 części kronik). Nie chodzi o to żeby przechodzić gre z solucja w ręku tylko abym wiedział o wszystkich możliwościach scenariusza. Obecnie przeszedłem siódmą mapę w Szarży Smoków ale zaintrygowała mnie jedna rzecz na tej mapie. W północno-zachodnim rogu mapy znajduje się wyspa, otoczona rafami i nie można do niej przybic do brzegu. Ze statku odkryła mi sie tylko część tej wyspy i znajduje się na nim namiot czarnego klucznika i teleport. Brama czarnego klucznika jest na głównej mapie i zastawia drogę do teleportu takiego samego jak na wspomnianej wyspie, Zastanawia mnie jak można się tam dostać skoro nie można drogą wodna. Nie posiadam zaklęcia Lot i nigdzie w gildii magów takiego nie ma. Być może we wcześniejszych scenariuszach można było takowe zaklęcie uzyskać. Ciekawi mnie bardzo co znajduje się na tej wyspie. Stawiam że może tam byc siedlisko błękitnych smoków. Próbowałem tez wpisać kod aby odsłonić mapę ale jak wpsuję to przy próbie wpisania litery w wysyla mi wiadomość jako szept. Może ktos poradzi :)

Irhak PW
24 listopada 2010, 11:11
to spróbuj wpisywać kod WIELKIMI literami... ;)

a co do tej wyspy, to tam chyba zaczyna komputer...

Nerevar PW
9 grudnia 2010, 11:19
Nie dostaniesz się tam raczej - a na pewno nie przewidywali takiej możliwości twórcy mapy.

A na wyspie jest siedlisko błękitnych i jeden bohater przeciwnika.

Dark Dragon PW
14 grudnia 2010, 21:16
To możesz to podejrzeć przez edytor H3, pobierając paczkę map ze skarbca, jeżeli aż tak zżera Cię ciekawość.
temat: [HC] Solucja do Szarży Smoków

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel