Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: [wbity] Dział HVI w Grocie - opinie i komentarze
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Acid Dragon PW
12 listopada 2010, 00:41
Jak widzę, zachwytów nad najnowszym działem Groty nie ma, choć osobiście jestem z niego bardzo zadowolony.

Temat niech służy więc wszelkim uwagom i sugestiom.
Co zmienić? Czego brakuje? Co wygląda nie tak?

Emperor Quar PW
12 listopada 2010, 01:55
W tej chwili trudno się do czegokolwiek przyczepić. Komnata raczej nie cierpi na brak informacji. Szata graficzna przyjemna dla oka. Wręcz przypadła mi do gustu. Tak właściwie to kawał dobrej roboty!

OGARexs PW
12 listopada 2010, 08:45
Moim zdaniem wszystko jest dopracowane i szata graficzna jest bardzo ładna.Co do zmian to w opisie czartów jest wspomniane o Arcy demonach więc uważam że to jest jednostka czempion.W innym wypadku był by to boss ale czym jest inferno bez arcydemonów nawet w Ashanie ?

AlamarAlamarTaka drobna uwaga, arcy- funkcjonuje w języku polskim zazwyczaj jako pierwszy człon słowa i jest pisany bez spacji.

Emperor Quar PW
12 listopada 2010, 09:49
OGARexs:
Co do zmian to w opisie czartów jest wspomniane o Arcy demonach więc uważam że to jest jednostka czempion.

Jest co prawda wspomniane o Arcydemonach. Jednakże to wcale nie musi oznaczać, że wystąpią jako jednostka Inferno. Może wystąpić jako boss. Czytałem gdzieś też, że Czarty są potwierdzoną jednostką czempionów (nie wiem czy oficjalnie czy nieoficjalnie) dla wyżej wymienionej frakcji.

Alamar PW
12 listopada 2010, 10:13
Nigdzie nie jest potwierdzone, że są czempionami. Powiedziano tylko, ze są najsilniejszymi jednostkami Inferna. Niby nic takiego, ale jednak.

EDIT:
Tutaj zaś jak wygląda arcydemon w innej grze (plus "gwardia" przyboczna, od lewej do prawej: sukub, cerber, imp, cerber, arcydemon).

Mitabrin PW
12 listopada 2010, 11:25
Cytat:
Jak widzę, zachwytów nad najnowszym działem Groty nie ma

Cóż... przyznam się, że po prostu wyjątkowo wczoraj na główną stronę nie wchodziłem, więc działu po prostu nie znalazłem (zresztą odwiedziłem go dopiero jak zobaczyłem ten temat...)... Zatem brak zachwytów może być po prostu wynikiem zbyt dużej sjesty wczorajszej. :P

W każdym razie - Bardzo podoba mi się dział jednostki, jest to najobszerniejszy taki dział jaki dotąd widziałem, na plus też oczywiście zaznaczam to, że wszystko jest w dużej rozdzielczości (co irytowało szczególnie w tematach o jednostkach Alamara). Szata graficzna i budowa działu jest bardzo dobra, co prawda moim zdaniem klimatem pasuje do Groty jak Ashan do Starego świata, ale uznam, że o to chodziło. :P
Opis fabuły jest z tego co widzę dobrze zrobiony i znajdują się opisy tego, co było w chronologii Ashanu (a także kilka elementów, o których nie wiedziałem).

ps. podoba mi się ten kiczowaty miecz, który zasłania info o ochronie strony prawami autorskimi, nadaje stronie bardziej profesjonalnego wyglądu. :3

Field PW
12 listopada 2010, 14:49
Cóż, ciekaw jestem, jak wam się spodobają opisy frakcji. Prawdopodobnie jutro wejdą w życie.

AlamarAlamar...i będą uzupełniane na bieżąco, w miarę pojawiania się nowych informacji.

Raven PW
12 listopada 2010, 19:27
Tyle tych opisów, newsów - nie zdziwię się, gdy zagram i odniosę wrażenie, że w to grałem. Żeby nie ten miażdżący nadmiar informacji może by coś wyszło, lecz teraz mi się krzywo patrzy na wczucie się w klimat i czerpanie przyjemności z grania w HVI :\

EDIT: Nie chodzi mi o to TU, jeśli miałbym, a nie mam, do kogokolwiek zastrzeżenia z tego powodu, to nie byłby to nikt inny jak Ubisoft.

Acid Dragon PW
13 listopada 2010, 01:06
Nie bardzo rozumiem. Chodzi Ci o to, że na stronie znajduje się zbyt wiele informacji?

To byłoby trochę dziwne ;). Wszak zawsze wystarczy nie czytać, jeśli wszystko chce się poznać samemu.

Mitabrin PW
13 listopada 2010, 17:31
Opisy frakcji bardzo ładnie zrobione, stwierdzę wręcz, że są najlepiej zrobioną częścią komnaty... Bardzo spodobał mi się pomysł na opisanie rozwoju frakcji... Chociaż przyznam się, że bardziej to pasuje jako nowa komnata (wyprzedzam komentarze do tego stwierdzenia - nie, nie chce mi się robić nowej komnaty. :P)...

Aha... Znalazłem mały błąd w opisie zamku Śmierci z HIV, otóż wg opisu w tym zamku występowały ifrity i koszmary... Otóż de facto te stwory należały do zamku Chaosu.

Field PW
13 listopada 2010, 17:33
Frakcje, jakby ktoś jeszcze nie znalazł.

A, dziękówka, poprawię. Dzięki też za pochwały ;)

EDIT: Skorygowano.

@Raven - no, najlepiej byłoby, gdybyśmy NIC o tym nie pisali, prawda? A potem będą pretensje, że jesteśmy totalnie zapóźnieni albo że mamy to tam, gdzie słońce nie dochodzi.

Wiwern PW
13 listopada 2010, 18:17
Rozwój frakcji w grach z cyklu Heroes of Might and Magic Might and Magic: Heroes (;P) przyćmił opisy nacji. Warto by było zrobić nowy dział. Oprawa graficzna bardzo przyjemna dla oka. Biję brawo.

Także temu, któremu chce się aktualizować dział z jednostkami i dawać to wszystko jako news. Też świetna robota.

Poza tym... Nikt nie był wstanie zrobić wcześniej działu HV a teraz do premiery jeszcze kupa czasu a dział już stoi z praktycznie wyczerpanym (na obecną chwilę) tematem. Widzę, że wszystkim się podoba nowa część. :P

Field PW
13 listopada 2010, 18:21
Oj, Wiwern, dział HV to taka nasza legenda grotowa :P

Można powiedzieć, że w momencie, w którym powstanie dział HV, Smok zrealizuje wszystkie swoje obietnice :P

Rozwój frakcji natomiast to sprawa trochę dłuższa i bardziej skomplikowana. Trzeba by się naprawdę nieźle nagimnastykować, żeby zrobić z tego sensowną komnatę, potrafiącą zainteresować czytelnika i nie będącą jednocześnie przeładowaną zbędnymi informacjami. Bo w końcu to ma być rozwój frakcji, a nie statystyki danego zamku.

Mitabrin PW
13 listopada 2010, 18:39
Szczerze mówiąc jeśli już miałaby być komnata o rozwoju to bardziej całej serii (najlepiej zarówno Heroes jak i "zwykłego" M&M) aniżeli samych frakcji, z tego to już jakiś materiał dałoby się zrobić... Ale proponuję, byśmy zaczęli nad taką komnatą rozmyślać dopiero jak Acid spełni wszystkie swoje obietnice. :P

Wiwern PW
13 listopada 2010, 19:04
A ja zawsze uważałem Gildię Mrocznych Tajemnic za legendę grotową.

A co do kolejnej komnaty... Najpierw chętnych do roboty nam potrzeba.

I tym pesymistycznym akcentem zakończę. ;P

vinius PW
13 listopada 2010, 20:42
Frakcje luksusowo zrobione, plus jednak minus dla autora, ktokolwiek nim jest. - wypalone -

EDIT: Dziadostwo, bijmy na alarm, jeszcze nie przypominam sobie, by tak surowa cenzura z tak błahych powodów w Grocie panowała (a w trzecim wierszu wypowiedzi fielda słychać strzały - dziękuj Alkowi :P - f.).
Poważnie już, zestawienie nie nawiązywało do rozwoju fabularnego gry (bo włączono wszak H5), a jedynie strony technicznej, w której jednostki KB są niejako integralną częścią.

f!eldf!eldViniek, z całym szacunkiem - póki ktoś mi nie udowodni, że MUSZĘ to zrobić, to będę pomijał KB przy omawianiu HoMM :P


AlamarAlamarNie pominiesz... choć nie w takiej formie, w jakiej sobie Vinius wymarzył. :P


f!eldf!eldMam się JUŻ bać, czy jeszcze poczekać? :P

vinius PW
14 listopada 2010, 22:19
A inna sprawa, w dziale Fabuła pod Grimheim czytamy:
Cytat:
Jednak już za kilkanaście będą mieli nowych sąsiadów, z którymi z rozpoczną wojnę.
Powinno być: kilkanaście lat (?).

f!eldf!eldCorrected.

Tlaloc PW
16 listopada 2010, 19:21
Witam wszystkich, bo to pierwsze moje wypocinki w Grocie. :)

Stronka bardzo fajna, przejrzysta, prosta i zawiera to co trzeba zebrane w ładny sposób. Co prawda są tam drobnostki, z którymi kategorycznie się nie zgodzę (jak np. pochwała w kontekście siły dla Nekropolii w H2, w której to zamek ten był wyłącznie mięchem do lania [główny czynnik to cena i surka], mumie też są rzadkie jak barszcz :P), no ale to mało istotne. Info o H6 jest rzetelne i pełne, jeśli o chodzi o jawne informacje, także gratki dla autorów. :)

Pozdrawiam wszystkich Grotowiczów.

Nathie PW
26 listopada 2010, 17:17
Cytat:
Siedliska zewnętrzne stworzeń będą dostarczać swe kreatury bezpośrednio do miasta w pobliżu, zwiększając dostępną tam pulę stworzeń danego rodzaju. Zmieniono też sposób najmu oddziałów. Teraz będzie jedna pula dla danego "poziomu" (jednostki podstawowe, elitarne i czempioni), z której będzie można nająć dowolną ilość (nie większą jednak niż sama pula) stworzeń w obrębie tego "poziomu", czyli dla przykładu: z puli 60 stworzeń podstawowych Nekropolii będzie można nająć albo 60 szkieletów i 0 ghuli oraz duchów, albo po 20 szkieletów, ghuli i duchów, albo 11 szkieletów, 34 ghule i 15 duchów, albo jeszcze inaczej pokombinować.
Dziś znalazłam trochę czasu aby wczytać się we wszystkie artykuły o Heroes VI no i trafiłam na to... To jest na 100% pewne? Bo jeśli tak, to Black Hole będzie musiał mocno się starać aby zachować równowagę. Jeśli nie, to niektóre jednostki zginą śmiercią naturalną, a szkoda by ich było.

Emperor Quar PW
27 listopada 2010, 03:29
O ile twórcy postarają się, iż każda jednostka będzie przydatna na polu walki (lecz niekoniecznie niezbędna) to raczej nie będzie z tym problemu. Jak im to wyjdzie czas pokaże. Oczywistym jest, że ta innowacja ma potencjał utworzenia wielu alternatyw i strategii dobierania wojska. Co jak na mój gust jest jak najbardziej w porządku.
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [wbity] Dział HVI w Grocie - opinie i komentarze

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel