Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Jednostki Nekropolii
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2

Alamar PW
10 listopada 2010, 19:05



Link do większych grafik

Co uważacie na temat jednostek, ich nazw (jakieś propozycje polskich odpowiedników?), wyglądu, a także które z nich mogą należeć do którego poziomu (core, elite, champion) i jakie będą brakujące jednostki?
Osoba, która wytypuje właściwą siódemkę, będzie mogła się ubiegać o zaszczytne stanowisko Grotowej Wróżki.

satyr64 PW
14 listopada 2010, 13:39
Moim zdaniem będzie to Kościany smok i upiorny smok . Tak było w częściach 1, 2, 3, 4 i nie wiem dokładnie ale chyba w 5.

Mitabrin PW
14 listopada 2010, 13:49
Ja wciąż nie wiem jaka jest różnica między zombie a ghoulami i czemu jest ona aż tak duża, żeby specjalnie o tym pisać... Ktoś mnie oświeci?

Field PW
14 listopada 2010, 14:08
Z prostego powodu - Zombie były od zawsze "zapychaczem" i nikt nie miał na nie pomysłu. Mięso armatnie, które zwykle docierało w środek starcia za późno lub w ogóle nie miało szansy się nawet ruszyć z miejsca :P Dość powiedzieć, że bardzo często na polu bitwy te jednostki są po prostu ignorowane - i nawet umiejętności specjalne niewiele pomagają.

Ghul natomiast to trochę inna bajka - jeśli spojrzeć na gameplay, są szybkie (!) (a Rage Against the Living powoduje, że są JESZCZE szybsze - na gameplayu takie coś docierało w jedną kolejkę do, bodaj to, Pretorianina), mają całkiem niezłe obrażenia i wreszcie sensowny flaw - Vulnerable to Light Magic. Czyli, ogólnie, syci. Wreszcie.

I wygląda jak pacjent zakładu dla obłąkanych po spotkaniu z Pinheadem, ew. jak uboczny efekt prac designerów Thiefa 3 :P

Mitabrin PW
14 listopada 2010, 14:16
Nie chodzi mi o aspekty techniczne (to swoją drogą :P)... Raczej o to czym różni się zombie od ghoula w sensie ogólnym... Bo jak pamięcią sięgam, to zawsze i zombie i ghoul był ożywionym trupem - kanibalem, więc w ogóle nie mam pojęcia, dlaczego ghoul z HVI nie może pozostać zombie...

MCaleb PW
14 listopada 2010, 21:56
Zombie to ożywione trupy. Po prostu. Z reguły są powolne, acz wytrzymałe. Posiadają też olbrzymią siłę, ale nie mogą myśleć kreatywnie. Oczywiście wszystkie te cechy to porównania ze zwykłym człowiekiem, który jest podstawą ożywieńca.

Ghul to zupełnie inna sprawa. Zazwyczaj są to zdegenerowani kanibale - istoty, których stan życia i nieumarłości zatarł się zupełnie. Tak jak zombie mogą wytrzymać bez mózgu wieki, tak ghule muszą się pożywiać mięsem znacznie częściej. Są zwinniejsi, widzą w ciemności i są kreatywni. Potrafią też otrzymać znaczne obrażenia przed "wyzionięciem ducha", lecz nie aż tyle, by dorównać zombie, które zazwyczaj trzeba porąbać na drobne kawałki, by przestały się ruszać (oczywiście w tym przypadku mówimy o mistrzu nekromancji). Ghule krwawią, a ich serca biją. Są (znacznie) silniejsze od ludzi, choć nie mają wspomagania magii nekromancji.

Drugą możliwością istnienia ghuli to "nieudana" przemiana w wampira. Po wyssaniu krwi ze swojej ofiary, wampir może powołać do istnienia oddanego mu sługę - ghula. Te ghule także lubią kanibalizm, choć bardziej podobne są do zombiech - brak własnego myślenia.

Mimo wszystko jednak wytłumaczenie ghuli w uniwersum szóstki może być zgoła odmienne od "kanonicznego".

Nerevar PW
15 listopada 2010, 16:44
Przecież wytłumaczenie z VI już znamy:
"Przemiana w ghula jest stosowana jako kara ostateczna w Hereshu i oznacza całkowite usunięcie duszy z cyklu życia i przemian. "
Dusza ghula zdaje się zostaje w tym momencie na stale związane z ciałem - do tego stopnia, że w momencie śmierci zostaje unicestwiona. W porównaniu z tym, zombi to po prostu szkielet, który nie zdążył zgnić ;)

Cytat:
Moim zdaniem będzie to Kościany smok i upiorny smok . Tak było w częściach 1, 2, 3, 4 i nie wiem dokładnie ale chyba w 5.
w 1 nie było Nekropolii (a więc i szkieletosmoków), a w 2 i 4 nie było możliwości ich ulepszania (więc i smoków - duchów) ;P W 6 jeśli nawet się pojawią (a jakoś wątpię) to jako bossowie - tak jak reszta smoczego towarzystwa.

Aayren PW
18 listopada 2010, 19:44
Co do smoków to zgadzam się z przedmówcą. Skoro smoki "są zbyt silne na normalne jednostki" to dziwiłoby, gdyby setki tego rodzaju stworzeń maszerowało (latało/lewitowało) w armii nekromanty. Mam wrażenie, ze twórcy chcą zaciekawić, zmieniając niektóre mniej ciekawe jednostki (i zapychacze, idąc za f!eldem i jego przykładem zombie ---> ghul) wstawiając na ich miejsce bardziej ciekawe pomysły. Co z tego wyjdzie - zobaczymy.

A ghul to mnie przeraża! Podobny do jakiejś wściekłej surykatki, a wszystko przez ten kolczyk w nosie, który niezmiennie (i niepowstrzymanie) skojarzył mi się z noskiem takiego właśnie zwierzaczka. Skojarzenie to chyba mnie już nie opuści.

Mitabrin PW
19 listopada 2010, 18:55
Boisz się surykatki z kolczykiem w nosie?
Uwaga! Mamy kolejne "kwasowo-legendarne" stworzonko... Now hug our unicorn!

Aha... Mam takie dziwne wrażenie, że ostatnią jednostką będzie smok, ale będzie uznawany za np. wiwernę. :P

Widmax PW
18 sierpnia 2011, 17:10
Moim zdaniem powinni tam dać smoka, a nie tkaczkę losu :P

PaoDak PW
11 września 2011, 19:23
Mi też bardziej w tym miejscu podobałby mi się kościany smok. Ale podobno w Heroes 6 nie miało być czempionów smoków. Tylko dziwne, że jakoś wstawili Kirina, który jest tak jakby smokiem.

Mitabrin PW
11 września 2011, 20:30
Imo akurat wywalenie smoków z miast jest jednym z lepszych rozwiązań w grze... Już w piątce raziło, że połowa miast ma smoki za najsilniejsze jednostki...

Co do kirina, to jest on akurat na tyle specyficznym smokiem, że można go przeboleć... Ale przyznam, że jest wiele azjatyckich stworzeń, które pasowałyby na czempiona Sanktuarium i byłyby o wiele oryginalniejsze...

Alistair PW
11 września 2011, 20:57
Osobiście naprawdę nie rozumiem czepiania się tego, że wywalono z zamków smoki. Tylko w piątce wszędzie były smoki, w czwórce w paru zamkach (właściwie tylko czarne smoki i kościane smoki, bo smocze golemy raczej trudno nazwać smokami). W Homm 1-3 były smoki tylko w jednym zamku. Dlatego dla mnie nie ma problemu.

Alamar PW
11 września 2011, 21:44
H1 - tylko jeden rodzaj smoków
H2 - smoki u czarnoksiężnika (3 rodzaje) oraz u nekromanty
H3 - smoki u czarnoksiężnika (2 rodzaje), u czarodziejki czy tam druidów (2 rodzaje), nekromanty (2 rodzaje) oraz 4 neutralne
H4 - smok u czarnoksiężnika czy tam chaosu, smok u druida, smok u nekromanty, smok u maga oraz 1 neutralny... tyle, że w HIV oprócz smoka zawsze był inny rodzaj jednostki poziomu 4. do wyboru.
H5 - 3 smoki u: czarnoksiężnika, elfów, nekromanty, kurdupli i u orków (pao-kai). Aż dziw bierze, że nie dano boskich/niebiańskich smoków w Przystani.

satyr64 PW
11 września 2011, 22:58
Cytat:

"W Homm 1-3 były smoki tylko w jednym zamku."

Jak już to tylko w 1 części, bo w drugiej to już u Nekromanty oraz Czarnoksiężnika. Jeżeli chodzi o HoMM3 to w Bastionie, Lochach i Nekropolii (nie licząc neutralnych).

Edit: Coś mi komendy nie chcą działać nie wiem czemu.

PaoDak PW
12 września 2011, 16:01
Widać, że smoki były w każdych Herosach, tylko czemu nie w szóstce? Chociaż przynajmniej jest jeszcze smokopodobny Kirin.

Aaron PW
12 września 2011, 17:03
Bo panowie z Ubisoftu stwierdzili, że smoki są za silne na zwykłe jednostki i zrobili z nich bogów.

AlamarAlamarA apostrof to po co?

Cysierius PW
21 września 2011, 19:25
Lamasu jest spox. Według mnie Tkaczki Przeznaczenia są lepsze niż kościane smoki, do tego teraz nie ma zombie tylko są ghoule i dobrze, bo są szybsze,_Kirin do tego jest zajebisty i co wy macie do niego, jest spox.

Bluearga PW
11 października 2011, 22:20
Kiriny to nie smoki i nigdy nimi nie były. W mitologii Chińskiej, Kirin to jednorożec(Dlatego mówi się o nich "Chińskie Jednorożce"), który łączył w sobie cechy konia, jelenia i smoka. Symbol szczęścia. Ubisoft trochę "zasmoczył" go, bo w H6 jest to typowy smok-wąż.

---

Z jednostek Nekropolis podoba mi się tylko Ghoul i Lamasu. Lisz wygląda jakoś tak... Nietypowo. Jest to mag, więc teoretycznie powinien być w jakiejś szacie, a nie lewitować z pajęczymi odnóżami na plecach.

Wampir coś nie wygląda na wampira. Mam tylko nadzieję, że chociaż w nietoperza będzie się zmieniał, bo tak to na razie wygląda mi na "mHrocznego rycerza", nie wampira.

Jednostka 7 poziomu, czyli Tkaczka Losu - hm, dziwna. Po pierwsze, w Nekropoli rządzą kobiety? :o W HV to już była awangarda jak rządziły w Lochu, a tymczasem opanowały one również Nekropolię!? Feminizm rulez! Na filmikach widziałam też, że jakoś dziwnie sztywno trzyma te swoje dłonie w powietrzu, co mnie nieco zraziło. A i zmienia się w przerośniętego pająka! Strach się bać, a ja miałam znajomego który bardzo bał się pająków, nawet w monitorze.(W SpellForce 2 nigdy nie grał rasą mrocznych elfów :P)

Trochę szkoda mi kościanych smoków, ale mam nadzieję, że gdzieś tam w krainie będą się pokazywać, chociażby jako neutralne jednostki.(Mam nadzieję, że neutralne jednostki nie kończą się na Wężu Wody... Już w HV było ich bardzo mało)

trybik1982 PW
14 stycznia 2012, 17:37
Mam pytanie o cechę jednostek nekromanckich "życie po życiu", przez którą przegrałem ostatnio scenariusz, tracąc dość sporą armię twierdzy w konfrontacji z znacznie mniej licznymi oddziałami nekropolis.
Jak się nabywa herosem tą cechę prowadząc frakcję ożywieńców ?
strona: 1 - 2
temat: Jednostki Nekropolii

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel