Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Umiejętności komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
SkorpionXAP |
Mam problem. Da się zrobić, żeby na stałe w grze (nie tylko na jednej - kilku mapach) USUNĄĆ archaniołowi umiejętność latania i jeżeli to możliwe żeby dodać mu zamiast niej ZAWSZE KONTRATAKUJE. Z góry dzięki za pomoc. |
Dragonar |
Odjęcie latania: Skrypt: ZVSE !#MA:X13/?i; !#VRi:X2; !#MA:X13/i; Dodanie umiejętności: Skrypt: ZVSE !#MA:|13/?i; !#VRi:X@; !#MA:|13/i; @ - flaga dla umiejętności "zawsze kontratakuje", której nie pamiętam Niestety, nie pamiętam flagi dla umiejętności "zawsze kontratakuje"... Ale może chociaż trochę pomogłem. |
Irhak |
Eeee... czy czasami nie powinno to się znajdować w temacie o ERM? (jeśli zostanie to wszystko przeniesione, prosze skasować ten post ;)) |
SkorpionXAP |
1.Dzięki, a czy ktoś mógł by mi podrzucić DEF Ulepszonego Gargulca? Bo ja go podmieniłem bez kopii zapasowej i teraz żałuje. 2.A gdzie wpisać ten ERM, żeby działało w CAŁEJ GRZE, nawet na mapach losowych? 3.EDIT: I jak Dragonarze, udało ci się wyciągnąć żołnierza fortuny z MM VIII ? Jeżeli tak to fajnie, jeżeli nie zacząłęś (zapomniałeś etc.) to jeżeli możesz to zamiast niego Trytona, byłbym BAAAARRRRDZZZZOOOO wdzięczny :) 4.EDIT2: Jaki numer ($42, $47) wybrać w defmakerze, dla obrazków jednostek? Tz. żeby podmienić ten plik z portretami dużymi i/lub małymi. 5.Jaki numer wybrać w defmakerze dla zamku na mapie przygód? 6.Tam gdzie są zamki na mapie przygód, jest plik .msk i .def, czy muszę robić plik msk żeby podmienić zamkek? Jeżeli tak to jak? 7.EDIT3: Zrobiłem def Zamku (Castle) na mapie przygód, ustawiłem w Def Tool $43 Adventure Object, wszystko fajne, ale gdy podmieniam, to się nie zmienia. Tz. def jest nadal taki sam, czy to może być wina tego że są tam jeszcze pliki .msk, które mają wygląd normalnego castle? |
Trang Oul |
Ad. 1. http://www.mediafire.com/?n23rpf4irf4v41b Ad. 2. Zapisz jako skrypt .erm w Heroes III/data/s. |
SkorpionXAP |
Tylko jest taki problem, bo ERM to język WoG, tak? A ja nie modyfikuje WoG tylko zwykły SoD :) - Robię moda od podstaw. |
Dragonar |
SkorpionXAP: TUTAJ znajdziesz ulepszonego gargulca, trytona i żołnierza fortuny.1.Dzięki, a czy ktoś mógł by mi podrzucić DEF Ulepszonego Gargulca? Bo ja go podmieniłem bez kopii zapasowej i teraz żałuje. SkorpionXAP: Zapisać w pliku *.erm, a następnie umieścić w Data/s.2.A gdzie wpisać ten ERM, żeby działało w CAŁEJ GRZE, nawet na mapach losowych? SkorpionXAP: Odpowiedź przy pierwszym cytacie. :P3.EDIT: I jak Dragonarze, udało ci się wyciągnąć żołnierza fortuny z MM VIII ? Jeżeli tak to fajnie, jeżeli nie zacząłęś (zapomniałeś etc.) to jeżeli możesz to zamiast niego Trytona, byłbym BAAAARRRRDZZZZOOOO wdzięczny :) SkorpionXAP: DefMakera nikt już nie używa - jest stary i niestabilny. Używaj DefToola. W tym programie jest to zakładka "$47 Interface".4.EDIT2: Jaki numer ($42, $47) wybrać w defmakerze, dla obrazków jednostek? Tz. żeby podmienić ten plik z portretami dużymi i/lub małymi. SkorpionXAP: W DefToolu: "$43 Adventure Object".5.Jaki numer wybrać w defmakerze dla zamku na mapie przygód? SkorpionXAP: Pliki *.msg i *.msk pływają na żółte i czerwone kwadraciki w edytorze map, czyli wejście do budynku i obszar po którym nie można się poruszać. Nie musisz tego zmieniać, chyba że Twój zamek jest znacznie większy/mniejszy od oryginału - wtedy wejście może być nie tam gdzie chcesz. Jak zmienić? Sam nawet tego nie wiem. :P6.Tam gdzie są zamki na mapie przygód, jest plik .msk i .def, czy muszę robić plik msk żeby podmienić zamkek? Jeżeli tak to jak? SkorpionXAP: To nie wina plików *.msg i *.msk. Prawdopodobnie zrobiłeś tylko jeden plik *.def zamku, podczas gdy trzeba podmienić kilka. W grze widziałeś po prostu ten, którego nie podmieniłeś. Należy podmienić miasto na mapie bez fortu, z fortem, z kapitolem, trzy poziomy zniszczenia miasta.7.EDIT3: Zrobiłem def Zamku (Castle) na mapie przygód, ustawiłem w Def Tool $43 Adventure Object, wszystko fajne, ale gdy podmieniam, to się nie zmienia. Tz. def jest nadal taki sam, czy to może być wina tego że są tam jeszcze pliki .msk, które mają wygląd normalnego castle? SkorpionXAP: W takim razie żaden skrypt ERM nie zadziała.
Tylko jest taki problem, bo ERM to język WoG, tak? A ja nie modyfikuje WoG tylko zwykły SoD :) - Robię moda od podstaw. |
SkorpionXAP |
@Up Thx za wszystko. Ale... 1.Zamkowi podmieniłem WSZYSTKIE defy, a nawet resedit wyświetla taki sam :( Od razu mówię że dobrze "przeciągam" pliki na H3sprite.exe (chociaż próbowałem też H3bitmap) :( EDIT: "W takim razie żaden skrypt ERM nie zadziała" 2.To jest jakiś sposób na zmianę umiejętności, bez ERM? Proszę szczególnie o odpowiedź na pytanie nr. 1 |
vinius |
Cytat: Nie ma możliwości zmiany czegokolwiek bez korzystania z WoGa (póki VCMI nie wyjdzie).
EDIT: "W takim razie żaden skrypt ERM nie zadziała" 2.To jest jakiś sposób na zmianę umiejętności, bez ERM? |
BanBreaker |
Szczyt kłamstwa (ew. niewiedzy) ^^ Zmienianie archaniołowi latania na inną umiejętność bez WoGa: 1. Otwierasz heroes3.exe dowolnym hexedytorem 2. W linijce 2707D0 zmieniasz 13 01 na 11 01 3. Zapisujesz 4. Cieszysz się chodzącym archaniołem, któremu przydałaby się animacja chodzenia zamiast latania =D Dodanie archaniołowi umiejętności (bawimy się dalej w tej samej linijce =P): 11 81 - archanioł atakuje 2 razy (jak crusader) 17 01 - archanioł atakuje 2 hexy do przodu 11 01 08 - archanioł atakuje wszystkich wokół 15 01 - archanioł strzela (wymagana dodatkowa animacja!) 15 19 - archanioł nie dostaje kar w walce wręcz 35 01 - archanioł może atakować mury miasta (wymagane przypisanie pocisku!) 11 41 - archanioł jest odporny na magię ognia 11 01 01 - archanioł powstrzymuje kontratak Mogłem się gdzieś pomylić, bo w pół z pamięci lecę, jak tak to przepraszam, poprawię o ile będzie taka potrzeba =) |
SkorpionXAP |
1.Wow! No znalazłem linikę 002707d0, ale nie mogę tam znaleźć tego numerku. 2.Ale niestety dalej mam problem z tym zamkiem, ma ktoś pomysł ? 3.Jaki numerek ($43 itp.) wybrać w deftoolu dla budynków wewnątrz miasta? EDIT 4. Udało mi się podmienić obrazki zamku, ale tylko na WOG-u, choć i tam nie działa dobrze, flagi przy bramie są żółte, obojętnie jaki jest kolor gracza, HELP! |
Dragonar |
SkorpionXAP: Najlepiej zacząć modyfikować WoGa. :P2.Ale niestety dalej mam problem z tym zamkiem, ma ktoś pomysł ? SkorpionXAP: "$47 Interface".3.Jaki numerek ($43 itp.) wybrać w deftoolu dla budynków wewnątrz miasta? SkorpionXAP: Zła wartość koloru żółtego w grafice. Powinna być: 255, 255, 0. Jeżeli nie jest dokładnie taka, kolor żółty pozostanie żółty. Jednak jest inny sposób - można sprawdzić jaką wartość posiadasz na swojej grafice i podać ją w DefToolu, podczas tworzenia pliku *.def, klikając na żółty kwadrat w zakładce "Frames".
4. Udało mi się podmienić obrazki zamku, ale tylko na WOG-u, choć i tam nie działa dobrze, flagi przy bramie są żółte, obojętnie jaki jest kolor gracza, HELP! |
BanBreaker |
2709AC* Mój błąd ;) |
Ginden |
BanBreaker - dobry obyczaj mówi, by podawać całe ciągi binarne, a nie adresy - zwłaszcza że niektóre wersje się różnią. Zwykle minimalnie, ale czasem dość. |
SkorpionXAP |
Dzięki, ale mam jeszcze dwa pytania. 1.Znasz kod na Zawsze kontratakuje? 2.Gdzie wpisać te inne umiejętności, na miejscu tego 13 01 czy cyfrę dalej/wcześniej ? EDIT [s]3.Kolor flag wynosi 255 255 0 i dalej żółte :([/s] - już nie, nie ustawiłem w deftoolu że żółty to flag color :) 4.Mam problem, podmieniłem w zamku budynki, ale otoczka (ta żółta) jest ze starych, jak to zmienić? Tz. namalować wiem jak :) ale gdzie to wrzucić, jaki def czy coś... |
BanBreaker |
Tak, tamte liczby wpisujesz na miejscu poprzedniego kodu. A co do 'zawsze kontratakuje' to wbrew pozorom umiejętność magiczna (prawdopodobnie pochodna czaru 'counterstrike'), dlatego niestety nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć jak się ją przypisuje =( |
SkorpionXAP |
A jest możliwość wpisania dwóch umiejętności? Ponawiam pytanie o obramówki budynków. |
BanBreaker |
Można łączyć do woli, po prostu sumujesz odpowiednie liczby. Co do obramować to musisz je wrzucić do h3bitmap, zaczynają one swoje nazwy od TOxx oraz TZxx. |
SkorpionXAP |
PYTANIA O HEX 1. Znasz numery innych umiejętności? Jeżeli tak to był bym wdzięczny za np. Kwasowy Oddech (Rdzawy Smok), coś co pasuje Cytadeli (mam zamiar ją zbalansować żeby mogła konkurować z innymi zamkami) 2.A w jakiej linijce zmienić umiejętności: a)Wiwerny b)Smoczej Wiwerny c)Anioła (nie ulepszonego) 3.Mówiłeś o ataku murów miasta, co mam przypisać żeby np. Hydra mogła je atakować? PYTANIA O DEFY itp. 4.Te obramówki w resedicie nie wyglądają jak obramówki tylko to wypełniony kształt budynku, ale nie o to mi chodzi tylko o to że niektóre są np. oliwkowe a inne np. czerwone, jednak w grze obramówki są złoto-żółte, więc czy gdy zrobię czerwoną to w grze będzie taka? 5.Skoro te obramówki to wypełnienie, to czy powinny być np o 1 pixel większe od budynku (żeby wystawała "obramówka") ? EDIT 6. Podmieniłem obramówkę i gdy zbuduję budynek wywala mnie z gry... Od razu mówię że format jest ok. |
Irhak |
ad. 4, 5, 6... Obramówki będą w takim kolorze w jakim je zrobisz (wyjątek: cyan - brak obwódki)... Powinny być o 1 pixel większe... tak dla zasady ;) Cytat: Tzn. *.pcx na zewnątrz lodu(a)? A może masz błędnie zrobiony def budynku? (powinien być jako interface)Od razu mówię że format jest ok. Cytat: 3.Mówiłeś o ataku murów miasta, co mam przypisać żeby np. Hydra mogła je atakować? Przypisać jej umiejętnośc katapulty/cyklopa ;) |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [H3/różne] Umiejętności | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel