Witaj Nieznajomy!
|
temat: Problem z edytorem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Lyokoheros |
Mam następujący problem gdy chcę otworzyć edytor map wog to pojawia się komunikat że wystąpił problem z programem i zostanie zamknięty, a gdy próbuje otworzyć edytorem starą mapę pojawia się komunikat: "zła wersja mapy wersja pliku = 51 aktualna wersja= 28" Mam zainstalowane nowe ulepszenia oraz patch do edytora map(nowe ulepszenia instalowane jako ostatnie) Edytor "nie wogowy" działa normalnie, sama gra też |
Drwal |
Cytat: "zła wersja mapy wersja pliku = 51 aktualna wersja= 28" To normalny komunikat, tak jak mapki Soda nie otworzysz w edytorze AB, tak mapki Woga nie otworzysz w edytorze np. SoD (ale odwrotnie tak). Powodów dla których nie działa Ci natomiast edytor map Wog może być wiele. Ja bym na twoim miejscu przyjrzał się temu patchowi do edytora map. Oprócz ponownego zainstalowania Woga innych możliwości nie widzę, może ten patch nie jest kompatybilny z Nowymi Ulepszeniami. |
Lyokoheros |
No cóż rozumiem znaczenie komunikatu(ale jak sobie z tym poradzić to już nie), patch do edytora działał mi poprawnie więc niestety jedyną opcją jest kompatybilność. Choć wolałbym by był inny sposób niż odinstalowanie jednego z tych patchy. Jeśli ktokolwiek ma na ten temat jakieś informacje to proszę by mi powiedział czy istnieje jakieś inne rozwiązanie. |
Altair |
Z tego co widzę to otworzyłeś mapę WoG edytorem SoD. Użyj edytora wogowego o nazwie H3WMAPED.EXE. |
Lyokoheros |
Przecież pisałem że mi nie działa edytor map WoG(widocznie w skutek tego próbuje otwierać mapy WoG edytorem do SoD), ale ponawiam pytanie czy ktoś wie na pewno czy te dwa patche, o których wcześniej pisałem, są ze sobą kompatybilne. |
Altair |
Tak są kompatybilne tylko należy używać odpowiedniej wersji pliku z definicja obiektów: http://www.erm.acidcave.net/download.php?id=3#8 Przy czym pragnę dodać, że NU usuwa wszystkie pliki tekstowe (w tym te z patcha do edytora), więc być może trzeba je pobrać i jeszcze raz przekopiować do odpowiednich katalogów. |
Lyokoheros |
Okej dzięki wielkie. Jeszcze jedno pytanie, czy mogę jeszcze zainstalować pędzel przeszkód?(bo przy nowych ulepszeniach pisało by po nich nie instalować żadnych patchy) |
Altair |
Pędzle przeszkód powinny działać poprawnie także z NU (oprócz funkcji "bez bagien" i "losowa mapa"). Z tym, że one także korzystają z pliku ZEOBJTS.txt (w niewielkim stopniu). Należy więc do katalogu "pen" (katalogu pędzli przeszkód) przekopiować plik ZEOBJTS.txt przeznaczony dla NU (o którym wspominałem wcześniej). |
Lyokoheros |
Jeszcze raz dzięki A ten plik tekstowy to ten z archiwum patcha do edytora, tak? |
temat: Problem z edytorem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel