Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nowe artefakty komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 | |
Acid Dragon |
Jak wiecie (lub nie :) - w WoG 3.58 pojawiło się 10 nowych 'pustych' artefaktów, ale jak dotąd chyba jeszcze w sieci nie pojawiły się żadne sensowne skrypty. Wydaje mi się, że potrzeba nieco pomysłów :) - dlatego macie szansę się wyżyć - w tym temacie składajcie swe propozycje na możliwe działania nowych artefaktów. Tyle, że nie może to być zupełnie dowolne... Pamiętajcie, że: 1. Artefakty nie mogą być zbyt potężne - nie wykraczajmy poza cechy dawane przez do tej pory najsilniejsze artefakty. Coś dającego premię +30 nie wchodzi w grę. Raczej milej widziane byłyby artefakty małej mocy - bo te łatwiej zdobyć :). 2. Nie wchodzi w grę artefakt, który np powodowałby rzucenie nowego czaru czy też przyzywałby nową jednostkę lub wogle korzystał z jakiegokolwiek nieobecnego w grze elementu. 3. Może to być artefakt kombinowany, ale nie może używać do tego artefaktów, które już są używane przez inne artefakty kombinowane. |
Trang Oul |
1. Miecz Mrozu (dla bohatera albo Dowódcy) - zwiększa atak bohatera, obronę i moc o 3, a wiedzę o 6. Obdarza całą armię odpornością na magię wody. Dany Dowódcy zwiększa jego atak i obronę o 4 i daje szansę na rzucenie czaru Lodowy pocisk podczas ataku. 2. Pożeracz Dusz (miecz dla jednostki albo Dowódcy) - oddział regeneruje 1 punkt życia za każde odebrane 2 punkty. Wygląda jak Soul Reaver. 3. Diabelski Sojusz (dla bohatera) - połączenie Miecza ognia piekielnego, Tarczy przeklętego, Hełmu piekielnego sztormu i Zbroi ognistej mocy. Zwiększa wszystkie podstawowe umiejętności o 5. Przed walką rzuca Klątwę na całą armię wroga. 4. Tarcza Księżyca (dla bohatera) - zwiększa obronę o 3 i dwukrotnie zwiększa likantropię Wilkołaków. 5. Płaszcz Ciemności (dla bohatera) - bohater, poruszając się, zasłania mapę jak Nagash. 6. Plan architekta (dla bohatera) - pozwala odbudować każde miasto jak Jeddite. 7. Eliksir młodości (dla bohatera, Dowódcy albo jednostki) - chroni armię (jak eliksir ma bohater) albo jeden oddział (jak eliksir ma Dowódca albo oddział) przed zestarzeniem się (atak Upiornego smoka). 8. Kostur Czarodzieja (dla bohatera) - zwiększa umiejętności magii żywiołów o 1 (z podst. do zaaw., a z zaaw. do mistrz.), a także ulepsza co tydzień Magów do Arcymagów i Arcymagów do Czarodziejów. 9. Proca Dawida (dla bohatera, Dowódcy albo strzelającej jednostki) - Cała armia (jak procę ma bohater) albo jeden oddział zadaje 150% obrażeń istotom 7, 8, 9 i 10 poziomu. 10. Oko Bazyliszka (dla jednostki albo Dowódcy) - daje szansę na zamianę wroga w kamień. P.S. Acid, ja to pisałem o 20:40. |
Haregar |
Trang, też jak to zobaczyłem podczas beta testa to myślałem nad mieczem mrozu ;) A teraz moje propozycje: 1. Miecz mrozu- dodaje po 4 skille do wszystkich umiejetnosci. Daje do księgi zaklęć wszystki zaklęcia powietrza i niektóre (mroźne) z wody. 2. Tarcza myrmidona-dodaje 6 punktów obrony, ale zmniejsza atak o 2. 3. Zbroja paladyna-dodaje po 3 punkty do obrony i ataku. Dodaje 10hp jednostkom i daje czar błogosławieństwo raz na 5 tur (uwaga! nie daje na początku walki! ) . -----------i to na tyle Powyższe artefakty tylko dla bohaterów... :) |
Acid Dragon |
Dzięki za pierwsze propozycje, ale widzę, że o jednej rzeczy zapomniałem: 4. Na razie nie można przez skrypty dodać nowego artefaktu dla jednostek ;) Poza tym obawiam się, że coś dającego +10 HP to właśnie przykład o wiele zbyt potężnego artefaktu (szkielety to wzmocniłoby chyba trzykrotnie!). |
Haregar |
No to nie... Zresztą, bez tego to ten mój artefakt jest za silny :] |
Kathrin |
Acid poradziłeś mi ściągnąć pewną mapę i zrobiłam to. Mapa jak mapa (wieść o jej znakomitości znacznie przekracza realia:)) natomiast jest tam ciekawy artefakt ("klucze do twierdzy" - np. zamykają zamek posiadajacego go na 5 dni ), który natchnął mnie pomysłem artefaktu "glejt nietykalności". Jego posiadacz przez określoną ilość tur (np dwie, trzy) nie mógłby zostać zaatakowany przez wroga. |
Acid Dragon |
Klucz, o którym wspomniałaś to standardowy artefakt WoG (w wersji 3.58). Offtopic: Dzięki za komentarz do tej mapy, ale szczerze żałuję, że ją wogle poleciłem, gdyż nie wiedziałem, że ci idioci każą za to płacić. Nie jest to wcale dobry pomysł, a poza tym jest to niemoralne i nawet nielegalne, o czym napisałem już tamtejszym twórcom owej strony. Tym bardziej dziękuję za opinię co do "świetności" owej mapy... |
Trang Oul |
"4. Na razie nie można przez skrypty dodać nowego artefaktu dla jednostek" W takim razie będzie trzeba poczekać na 3.59. "Może jest to niegłupi pomysł dla młodych, zdolnych twórców ?" Jak chcesz tyle płacić... |
Nagash |
Musimy poczekac na patch 3.59. Oby nowe artefakty w tym patchu nie były 'puste'. |
Trang Oul |
Nie wiem, czy "puste" artefakty to zły pomysł, ale po prostu za mało osób zna ERM. |
Rabican |
To na pewno dobry pomysł. Dają bardzo dużą swobodę kartografowi. Co do moich pomysłów: 1) Róg Piekielny (dla bohatera lub dowódcy) - co turkę dodaje wszystkim jednostkom z Inferno znajdującym się na polu bitwy +1 do ataku i obrony. 2) Buzdygan Niszczenia (dla jednostki) - podwaja obrażenia zadawane nieumarłym (jest taka możliwość?), chroni przed klątwą, falą śmierci, chorobą i postarzeniem. 3) Naczynie Duszy (dla dowódcy) - działa jak Hełm Nieśmiertelności, ale daje dwa stopnie umiejętności odpowiedzialnej za magię, odporność na magię +5% i czyni dowódcę nieumarłym. 4) Szczęśliwa Moneta (dla bohatera) - + 1 do szczęścia. Na początku walki wykonuje się rzut. Jeżeli się wygra - +2 do podstawowych statystyk dla siebie, jeżeli się przegra - +2 do podstawowych statystyk dla wroga (jest taka możliwość? To trochę podobne do naszej ukochanej talii kart...). |
Gacek |
Rzut kostką też może być i oczek wiecęj, co się będziesz rozdrabniał 1 czy 2 do 6 to o wiele lepiej brzmi. W ostateczności kto wyrzuci 2 razy pod rząd 6 oczek wygra bez względu na potencjał swojej armii - a co da ktoś wiecej policytowałbym jeszcze. |
mikeasz |
Przydałby się taki artefakt, co nie tylko dodaje nam na stałe, ale wybranemu przeciwnikowi (bohaterowi) odejmuje np. o 2 atak, obronę, moc i wiedzę. |
Trang Oul |
Moja propozycja Naczynia Duszy: 1. Dowódca staje się nieumarłym 2. Dowódca zyskuje zdolność regeneracji 3. Zwiększa życie dowódcy o 1 (w końcu trzeba też zniszczyć Naczynie). |
DEW |
Są nowe artefakty, ale nie moge znaleźć dokładnej instrukcji, co gdzie i jak edytować (umiem tylko sprawić, by dawało co tydzień konkretną jednostkę). Jak stworzyć własny skrypt z tymi poprawkami, bo na razie edytuję tylko trochę te stare? |
vinius |
Oto mój the best pomysł :), zgadnijcie, skąd go mam. Spectre of Order (Berło Ładu) -wrogowie z niższych i średnich poziomów zazwyczaj chcą się przyłączyć do armii -przyrost jednostek wzrasta o 10% -dochody zwiekszają się o 10% -atrybuty bohatera zwiększają się o 3 punkty -artefakt unikatowy Ale! -po utracie berła przez bohatera tracisz wszystkie niezgarnizonowane garnizony, miasta i zamki, a na zgarnizonowane napada losowa armia istot 6/7 poziomowych. |
viper |
Witam, jestem raczej "świeży" w pisaniu akryptów i sprawdzam sobie z gotowymi skryptami co za co odpowiada itd. - że tak powiem badam sprawę :) . W ramach ćwiczeń chciałem zrobić artefakt, który - jeśli bohater ma go na sobie - na początku każdego tygodnia podwaja liczbę szkieletów w armii (wiem, że to trochę za potężne, ale tylko sobie sprawdzam). I teraz mam pytanie (bo oczywiście skrypt mi nie chce działać): jaka powinna być pętla do sprawdzenia, w którym slocie są szkielety? Mam coś takiego: !!HEv600:C0/{tu potrzebuje kolejne numery slotów}/?y1/?y2; !!FU609&y2>0:Py1; [check creature type for being first level] !!VRy2:*2; [double qty] !!HEv600&y2>0/j=1:C0/{tu potrzebuje kolejne numery slotów}/y1/y2; [double the stack] Oto funkcja, która sprawdza, czy typ crita w slocie to szkielet: !?FU609; !!VRj:S0; !!VRj&x1=56:S1; Trochę pokracznie to wygląda, ale kopiowałem kawalki kodu ze skryptu artifact boost. Niby mogę zrobić sprawdzanie poszczególnych slotów po kolei, ale chciałem pętelkę :) . Z góry dzięki, pozdrawiam. PS. To całe skryptowanie nieźle wciąga - a sesja egz. nadchodzi ;) . a co do mojego skryptu to zrobiłem bez pętli w końcu - po prostu 7 razy !!HEv600:C0/0/?y1/?y2; !!FU609&y2>0:Py1; !!VRy2:*2; !!HEv600&y2>0/j=1:C0/0/y1/y2; [double the stack] niemniej pętelka by się przydała :) |
Kryształowy smok |
Róg jednorożca - atak + 2, obrona + 2, ulepsza jednorożce. Magiczny proch - moc + 3, wiedza + 2, zaklęcia działają silniej. |
fishy |
Vinius, berło ładu to świetny pomysł, zwłaszcza ta kara za utratę jest oryginalnym pomysłem. Nie wiem o co chodzi z tym "artefaktem unikatowym", wytłumacz mi proszę. |
Altair |
Ja bym dodał (i dodałem) Pierścień odwrócenia, który cofa tranformacje jednostek w Wilkołaki. Jeżeli podczas bitwy w zostały zamienione w Wilkołaki jakieś jednostki to bitwie przywracana jest im ich dawna postać. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 |
temat: [H3/różne] Nowe artefakty | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel