Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nowe artefakty
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8

Acid Dragon PW
30 maja 2005, 19:09
Jak wiecie (lub nie :) - w WoG 3.58 pojawiło się 10 nowych 'pustych' artefaktów, ale jak dotąd chyba jeszcze w sieci nie pojawiły się żadne sensowne skrypty.

Wydaje mi się, że potrzeba nieco pomysłów :) - dlatego macie szansę się wyżyć - w tym temacie składajcie swe propozycje na możliwe działania nowych artefaktów. Tyle, że nie może to być zupełnie dowolne...

Pamiętajcie, że:
1. Artefakty nie mogą być zbyt potężne - nie wykraczajmy poza cechy dawane przez do tej pory najsilniejsze artefakty. Coś dającego premię +30 nie wchodzi w grę. Raczej milej widziane byłyby artefakty małej mocy - bo te łatwiej zdobyć :).
2. Nie wchodzi w grę artefakt, który np powodowałby rzucenie nowego czaru czy też przyzywałby nową jednostkę lub wogle korzystał z jakiegokolwiek nieobecnego w grze elementu.
3. Może to być artefakt kombinowany, ale nie może używać do tego artefaktów, które już są używane przez inne artefakty kombinowane.

Trang Oul PW
30 maja 2005, 19:40
1. Miecz Mrozu (dla bohatera albo Dowódcy) - zwiększa atak bohatera, obronę i moc o 3, a wiedzę o 6. Obdarza całą armię odpornością na magię wody. Dany Dowódcy zwiększa jego atak i obronę o 4 i daje szansę na rzucenie czaru Lodowy pocisk podczas ataku.
2. Pożeracz Dusz (miecz dla jednostki albo Dowódcy) - oddział regeneruje 1 punkt życia za każde odebrane 2 punkty. Wygląda jak Soul Reaver.
3. Diabelski Sojusz (dla bohatera) - połączenie Miecza ognia piekielnego, Tarczy przeklętego, Hełmu piekielnego sztormu i Zbroi ognistej mocy. Zwiększa wszystkie podstawowe umiejętności o 5. Przed walką rzuca Klątwę na całą armię wroga.
4. Tarcza Księżyca (dla bohatera) - zwiększa obronę o 3 i dwukrotnie zwiększa likantropię Wilkołaków.
5. Płaszcz Ciemności (dla bohatera) - bohater, poruszając się, zasłania mapę jak Nagash.
6. Plan architekta (dla bohatera) - pozwala odbudować każde miasto jak Jeddite.
7. Eliksir młodości (dla bohatera, Dowódcy albo jednostki) - chroni armię (jak eliksir ma bohater) albo jeden oddział (jak eliksir ma Dowódca albo oddział) przed zestarzeniem się (atak Upiornego smoka).
8. Kostur Czarodzieja (dla bohatera) - zwiększa umiejętności magii żywiołów o 1 (z podst. do zaaw., a z zaaw. do mistrz.), a także ulepsza co tydzień Magów do Arcymagów i Arcymagów do Czarodziejów.
9. Proca Dawida (dla bohatera, Dowódcy albo strzelającej jednostki) - Cała armia (jak procę ma bohater) albo jeden oddział zadaje 150% obrażeń istotom 7, 8, 9 i 10 poziomu.
10. Oko Bazyliszka (dla jednostki albo Dowódcy) - daje szansę na zamianę wroga w kamień.

P.S. Acid, ja to pisałem o 20:40.

Haregar PW
30 maja 2005, 20:09
Trang, też jak to zobaczyłem podczas beta testa to myślałem nad mieczem mrozu ;) A teraz moje propozycje:
1. Miecz mrozu- dodaje po 4 skille do wszystkich umiejetnosci. Daje do księgi zaklęć wszystki zaklęcia powietrza i niektóre (mroźne) z wody.
2. Tarcza myrmidona-dodaje 6 punktów obrony, ale zmniejsza atak o 2.
3. Zbroja paladyna-dodaje po 3 punkty do obrony i ataku. Dodaje 10hp jednostkom i daje czar błogosławieństwo raz na 5 tur (uwaga! nie daje na początku walki! ) .
-----------i to na tyle
Powyższe artefakty tylko dla bohaterów... :)

Acid Dragon PW
30 maja 2005, 20:39
Dzięki za pierwsze propozycje, ale widzę, że o jednej rzeczy zapomniałem:

4. Na razie nie można przez skrypty dodać nowego artefaktu dla jednostek ;)

Poza tym obawiam się, że coś dającego +10 HP to właśnie przykład o wiele zbyt potężnego artefaktu (szkielety to wzmocniłoby chyba trzykrotnie!).

Haregar PW
30 maja 2005, 21:35
No to nie... Zresztą, bez tego to ten mój artefakt jest za silny :]

Kathrin PW
31 maja 2005, 09:13
Acid poradziłeś mi ściągnąć pewną mapę i zrobiłam to. Mapa jak mapa (wieść o jej znakomitości znacznie przekracza realia:)) natomiast jest tam ciekawy artefakt ("klucze do twierdzy" - np. zamykają zamek posiadajacego go na 5 dni ), który natchnął mnie pomysłem artefaktu "glejt nietykalności". Jego posiadacz przez określoną ilość tur (np dwie, trzy) nie mógłby zostać zaatakowany przez wroga.

Acid Dragon PW
31 maja 2005, 10:26
Klucz, o którym wspomniałaś to standardowy artefakt WoG (w wersji 3.58).

Offtopic:
Dzięki za komentarz do tej mapy, ale szczerze żałuję, że ją wogle poleciłem, gdyż nie wiedziałem, że ci idioci każą za to płacić. Nie jest to wcale dobry pomysł, a poza tym jest to niemoralne i nawet nielegalne, o czym napisałem już tamtejszym twórcom owej strony. Tym bardziej dziękuję za opinię co do "świetności" owej mapy...

Trang Oul PW
31 maja 2005, 13:42
"4. Na razie nie można przez skrypty dodać nowego artefaktu dla jednostek"
W takim razie będzie trzeba poczekać na 3.59.

"Może jest to niegłupi pomysł dla młodych, zdolnych twórców ?"
Jak chcesz tyle płacić...

Nagash PW
31 maja 2005, 20:42
Musimy poczekac na patch 3.59. Oby nowe artefakty w tym patchu nie były 'puste'.

Trang Oul PW
2 czerwca 2005, 16:31
Nie wiem, czy "puste" artefakty to zły pomysł, ale po prostu za mało osób zna ERM.

Rabican PW
4 czerwca 2005, 08:40
To na pewno dobry pomysł. Dają bardzo dużą swobodę kartografowi.

Co do moich pomysłów:

1) Róg Piekielny (dla bohatera lub dowódcy) - co turkę dodaje wszystkim jednostkom z Inferno znajdującym się na polu bitwy +1 do ataku i obrony.
2) Buzdygan Niszczenia (dla jednostki) - podwaja obrażenia zadawane nieumarłym (jest taka możliwość?), chroni przed klątwą, falą śmierci, chorobą i postarzeniem.
3) Naczynie Duszy (dla dowódcy) - działa jak Hełm Nieśmiertelności, ale daje dwa stopnie umiejętności odpowiedzialnej za magię, odporność na magię +5% i czyni dowódcę nieumarłym.
4) Szczęśliwa Moneta (dla bohatera) - + 1 do szczęścia. Na początku walki wykonuje się rzut. Jeżeli się wygra - +2 do podstawowych statystyk dla siebie, jeżeli się przegra - +2 do podstawowych statystyk dla wroga (jest taka możliwość? To trochę podobne do naszej ukochanej talii kart...).

Gacek PW
5 czerwca 2005, 18:47
Rzut kostką też może być i oczek wiecęj, co się będziesz rozdrabniał 1 czy 2 do 6 to o wiele lepiej brzmi. W ostateczności kto wyrzuci 2 razy pod rząd 6 oczek wygra bez względu na potencjał swojej armii - a co da ktoś wiecej policytowałbym jeszcze.

mikeasz PW
6 czerwca 2005, 15:52
Przydałby się taki artefakt, co nie tylko dodaje nam na stałe, ale wybranemu przeciwnikowi (bohaterowi) odejmuje np. o 2 atak, obronę, moc i wiedzę.

Trang Oul PW
10 lipca 2005, 18:44
Moja propozycja Naczynia Duszy:
1. Dowódca staje się nieumarłym
2. Dowódca zyskuje zdolność regeneracji
3. Zwiększa życie dowódcy o 1 (w końcu trzeba też zniszczyć Naczynie).

DEW PW
27 grudnia 2005, 11:54
Są nowe artefakty, ale nie moge znaleźć dokładnej instrukcji, co gdzie i jak edytować (umiem tylko sprawić, by dawało co tydzień konkretną jednostkę). Jak stworzyć własny skrypt z tymi poprawkami, bo na razie edytuję tylko trochę te stare?

vinius PW
27 grudnia 2005, 16:38
Oto mój the best pomysł :), zgadnijcie, skąd go mam.

Spectre of Order (Berło Ładu)
-wrogowie z niższych i średnich poziomów zazwyczaj chcą się przyłączyć do armii
-przyrost jednostek wzrasta o 10%
-dochody zwiekszają się o 10%
-atrybuty bohatera zwiększają się o 3 punkty
-artefakt unikatowy
Ale!
-po utracie berła przez bohatera tracisz wszystkie niezgarnizonowane garnizony, miasta i zamki, a na zgarnizonowane napada losowa armia istot 6/7 poziomowych.

viper PW
3 stycznia 2006, 14:06
Witam,
jestem raczej "świeży" w pisaniu akryptów i sprawdzam sobie z gotowymi skryptami co za co odpowiada itd. - że tak powiem badam sprawę :) .

W ramach ćwiczeń chciałem zrobić artefakt, który - jeśli bohater ma go na sobie - na początku każdego tygodnia podwaja liczbę szkieletów w armii (wiem, że to trochę za potężne, ale tylko sobie sprawdzam).

I teraz mam pytanie (bo oczywiście skrypt mi nie chce działać):
jaka powinna być pętla do sprawdzenia, w którym slocie są szkielety?

Mam coś takiego:

!!HEv600:C0/{tu potrzebuje kolejne numery slotów}/?y1/?y2;
!!FU609&y2>0:Py1; [check creature type for being first level]
!!VRy2:*2; [double qty]
!!HEv600&y2>0/j=1:C0/{tu potrzebuje kolejne numery slotów}/y1/y2; [double the stack]

Oto funkcja, która sprawdza, czy typ crita w slocie to szkielet:
!?FU609;
!!VRj:S0;
!!VRj&x1=56:S1;

Trochę pokracznie to wygląda, ale kopiowałem kawalki kodu ze skryptu artifact boost.
Niby mogę zrobić sprawdzanie poszczególnych slotów po kolei, ale chciałem pętelkę :) .

Z góry dzięki, pozdrawiam.

PS. To całe skryptowanie nieźle wciąga - a sesja egz. nadchodzi ;) .


a co do mojego skryptu to zrobiłem bez pętli w końcu - po prostu 7 razy

!!HEv600:C0/0/?y1/?y2;
!!FU609&y2>0:Py1;
!!VRy2:*2;
!!HEv600&y2>0/j=1:C0/0/y1/y2; [double the stack]

niemniej pętelka by się przydała :)

Kryształowy smok PW
4 stycznia 2006, 17:17
Róg jednorożca - atak + 2, obrona + 2, ulepsza jednorożce.
Magiczny proch - moc + 3, wiedza + 2, zaklęcia działają silniej.

fishy PW
5 stycznia 2006, 19:27
Vinius, berło ładu to świetny pomysł, zwłaszcza ta kara za utratę jest oryginalnym pomysłem. Nie wiem o co chodzi z tym "artefaktem unikatowym", wytłumacz mi proszę.

Altair PW
5 stycznia 2006, 19:49
Ja bym dodał (i dodałem) Pierścień odwrócenia, który cofa tranformacje jednostek w Wilkołaki. Jeżeli podczas bitwy w zostały zamienione w Wilkołaki jakieś jednostki to bitwie przywracana jest im ich dawna postać.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
temat: [H3/różne] Nowe artefakty

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel