Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 81 - 82 - 83

Haregar PW
13 maja 2005, 16:43
Może wiem, może nie. Zależy czy chce mi się wchodzić na stronkę ERM Help ;P . Postaram się coś zrobić, ale ty edytuj posty ;) .
EDIT: OK, coś tam mam na strzelców. Nie testowane, ale chyba dobrze napisałem (erm help użyłem ;D ) . Strzelcy mają od teraz po 2 strzały na kolejke. Drugi oznacza, że duch należy do nekropolis, ale nie można go rekrutować. Postaram się pomyśleć nad tym...
ZVSE
!!MA:N137/2;
!!MA:O159/4;

Trang Oul PW
14 maja 2005, 07:02
ZVSE
!#MA&v7183=1:X137/?i;
!#VRi&v7183=1:|32768; Strzelec strzela 2 razy
!#MA&v7183=1:X137/i;

!#MA&v7183=1:O159/4; Duch należy do Nekropolii

!#MA&v7183=1:X159/?i;
!#VRi&v7183=1:|262144; Duch jest nieumarły
!#MA&v7183=1:X159/i;

Nagash PW
14 maja 2005, 20:06
Jeszcze jedno pytanie. Jaki skrypt jest potrzebny, aby dodać jednostce umiejętność np. paraliż?

Trang Oul PW
14 maja 2005, 20:16
Pomoc włączasz naciskając F5, kiedy masz włączonego Scriptera. Pomoc pojawia się w otwartym oknie Internet Explorera, więc jak przeglądasz stronę, to otwórz nowe okno.

Haregar PW
14 maja 2005, 20:26
Albo w folderze ERM Help ;) Trang, wg. mnie moje skrypty troche bardziej na swoje wyglądają, ty piszesz czy kopiujesz z ERM Tools te swoje skrypty ? ;)

Trang Oul PW
14 maja 2005, 21:45
To o Strzelcu i Duchu to zmodyfikowany fragmencik Skryptu 50, jeszcze z czasów, kiedy był to skrypt nieoficjalny. Dużo przerobiłem na własne potrzeby i dałem to do Skryptu 86.

Haregar PW
14 maja 2005, 22:07
Trang, z czego ty się uczysz? Od ERM help? :P

Acid Dragon PW
15 maja 2005, 17:44
Poniższe skrypty są niepoprawne. Są bowiem uzależnione od zmiennej (v7183). Działać mogą tylko wtedy, gdy ta zmienna zostanie jednoznacznie określona.

Acid Dragon PW
15 maja 2005, 18:24
Wydaje mi się, iż nie trudno się domyślić, że należy w takim razie z tych skryptów usunąć warunek na zmienną 7138.

Poza tym jest pewna różnica:
dzięki temu skryptowi duch może *należeć* do nekropolii, a nie *być w* nekropolii.

Nagash PW
15 czerwca 2005, 05:58
Witam wszystkich. Niedawno pisałem czy ktoś zna skrypt na to, aby duchy były nekropolii. Miałem z tym problem, lecz udało mi się go napisać! Duch będzie zastępował upiora i będzie miał nastepujące statystyki:
Atak:5
Obrona:5
Obrażenia:2-3
Szybkość:7
Koszt: 500 sztuk złota
Wytrzymałość:7 (nie mogłem zrobić większej, ponieważ duch wysysa dusze i stał by się zbyt silny)
Zjawe można ulepszyć na ducha. Duch jest niewrażliwy na morale i stał się jednostką nieumarłą.

DODATKOWO:
Arcylisz ma dodatkową umiejętność:
w drugiej turze walki przyzywa **tylko raz** odział zjawy i upiory. Na ostatnim poziomie doświadczenia może wezwać tyle zjaw i upiorów, ile jest jego obecna liczba, czyli 100%.


Skrypt jest do pobrania TUTAJ

P.S. Piszcie co o tym skrypcie myślicie. :)

nicolas-5 PW
16 czerwca 2005, 08:04
bardzo fajny skrypt i co najważniejsze działa. Chociaż te duchy mogłyby być nieco silniejsze bo bardzo szybko padają w boju.:)


Nagash PW
16 czerwca 2005, 10:26
Tak. Ale można je nieustannie mnożyć. I wtedy nekropolia miałaby zbyt duża przewage. A pozatym arcylicz przyzywa w drugiej turze oddział zjawy i upiory...

nicolas-5 PW
17 czerwca 2005, 06:08
A ma ktoś z was inne fajne skrypty również pod tą wersję 3.58F?

nicolas-5 PW
17 czerwca 2005, 16:12
Nagash mógłbyś zrobić skrypt dla innych stworów? Chodzi o to, żeby w każdym zamku można było ulepszać na inne stwory jak czarodziejki, wilkołaki itp. Te nowe co są już w łatce 3.58 Co ty na to? Zrobisz? Fajnie ci wyszło z tymi duchami to z innymi nie powinieneś mieć problemu.

Nagash PW
17 czerwca 2005, 19:32
OK. Postaram się. :) Ale napisz co do czego.

Trang Oul PW
17 czerwca 2005, 20:04
!!MA:UX/Y;
X - jednostka nieulepszona
Y - jednostka ulepszona
Skrypt należy dodać do Skryptu 25 ok. 1300. linijki i włączyć opcje WoGifikacji "Uniwersalne ulepszanie stworzeń i "Dodatkowe ulepszanie stworzeń".

Nagash PW
17 czerwca 2005, 20:29
Skrypt powinien wyglądać tak: !#MA:U60/159; w tym skrypcie ulepszamy zjawe na ducha. Po literze U piszemy numer stwora ktory ma byc ulepszony a po / numer stwora na ktorego ulepszymy. Reszte robimy tak jak napisał Trang Oul

Acid Dragon PW
17 czerwca 2005, 21:35
słowo wyjaśnienia:
obie składnie są poprawne, tyle, że to, co napisał Trang tyczy się tylko i wyłącznie skryptu 25, a to, co napisał R... ekhm..... Nagash - tyczy się skryptu pisanego osobno. Róznią się uzależnieniem od zmiennej v1, która ma wartość 1 jeśli skrypt 'extended upgrades' jest włączony w opcjach wogifikacji.

nicolas-5 PW
27 czerwca 2005, 13:34
Jakaś cisza odnośnie skryptów. Nikt nic nie pisze, nie ma żadnego nowego. Co jest?:)

Nagash PW
30 czerwca 2005, 06:38
A więc napisz jaki skrypt chciałbyś zobaczyć. ;)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20
21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40
41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60
61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80
81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel