Witaj Nieznajomy!
|
temat: Zamki w .psd komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
BanBreaker |
Ten temat jest zdecydowanie dla projektantów zamków. Dopóki nie zostanie wynaleziony sposób na dowolne przesuwanie budynków, dużym problemem jest ich przesuwanie w prawo i dół na ślepo. Oto rada na ten problem. Zamki w .psd. Każdy townmaker może zaprojektować swój zamek do podmiany przez edytowanie istniejącego zamku w .psd, gdzie krawędzie budynków są bardzo dobrze widoczne. http://wrzucacz.pl/file/8701277758117 - Forteca http://wrzucacz.pl/file/2831277813042 - Nekropolis http://wrzucacz.pl/file/5751278264059 - Conflux Co do Wrót Żywiołów: budowa .psd zajęła mi aż 3 dni, jest to totalne bagno techniczne, nie gwarantuję poprawnej kolejności budynków, a ulepszony wir ognia jest prawidłowo wstawiony, to twórcy skopali wstawienie do gry. Kolejne zamki w najbliższym czasie zostaną przygotowane, w najbliższym czasie: Bastion oraz Inferno, ewentualna dalsza kolejność na prośbę ;) |
hugo |
O co chodzi z tym plikiem, gdzie go trzeba umnieścić??? |
BanBreaker |
Otwierasz za pomocą fotoszopa ;) |
hugo |
a co dalej? |
avatar |
Hugo, ale wyraźnie jest napisane, że to temat i plik dla projektantów zamków a nie zwykłych graczy. Odpuść sobie, jeśli nie wiesz co dalej. |
Artov |
Cytat: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=922Dopóki nie zostanie wynaleziony sposób na dowolne przesuwanie budynków, A to nie to? |
BanBreaker |
Dowolne oznacza też w górę i lewo. |
Dragonar |
BanBreaker: Wszystko pięknie, tylko, że dowolnie będzie w pliku *.psd, a w grze nadal będą ograniczenia. Nawet, jeżeli w *.psd nasze miasto będzie wyglądać idealnie, w grze tego nie umieścimy.
Dowolne oznacza też w górę i lewo. |
BanBreaker |
Dragonarze, chodzi właśnie o to, żeby twórcy zamków mieli jak najdokładniejsze rozeznanie w tych granicach i mogli trafnie podmieniać budynki. |
temat: Zamki w .psd | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel