Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Zamki w .psd
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

BanBreaker PW
28 czerwca 2010, 23:05
Ten temat jest zdecydowanie dla projektantów zamków.
Dopóki nie zostanie wynaleziony sposób na dowolne przesuwanie budynków, dużym problemem jest ich przesuwanie w prawo i dół na ślepo. Oto rada na ten problem. Zamki w .psd. Każdy townmaker może zaprojektować swój zamek do podmiany przez edytowanie istniejącego zamku w .psd, gdzie krawędzie budynków są bardzo dobrze widoczne.

http://wrzucacz.pl/file/8701277758117 - Forteca
http://wrzucacz.pl/file/2831277813042 - Nekropolis
http://wrzucacz.pl/file/5751278264059 - Conflux


Co do Wrót Żywiołów: budowa .psd zajęła mi aż 3 dni, jest to totalne bagno techniczne, nie gwarantuję poprawnej kolejności budynków, a ulepszony wir ognia jest prawidłowo wstawiony, to twórcy skopali wstawienie do gry.

Kolejne zamki w najbliższym czasie zostaną przygotowane, w najbliższym czasie: Bastion oraz Inferno, ewentualna dalsza kolejność na prośbę ;)

hugo PW
29 czerwca 2010, 00:04
O co chodzi z tym plikiem, gdzie go trzeba umnieścić???

BanBreaker PW
29 czerwca 2010, 00:36
Otwierasz za pomocą fotoszopa ;)

hugo PW
29 czerwca 2010, 03:02
a co dalej?

avatar PW
29 czerwca 2010, 07:07
Hugo, ale wyraźnie jest napisane, że to temat i plik dla projektantów zamków a nie zwykłych graczy. Odpuść sobie, jeśli nie wiesz co dalej.

Artov PW
1 lipca 2010, 02:34
Cytat:
Dopóki nie zostanie wynaleziony sposób na dowolne przesuwanie budynków,
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=922
A to nie to?

BanBreaker PW
1 lipca 2010, 10:26
Dowolne oznacza też w górę i lewo.

Dragonar PW
1 lipca 2010, 15:00
BanBreaker:
Dowolne oznacza też w górę i lewo.
Wszystko pięknie, tylko, że dowolnie będzie w pliku *.psd, a w grze nadal będą ograniczenia. Nawet, jeżeli w *.psd nasze miasto będzie wyglądać idealnie, w grze tego nie umieścimy.

BanBreaker PW
1 lipca 2010, 16:49
Dragonarze, chodzi właśnie o to, żeby twórcy zamków mieli jak najdokładniejsze rozeznanie w tych granicach i mogli trafnie podmieniać budynki.
temat: Zamki w .psd

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel