Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG/mod] Heroines komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 | |
zbigniew |
HEROINES V 1.0 ściągnij: Heroines v 1.0 zawiera: -nowy wygląd i dźwięki dowódców WoG- a -nowy wygląd niektórych jednostek 8 poziomu (supremeangel, hellbaron, ghost behemoth, sacred phoenix) -no0wy war zealot (animacja i dźwięki) -"nowa" implozia (grafika i dźwięk) -nowe inne grafiki BMP i GIF Instalacja: -wymagany czysty wog 3, 58f -wstaw plik "Heroines.wog" do katalogu "UPDATE" -uruchom H3wupd.exe Autorzy: -wszystkie grafiki i dźwięki (z wyjątkiem sukkumba) stworzone przez JonaJ- Zbigniewa -sukkumb zrobiony został przez Darkloka -animacja latania sukkumba, mała jednostka na mapie, portrety- wykonane przez Zbigniewa -obrazy BMP namalowane przez JonaJ Screenschots: Mam nadzieję że to dopiero początek projektu i w niedalekiej przyszłości dodam jeszcze parę ciekawych rzeczy. Zrobionych mam kilka nowych jednostek i dość dużo animowanych obiektów z Heroes IV. Możliwe że pojawią się niedługo do ściągnięcia. Nie wykluczam też kolejnych wersji Heroines. Ale tutaj niczego nie obiecuję ;). Bawcie się dobrze. |
Irhak |
Hmmm... ciekawy projekt i pomysł... tylko ten "aniołek" coś nie teges jak dla mnie... |
zbigniew |
Masz pewnie na myśli Supremeangel? Gdybyś powiedział co jest nie tak to można by ewentualnie poprawić. Generalnie jednostki z h4 ciężko zaadaptować do h3, no i nie wszystkie się do tego nadają. Nad rycerką (która zastępuje palladyna) naprawdę mocno się napracowałem żeby jakoś w miarę pasowała. |
avatar |
Jeszcze nie grałem i ze względu na nawał innych zajęć szybko nie zagram, ale... miło zobaczyć mod, w który można zagrać i który docelowo nie chce wprowadzać nowych zamków. Jak widać nie trzeba wypalać z hiper-super konceptami, wystarczą małe a klimatyczne. Heroines na takowy się zapowiada. Brawo! |
zbigniew |
Gdyby była taka techniczna możliwość to z pewnością porwałbym się na coś takiego jak próba zrobienia nowego miasta. Choć przyznam szczerze że sam nie wiem czy coś by z tego wyszło. Nad tym małym dość modem naprawdę nielicho się napracowałem. Dzięki za słowa uznania Avatarze. Postaram się coś jescze do moda dodać. Nie wiem jeszcze kiedy bo na razie zamierzam od modowania trochę odpocząć. Ale postaram się jeszcze w tym miesiącu. |
Irhak |
Zbigniew: Gdybyś powiedział co jest nie tak to można by ewentualnie poprawić Chodzi mi o sam jego wygląd... Fioletowa poświata (to chyba jest poświata, prawda?) przechodząca praktycznie ZA "aniołkiem" (no niech Ci będzie... Supreme Angelem/Najwyższym Archaniołem/Serafinem), a sam miecz będący PRZED postacią (tak to wygląda w tej perspektywie) IMHO nie wyglądają zbyt dobrze... Jak również po co, do Bogini Upadku, ta sama obwódka przy skrzydłach? Osobiście pozbyłbym się tych "poświat" i dopracował miecz na Twoim miejscu... |
Artov |
Jednostki (chociaż perspektywa nie ta ;) bardzo ładnie przekonwertowane i dopasowane. Brawo! W końcu jakaś udana modyfikacja. Jedyne czego mógłbym się czepić to... sam nie wiem ;] Chyba jednak podzielę zdanie Kreatora co do anioła, ale poza tym ok. Mam nadzieję że mod będzie się rozwijał. Pzdr Cytat: Naprawdę? ;]
Te jednostki są wyciągnięte z Heroes IV |
Cati7 |
Te jednostki są wyciągnięte z Heroes IV. Fajnie. Według mnie one są znacznie lepsze, a jeszcze świetna jest animacja walk, rzucanie przez nich czarów. Tylko czy to również dało by się przenieść do WOG'a? Icony czarów z nich też bym podmieniła. Może w następnej wersji moda? |
zbigniew |
Kreator: Bo to miecz świetlny jest :). Ok. mi też ten miecz na początku trochę przeszkadzał a potem przywykłem. I teraz dla mnie jest ok. Ciężko go będzie poprawić bo w grę wchodzi tylko i wyłacznie zastąpienie tej części obrazka inną. Jeąeli ograniczę się do usunięcia samej poświaty to będzie jeszcze gorzej. No ale bardzo możliwe że wezmę się "kiedyś" za poprawę. Artov: Dzięki. Sam oczywiście życzyłbym sobie dalszego rozwoju. Napewno w jakimś tam stopniu to nastąpi. Cati7: Cały czas myślę nad wykorzystaniem efektów czarów z H4 w WoGu. Jeden z tych efektów (tarcza ognia H4) nawet wykorzystałem w przypadku animacji obrony jednostki (burning lady), której tworzenie niestety na razie zawiesiłem. sporo tych efektów mam w planie wykorzystać jeżeli będę tworzyc nowych emisariuszy. Ale tutaj naprawdę nie ma nic pewnego. Nowe ikony czarów są lepsze od starych i to by była fajna koncepcja. Z tym że tak jak mówiłem na razie nie obiecuję że pojawi się inna wersja Heroines poza 1.0. A przez dalszy rozwój na dzień dzisiejszy rozumiem dodawanie pojedynczych luźnych pakietów które zawierają kilka nowych jednostek (trzeba będzie sobie samemu wstawić gdzie się chce) lub nowe animowane obiekty z h4 |
Mroczny Łowca |
No no. Brawo, panie Zbigniew. Ciekawa robota. I nawet się nie gryzą jednostki z H4 z tymi z Trójeczki. Pozytywny mod. :) |
Cati7 |
a odnośnie screen'u ładującego mapkę to polecam ten - Vampire Love. Instrukcja jest w spakowanym pliku :) |
zbigniew |
Dzięki Mroczny Łowco. Cati7: Chodzi Ci o ten obrazek Vladimira z parą wampirów? Jest niezły, ale dość sztuczny. Wolę jak coś jest wykonane w 2d ale nie razi sztucznością. 3d jest dobre kiedy niewiele się różni od naturalnego obrazu. A tak po za tym, wstawiłem drugi link do ściągania bo ten pierwszy jest jakiś taki "nie teges". |
zbigniew |
Dzisiaj mam parę nowych jednostek skonwertowanych z H4 Assassin: Mantis: Faerie dragon: Link do pobrania: Heroines: H4x3 Pakiet zawiera duże defy na polu walki oraz małe na mapie przygody. Miłej zabawy:) |
Artov |
Zabójca niezły! Bohater? Modliszka najgorsza z trójcy, ale też dobra A smok tyz dobry Twoje konwersje z HIV H4 wyglądają nieźle ;P EDIT:szkoda tylko ze perspektywa jest (co najmniej) nienajlepsza, ale to wiadomo z heroes 4 ;] |
zbigniew |
Tak. Zabójczyni to skonwertowany female chief -żeński bohater dungeonu typu "might". U mnie, w moim wogu jest to ulepszenie rouga. Sam rouge jak i asassin przynależą zaś do dungeonu. Sam pakiet jest luźny i możesz jednostki przydzielić oczywiście gdzie ci się żywnie podoba. |
zbigniew |
Dzisiaj chciałbym zaprezentować moją pierwszą jednostkę 3d. Zrobioną w blenderze. Akurat w tym temacie bo mam nadzieję że będzie to swego rodzaju zapowiedź kolejnej wersji moda gdzie takich jednostek zrobionych from scratch- bedzie więcej w Heroines v- 2. Z racji tego że jest to moja pierwsza całkowicie zrobiona prze ze mnie jednostka- prosiłbym o wyrozumiałość w jej ocenie. Stworzyłem ją głównie po to żeby nie bawić się już nigdy więcej przekolorowanym Lord of Thunderem i mam nadzieję że ta koncepcja Wam spodoba się na tyle że również w ten sam sposób ją zastosujecie. Queen |
vinius |
Z cyklu dobre rady: jeśli będziesz coś poprawiał, to obróć figurę bardziej w stronę pola walki i uczyń ją niższą (przez wzrost wydaje się, że ma zbyt cienkie kończyny, a są przecież niemal takiej grubości, jak w innych jednostkach). Ale wygląda nieźle, praca nie poszła na marne :) keep working. |
zbigniew |
Ok. Zastosuję się do nich jeżeli takich głosów będzie więcej. Poprawiona wersja (jeżeli taka będzie) pojawi się jednak dopiero w patchu. Dzięki mimo wszystko za słowa otuchy i krytyki. |
AmiDaDeer |
Proporcje jeszcze nieco popraw, bo na razie głowa jest troszkę za duża... no i te ramiona... |
Alistair |
No to też się dołączę: faktycznie przydałoby się obrócić bardziej w stronę walki, trochę zmniejszyć postać, bo jest chyba nawet większa od smoka i proporcje - trochę zmniejszyć hełm i ramiona zbroi. Sam projekt jest bardzo dobry. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 |
temat: [WoG/mod] Heroines | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel