Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA/mod] Hero of Light mod v0.1
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

hugo PW
4 marca 2010, 02:28
znalazłem takie coś co wy o tym sądzicie ??
jak by chcieli to wrzucam linki
http://www.4shared.com/file/233323263/6742399a/Hero_of_Lightmodv10part1
http://www.4shared.com/file/233329942/419b640b/Hero_of_Lightmodv10part2
http://www.4shared.com/file/233130969/e9df1830/Hero_of_Lightmodv10_parts
miłej zabawy !

http://www.4shared.com/file/233549057/7e228cf7/Script_67
http://i873.photobucket.com/albums/ab291/Dim_Roupas/Heroes/Confluxcastle.jpg
http://i873.photobucket.com/albums/ab291/Dim_Roupas/Heroes/Herospecialties1.jpg
http://i873.photobucket.com/albums/ab291/Dim_Roupas/Heroes/Herospecialties2.jpg
http://i873.photobucket.com/albums/ab291/Dim_Roupas/Heroes/Combinationartifacts.jpg

Cati7 PW
4 marca 2010, 08:05
Nic specjalnego nie widać. Oprócz wprowadzenia dodatkowych nowych bohaterów.

Artov PW
8 marca 2010, 17:33
Nomad jest troszkę zmieniony.
Ma na głowie garnek :P

hugo PW
11 marca 2010, 17:46
ale fajnie wygląda, można powiedzieć jak się to rozwinie to może wyjść nawet ciekawy mod !!

Sawyer PW
11 marca 2010, 20:16
Będę szczery do bólu.

Na głowie garnek... Faktycznie, bardzo ciężko było wykonać aż tak trudną pracę która może max 45 min trwała. Ogólnie nie ma się czym szczycić i mówić "Jak się rozwinie..." to go pierw rozwiń a potem jak pracę będą lepsze to pogadamy o "rozwinięciu" bo na razie jak na to patrze to moja ciemna krew wychodzi mi oczami (czyżby płacz?).
Czyli, po prostu czeka cię sporo roboty bo na razie to zrobiłeś tyle co kot napłakał.

Dragonar PW
11 marca 2010, 20:46
@Kamixo
Po pierwsze - do kogo teraz piszesz? Autorem modyfikacji jest Hero of Light i raczej nie odwiedza tego forum. ;P
Po drugie - zrobienie takiego nomada na pewno nie trwało 45 minut, a "trochę" więcej. W sumie nawet nieźle on wygląda.
Po trzecie - zaprezentuj publicznie coś lepszego, a potem pozwalaj sobie na ostrą krytykę.

Acid Dragon PW
11 marca 2010, 22:19
Cytat:
Po trzecie - zaprezentuj publicznie coś lepszego, a potem pozwalaj sobie na ostrą krytykę.

To nie działa w ten sposób. Każdy ma prawo do oceny i do krytyki. Nie trzeba być mechanikiem samochodowym, ani tym bardziej inżynierem, żeby stwierdzić, że samochód "źle chodzi", ciągle się psuje i ogólnie jest źle zrobiony. Nie trzeba być też reżyserem filmowym, aby stwierdzić, że film był kiepski, gra aktorska marna a efekty specjalne źle zrobione. I wreszcie - nie trzeba być politykiem, żeby ostro krytykować to, co robią.

To, że autor ma większą wiedzę od oceniającego, lepsze umiejętności i wykonał jakąś pracę nie oznacza automatycznie, że należy go za to chwalić.

Sawyer PW
12 marca 2010, 12:06
Do Dragonara

1.Fakt, nie doczytałem, wybacz hugo.

2.Ja twierdzę że tak, mi się nie podoba i koniec.

3.Krytykę mogę gdziekolwiek bez żadnych umiejętności wywalić, to jest tak jak jest producent i klient, producent zrobił "produkt" na odwal się, a ja go skrytykowałem, bo mam prawo. A co do "umieść coś sam" mam przerwę, nie będę komuś umieszczał jednostek na jego zawołanie, poczekasz, zobaczysz.

Co do tematu

Twierdze iż nomad jest słaby, ta głowa go całego psuje, gdy ją zmieni to i ja zmienię zdanie.
Podobają mi się natomiast bohaterowie. I podklasy, tzn Druid, Thief. =)
Ale liczę na po prawienie nomada, bo psuje dodatek według mnie.

Dragonar PW
12 marca 2010, 16:31
Acid Dragon:
To, że autor ma większą wiedzę od oceniającego, lepsze umiejętności i wykonał jakąś pracę nie oznacza automatycznie, że należy go za to chwalić.
Racja, tylko tekst z czarną krwią wylewającą się z oczu był... wnerwiający. :P

Artov PW
12 marca 2010, 16:33
Kamixo, a co to za problem podmienić po zainstalowaniu moda grafikę nomada?
To jest wg mnie najmniejszy problem.
Jak ci się podoba to wyciągnij defa starego nomada, zainstaluj tego moda i podmień grafikę nowego na starego.
Ps.: Masz rację Dragonar. Za ostra krytyka.

Sawyer PW
12 marca 2010, 21:11
Takie mam ostatnio, poczucie humor Dragonarze. =P
Racja, za ostra. Ale mówiłem z góry że jadę ostro.
Przepraszam jeżeli kogoś wnerwiłem.
No ale to szczera i ostra krytyka
Nie życzę modowi źle bo nazwa jest interesująca, jak i same portrety z klasami.
Ale racja, mogę podmienić na herosowego nomada ale poczekam jednak na poprawioną wersje tego moda.

Cati7 PW
31 sierpnia 2010, 08:05
Nowsza wersja tego moda do pobrania tutaj

Zmiany na screen'ach:













Opis w raz screen'ami powyżej tutaj

SubArrin PW
31 sierpnia 2010, 12:34
Ciekawie to wygląda, ale dziwnie wyglądają siedliska stworzeń w miastach :)
Znaczy się, jaki porządny centaur zamieszkałby w takim miejscu w lochach?

Artov PW
31 sierpnia 2010, 12:44
Jeśli o mnie chodzi to niezbyt mi się to podoba, ale to jest tylko i wyłącznie moja subiekywna ocena :P
Mimo wszystko widać, że autor jednak się trochę postarał, ale wykorzystanie nie swoich defów nie było dobrym pomysłem

Cati7 PW
3 września 2010, 15:29
Aktualizacja script'u do moda tutaj

Odnośnie moda to nie podoba mi się animacja walki muszkietera z zamku. Dziwnie wygląda biegając z tą swoją strzelbą :) W lochach krasnal i centaur według mnie nie pasują. Autor mógł już inne i lepsze defy dodać tam.


Zombie PW
4 września 2010, 09:58
Bardzo ciekawy mod
z pewnością w niego zagram:)

satyr64 PW
9 listopada 2010, 17:00
Ja mam z tym problem . Te jednostki nie są tak jak są na screenach :/ . Co teraz ? To jest jedyny mod, który mam zainstalowany w Wog :(

Artov PW
11 listopada 2010, 23:33
Przykro mi, ale być może coś niepoprawnie zainstalowałeś?

Cati7 PW
14 stycznia 2011, 13:46
Najnowsza, najlepsza, poprawiona wersja moda do ściągnięcia WOG 3.58f + ERA 1.8 users

INSTALLATION
Extract all files to your Heroes 3 folder (should be something like C:\Program Files\3DO\Heroes Complete)
Replace where necessary
Then run the update (H3wUpd in Heroes folder) and let it install.
Play the Game!

The obligatory WOG options are:
1)Neutral Town should be ON
2)Rampart/Faerie Dragon option should be ON
3)Troop stack experience should be ON (Note that Experience stack MUST BE ON but doesn't really work, it gives standard bonuses)
4)Universal creature upgrades should be ON
5)Extended creature upgrades should be OFF
6)Ban all WOG artifacts (because they are combination artifacts now)
7)Rebalanced hero abilities and anything else concerning heroes should be OFF because they will mix with the changes I've made.

I recommend loading the WoGSetupEx.dat provided in the installation pack (which already has the proper options) and then adjust as you like...




+ 75 Pól walki do ściągnięcia tutaj


aragorn012 PW
7 sierpnia 2011, 21:20
mam problez z zainstalowaniem tego modu

strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [WoG, ERA/mod] Hero of Light mod v0.1

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel