Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [mod] New Necropolis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Mitabrin PW
18 stycznia 2010, 20:36
Jakiś czas temu na Heroes Community pojawił się mod do WoGa o nazwie "New Necropolis". Jak sama nazwa wskazuje mod ten modyfikuje Nekropolię, głównymi zmianami są:
Ze zmian technicznych:
- Nowa jednostka "neutralna" (ale należąca do nekropolii), która zastępuje Drakolicza.
- Nowe specjalizacje bohaterów (w tym takie, których dotąd nie było).

Ze zmian estetycznych:
- Nowe tło ekranu miasta
- Nowe portrety jednostek
- Nowe tło jednostek
- Nowi bohaterowie
- Nowa muzyka w ekranie miasta

Autorem moda jest Gnollking.
By wszystko sprawnie działało trzeba zainstalować moda na czystym WoGu i zawsze grę wogifikować.

Strona moda, gdzie można go ściągnąć.

Ps. Imo warto w to zagrać, choćby i dla bardzo dobrze zrobionych skryptów.

Field PW
18 stycznia 2010, 20:46
Może i skrypty są bardzo dobre, ale mnie odrzuciło. Nie wiem, nie podoba mi się.

Klekot PW
18 stycznia 2010, 20:59
Portrety jednostek mi się nie podobają szczerze tło miasta obleci ; p

Acid Dragon PW
19 stycznia 2010, 00:05
um.... nie. nie.

Sam pomysł nienajgorszy, ale nie.
Tło nie pasuje do dymu z "cover of darkness", portrety niezbyt fajnie wyglądają, a specjalności bohaterów są albo wtórne, albo nieprzemyślane. Coś pominąłem? :P

Drwal PW
19 stycznia 2010, 10:21
Mi też się nie podoba, zwłaszcza ten dym na tle miasta wygląda fatalnie. Portrety też jakieś takie mało udane. Nie wiem może to kwestia mojego przyzwyczajenia, ale to wszystko jakoś się nie klei ze sobą. Swoją drogą nie wiem skąd u autora pomysł na zmiany w Nekropolii. To tak świetne miasto, zarówno pod względem muzyki jak i grafiki. Zmiany (wg mnie oczywiście) zdecydowanie na minus.


Zombie PW
19 stycznia 2010, 14:29
Ja nawet tego nie ściągam.
To jakaś kompletna porażka.
Ale szacunek za poświęconą prace autora.Miejmy nadzieje że się zrehabilituje w kolejnej odsłonie swojego dzieła.
Trzymajmy kciuki.

Dragonar PW
19 stycznia 2010, 15:10
Mod jakoś mało przyciągający, odstrasza oczywiście ten dym z całunu ciemności...
Sam pomysł na zmiany w Nekropolii jest dobry, widziałbym zamianę zombie na mumie (choćby z H2, czy te oryginalne z H3), szkieletów na szkieletów łuczników (np. z MM8), zmianę wyglądu innych jednostek, np. ociekająca świeża krew z pyska wampira. ;)

Drwal PW
19 stycznia 2010, 15:24
Dragonar:
Sam pomysł na zmiany w Nekropolii jest dobry, widziałbym zamianę zombie na mumie (choćby z H2, czy te oryginalne z H3), szkieletów na szkieletów łuczników (np. z MM8), zmianę wyglądu innych jednostek, np. ociekająca świeża krew z pyska wampira. ;)

To rzeczywiście mogłoby wyglądać ciekawie, szczególnie z tym wampirem :). Ja zamieniłbym zjawę na ducha. Upiór i zjawa są dla mnie zbyt podobne.

Zombie:
Ja nawet tego nie ściągam.
To jakaś kompletna porażka.

Jak możesz coś tak krytykować skoro nawet tego nie ściągnąłeś. Owszem po screanach widać że coś wygląda tak sobie, ale przecież to tylko część projektu. Są jeszcze bardzo dobre skrypty czy nowi bohaterowie. Mi się też tak sobie to podoba, ale pisanie o czymś że jest to porażka, nie jest fair, można coś krytykować, ale najpierw trzeba to poznać.


Dragonar PW
19 stycznia 2010, 15:31
Duchy mogłyby być te z H2. :)
No i zauważyłem jeszcze inną rzecz... Skrypty na przywoływanie wampirów oraz specjalizację "chorąży" (chodzi o te sztandary wodza) są identyczne jak te, które teraz mamy w Grove... Może skrypty pisał ktoś inny? :P

Trith PW
19 stycznia 2010, 21:32
Cytat:
Skrypty na przywoływanie wampirów oraz specjalizację "chorąży" (chodzi o te sztandary wodza) są identyczne jak te, które teraz mamy w Grove... Może skrypty pisał ktoś inny?

Z tego co czytałem na HC to skrypty do tego moda to zmodyfikowane skrypty z The Halflings, którego autorzy
Cytat:
- patch by Vlaad (April, 2009)
- the code partially based on Fnord's work
- hero portraits by various artists
- thanks to: Cepheus, Salamandre and BAD
są chyba nam znani, prawda?

Dragonar PW
19 stycznia 2010, 22:06
Teraz rozumiem... :)

hugo PW
22 stycznia 2010, 15:42
wszystko jest ładnie podoba mi się !!
Ale się gryzie z nowym miastem ?
i kolejnymi modami też ?
Jak ktoś ma sposób żeby to chodziło jaki ta lala to proszę o odpowiedz ??

Trith PW
22 stycznia 2010, 16:02
Mi się wydaje, że trzeba sprawdzić, w których miejscach skrypty ze sobą kolidują, jakie jednostki są podmieniane (w tym Nowym Nekropolis chyba jest jednostka, która zastępuje coś, co jednocześnie zastępuje Grove) i tak dalej. Najrozsądniej w tych czasach to mieć tyle folderów z grą, ile modów się ściągnęło (jeden mod na jeden folder z grą). Wtedy na pewno nie będą ze sobą kolidować :P

Mitabrin PW
22 stycznia 2010, 17:37
Jednostka z nowej Nekropolii zamienia Drakolicza.

Cati7 PW
29 marca 2010, 09:49
Mod jest świetny. Jeśli chodzi o kolizję z innymi modami to jest głównie przy portretach. Przykładowy Grove to najlepiej instalować jako drugi. Fajnie gdyby ten problem został rozwiązany przy nowszej wersji i nie było już kolizji z portretami. Tylko czy jest to możliwe? Tutaj zwracam się do twórców Grove. To samo się tyczy moda 300. Jak się zainstaluje inny na nie go to portrety jednostek znikają.

Ginden PW
29 marca 2010, 14:35
Widzisz, nie da się, przynajmniej w sposób, który jest większości ludzi dostępny - trzeba by napisać własny program, który sprawdzałby, które portrety są zmienione i edytował plik.
Prawdopodobnie nie masz pojęcia o modyfikacji Heroesa, więc wyjaśnię ci to obrazowo - wszystkie portrety są zapisane w jednym pliku. Gra wie, że w pikselach np. 0-45 i 0-54 jest portret jednej jednostki, w 46-90 i 0-54 drugiej itd.
Oczywiście, to wygląda trochę inaczej, ale dla laika jest zrozumiałe.

Dragonar PW
29 marca 2010, 15:31
Cytat:
Tutaj zwracam się do twórców Grove.
Wiesz, wersji portretów są dziesiątki. Gdybyśmy mieli dla każdego moda robić nowe pliki portretów zajęłoby to wieki. Po prostu nie można mieć wszystkich modów i należy coś wybrać...

Cati7 PW
30 marca 2010, 09:10
No cóż, szkoda. Pozostaje w takim razie grać tak jak wcześniej opisałam lub w jednego moda.

Trang Oul PW
30 marca 2010, 11:08
Chyba nie muszę wspominać, że niekompatybilne zestawy portretów to najmniejszy problem w przypadku używania 2 modów naraz?

Cati7 PW
22 maja 2010, 13:33
Ukazała się nowa i zarazem ostatnia wersja moda.

New Heroes III v.1.2 BETA FILES

[a href=http://uploading.com/files/a6f192m1/New%2BHeroes%2BIII%2Bv.1.2%2Bbeta%2Bfiles.rar]Plik[/a] - Size: 5.9 MB

Info od autora moda:

This package contains the new Artifacts, Creature Portraits, Magic
Craters, New Maps, Secondary Skills and Magic Schools, and most
importantly, the New Heroes, Creatures, and Towns.

The package is not in .wog format, as I said, I wasn't able to finish
this. They are only files, all defs, pictures, EVERYTHING we did is
inside that archive. Anyone who wants can use anything he/she wants
from our mod. It's all there.

Niestety jak widać jest to wersja bez instalatora .wog (szkoda). Może w związku z tym ktoś z tutaj obecnych przerobił by na wersję instalacyjną?
strona: 1 - 2
temat: [mod] New Necropolis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel