Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)temat: Ulubione karty w Arcomage
komnata: Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)

Rabican PW
6 kwietnia 2005, 07:40
Jak głosi temat. Ale nie chodzi mi tu o coś w stylu: "Smocze karty są najmocniejsze, to je najbardziej lubię". Piszcie tu raczej, którymi Wam się najwygodniej gra.

Ja osobiście najbardziej lubię grać kartami przynoszącymi naraz kilka korzyści. Z tych zaś najbardziej lubię niebieskie (Klejnot Fazowy, Klejnot Empatii, Sieć Krystaliczna, Harmoniczne Wibracje, Magmowy Klejnot), choć świetny jest również Tajemny Pokój i kilka innych czerwonych kart. Niestety, są one dość drogie w użyciu.

Skuteczne są także kartoniki dające jakąś niekorzyść, ale w zamian oferujące duże profity. Klasycznym przykładem jest wspaniała i tania Krystalizacja oraz przecudna Fala Magii.

Jedną z moich ulubionych jest również karta Nowe Narzędzia. Trafia się dość często i umożliwia potężną rozbudowę stosunkowo rzadko używanego przeze mnie warsztatu. Wkurza tylko, gdy przeciwnik użyje Inspiracji.

Bardzo ważne w planowaniu są też karty dodające jeszcze jeden ruch. Nie są zbyt silne, ale nie traci się kolejki na ich wykorzystanie. Szczególnie dobre są spośród nich również Pryzmat i Elficki Zwiadowca.

No i moje ulubione darmowe karty, które przynoszą zyski, nic nie kosztując. Przoduje tutaj Znalezisko, które dodatkowo nie zabiera kolejki.

Gwoli podsumowania: kocham kolor niebieski i często go używam. Warsztat służy mi zazwyczaj do gromadzenia surowców, więc czerwonymi zbyt często nie zagrywam. Kart zielonych z zasady nie używam zbyt często, chyba że nadarza się okazja szybkiego zniszczenia wroga.

Dark Dragon PW
24 lutego 2007, 15:37
Ja lubię:
Duszka, Elfiego Zwiadowcę, Pryzmat, Dymny Kwarc, Znajomą Okolicę, Zamianę itd.

Te karty dlatego, że: niektóre (4) dają dodatkowy ruch i przydają się w niekorzystnej sytuacji.

Sheensherr PW
17 marca 2007, 19:32
Jaka jest wg. was najlepsza karta korzystająca z danego źródła np.
kryształy - oko smoka.

DługouchaDługouchaTak trudno przeczytać nazwy tematów i napisać post w odpowiednim? Od razu trzeba zakładać nowy temat?


Trang Oul PW
17 marca 2007, 19:35
Smocze karty są najlepsze. EOT.

EDIT: to było do Sheensherra.
DługouchaDługouchaTo samo

Quba Drake PW
11 maja 2007, 20:10
Bardzo lubię zielone karty, które dają 2 korzyści_(smok, krasnolud), nie lubię karty fala magii, chociaż czasami trzeba użyć.

Ginden PW
19 lipca 2007, 13:50
Ja osobiście uwielbiam krystalizację, oko smoka, sukkuba i klejnot empatii. Jak ma się mało klejnotów to bardzo przydatna jest fala magii. Nienawidzę za to zamiany murem. Miałem mur około 40 punktów, wróg około 10 i dał zamianę murów. Pewne zwycięstwo zamieniło się w klęskę (miałem smoka i maga, którzy by zniszczyli wroga).

Sheensherr PW
19 lipca 2007, 14:42
Ja bardzo lubie zamiane murów, nie raz mi pomagała.

Rabican PW
23 lipca 2007, 18:23
Quba Drake:
nie lubię karty fala magii, chociaż czasami trzeba użyć.
Moja ulubiona :) Zaraz za nią - fala chaosu... czy jakoś tak.

Ginden PW
23 lipca 2007, 18:35
Fala Chaosu? To jedna z najgorszych kart, chociaż czasem trzeba użyć.

Dragonar PW
31 marca 2009, 15:54
Moją ulubione karty to Smok i Zamiana Murów. Ta druga karta to chyba jedna z najciekawszych w grze. Komputer miał 50 punktów muru, ja 0. Wtedy robię zamianę i komputer zostaje z niczym. ;)

Ginden PW
31 marca 2009, 22:12
AI komputera jest porażające. Ja miałem 20 muru, komputer 70, a on użył zamiany murów... Strasznie denerwująca jest.

Kuraito PW
19 września 2009, 22:01
AI w Arcomage czasami doprowadza mnie do szału, bo jest za dobre. :|
Moimi ulubionymi kartami są wszystkie, które dają dodatkowy ruch, poza nimi zamiana murów, smok (oczywiście), smocze serce i w zasadzie większość niebieskich.

Ginden PW
11 lutego 2010, 19:07
Od mojego posta minęły prawie dwa lata...
A od tego czasu i mój styl gry się zmienił.
Moimi faworytami są obecnie:
* kamienny gigant - obrażenia spore i zwiększa mur.
* tajny pokój - dodatkowy ruch i +1 magii.
* kwarc - zawsze można użyć, +1 do wieży nie zaszkodzi.
* krystalizacja - można użyć jej, gdy nie ma się muru, a korzyści z niej przekraczają wady.
* gospodarka rabunkowa - karta ratunkowa, gdyż zapewnia +10 do muru za darmo. Tracimy niestety warsztat.
* wstrząs - obniża mur, dodatkowy ruch.
* błysk słońca - przyjemny obrazek, a zwiększa naszą przewagę nad wrogiem o 4 punkty wieży.
* nadzorca trolli - +2 do zoo. Czego chcieć więcej?
temat: Ulubione karty w Arcomage

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel