Witaj Nieznajomy!
|
temat: Strzelanie jednostkami niestrzelającymi komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Trith |
Udało mi się za pomocą skryptów, zmian w animacjach jednostek, oraz dodawaniem plików dźwiękowych strzału zmusić niestrzelające jednostki do strzelania. Sposób ten ma wiele wad, powoduje mnóstwo błędów, ale od biedy nawet działa. Wykonana przeze mnie łatka *.wog (uwaga, nie jestem pewien, czy działa) umożliwia strzelanie czterema jednostkami (ifryt sułtański, upiór, mumia i jednorożec bitewny) na specjalnej, oskryptowanej mapie (Mapa testowa - Strzelanie). PS. Jeśli właśnie odkryłem Europę, to przepraszam za zbędny spam EDIT. Próbowałem przypisać jednostkom pociski za pomocą skryptów z tego, ale nie jestem w stanie poprawnie napisać tych skryptów. |
Assassin |
Hmm, czy taką kreską nie strzela mag i beholder? (tylko, że w innych kolorach) |
Trith |
Tak, dokładnie. W ERM Script Masterze zaznaczyłem opcję "Monster: 35, 74, 75". Te numery odpowiadają numerom maga, złych oczu oraz obserwatorów, więc skojarzyłem, że ta opcja za to odpowiada. |
temat: Strzelanie jednostkami niestrzelającymi | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel