Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
jesteś zalogowany jako Nieznajomy
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Strzelanie jednostkami niestrzelającymi
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Trith PW
22 listopada 2009, 15:00
Udało mi się za pomocą skryptów, zmian w animacjach jednostek, oraz dodawaniem plików dźwiękowych strzału zmusić niestrzelające jednostki do strzelania. Sposób ten ma wiele wad, powoduje mnóstwo błędów, ale od biedy nawet działa.
Wykonana przeze mnie łatka *.wog (uwaga, nie jestem pewien, czy działa) umożliwia strzelanie czterema jednostkami (ifryt sułtański, upiór, mumia i jednorożec bitewny) na specjalnej, oskryptowanej mapie (Mapa testowa - Strzelanie). PS. Jeśli właśnie odkryłem Europę, to przepraszam za zbędny spam
EDIT.
Próbowałem przypisać jednostkom pociski za pomocą skryptów z tego, ale nie jestem w stanie poprawnie napisać tych skryptów.

Assassin PW
22 listopada 2009, 19:17
Hmm, czy taką kreską nie strzela mag i beholder? (tylko, że w innych kolorach)

Trith PW
22 listopada 2009, 19:24
Tak, dokładnie. W ERM Script Masterze zaznaczyłem opcję "Monster: 35, 74, 75". Te numery odpowiadają numerom maga, złych oczu oraz obserwatorów, więc skojarzyłem, że ta opcja za to odpowiada.
temat: Strzelanie jednostkami niestrzelającymi

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel