Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Podziemna Tawernatemat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)
komnata: Podziemna Tawerna
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 120 - 121 - 122

Alamar PW
16 grudnia 2014, 19:19
Skoro o jednorożcach mowa:


...a także


I na koniec cytat z najnowszego CD Action odnośnie Heroes 7:
Cytat:
Dlaczego nie w heksach?
(...)
...są dwa powody:
Po pierwsze, gdy duże jednostki zajmują więcej niż jedno pole, znacznie łatwiej ustalić ich wielkość na kwadratach (np. zajmują 2x2 pola i już).
Po drugie... Cóż, heksy kojarzą się ludziom z hardkorowymi strategiami i odstraszają potencjalnych klientów. Badania mówią, że poza Polakami i Niemcami gracze preferują raczej katy prosty.

Garett PW
16 grudnia 2014, 19:45
Tarnoob:
potocznie mówi się o nim, że jest mangowy, ale fani mangi pewnie oburzą się, że ludzie od takiego gadania się nie znają. :-P

Jako typowy fan mangi oburzam się twoją niewiedzą. :P

Fandor PW
16 grudnia 2014, 20:19
Ubisoft powinno w ten sposób Heroes 2 odnowić, wtedy miało by to sens i zachowało pełny klimat.

Nemomon PW
17 grudnia 2014, 15:30
Alamara cytat:
Po drugie... Cóż, heksy kojarzą się ludziom z hardkorowymi strategiami i odstraszają potencjalnych klientów. Badania mówią, że poza Polakami i Niemcami gracze preferują raczej katy prosty.

Przypomina mi to pewne zdarzenie sprzed lat, kiedy na konwent gier strategicznych poszedłem z Magią i Miecz. Ludzie się ze mnie śmieli, patrzyli z politowaniem i godzinę rozkładali te swoje tyci figurki. A że swój stolik miałem na winklu tuż przy wejściu, więc nie było możliwości, żeby wchodzący i wychodzący mnie nie zauważyli. Cóż, gry strategiczne mogą mieć różny wymiar, niektórym wystarczą prostokątne pola (jak w MiM) ;).

Chociaż ciekawe, jakby wyglądał MiM Hex... Pewnie jak coś takiego: http://web.archive.org/web/19971224163712/http://themeg.iscom.net.pl/mapa1_1.htm

(dla niewiedzących, The MEG to super-super stara wersja Magii i Miecz w systemie PBEM).

Acid Dragon PW
17 grudnia 2014, 15:45
Wywiad ze Smaugiem. Bonusowe punkty za zrozumienie nawiązania do Sherlocka.


Tarnoob PW
17 grudnia 2014, 16:01
Całkiem niezłe te kawały – np. o tym, że Smaug nie czytał książki, nie wie kim jest Tolkien, „Gra o Tron” i Martin są tanie, Sherlock też do bani i w ogóle tylko on jest zarąbisty. :-P

Ze wszystkich smoków z HoMM-MM najbardziej podobne do tego Smauga są chyba Rdzawe Smoki z Heroes III. :-) To ulubieńce Acida, które były inspiracją dla jego nicka na Heroes Community i pewnie dlatego Acidowi Smaug się tak podoba.

Nicolai PW
18 grudnia 2014, 22:59
Znalazłem nadruk na koszulkę, w którym pójdę na premierę epizodu 7:

Alamar PW
19 grudnia 2014, 11:32
A może jednak to:


Tarnoob PW
19 grudnia 2014, 18:03
Jeżeli ktoś mnie na facebooku, to pewnie widział, jak od znajomego wyczaiłem plakat „Star Wars” z wielką cię­ża­rów­ką Star. :-P

Alamar PW
20 grudnia 2014, 18:43



Laxx PW
20 grudnia 2014, 18:51
Uwielbiam Harley i Jokera <3

Nicolai PW
22 grudnia 2014, 16:45
To znowu ja i znowu wrzucam SW content :P

Viking PW
22 grudnia 2014, 17:02
Naprawdę świetne! Tyle już było memów o tej scenie, że naprawdę ciężko znaleźć coś na ten temat co bawi, a nie nudzi, czy irytuje. Dzięki za link Nicolaiu!

Dark Dragon PW
24 grudnia 2014, 23:47

Dark Dragon PW
14 stycznia 2015, 13:12


"More than 30 000 hours of work.
Only 11,99 €.
Without add-on.
Never released."

Viking PW
14 stycznia 2015, 13:43
Ale cudo...
Kupiłbym bez względu na cenę. Naprawdę brak mi słów uznania dla twórcy.

Tarnoob PW
16 stycznia 2015, 20:51
Fenomenalne. Od naprawdę dobrych gier jak Heroes I–II czy MM1–5 odpychała mnie właśnie nieco zbyt wyraźna pi­k­seloza i niewygodnie niska rozdzielczość. Gdyby to się teraz dało zmienić… :-) Kto wie, może Ubi pójdzie za cio­sem – w końcu poprawianie grafik H2 byłoby prostsze, szybsze i bardziej potrzebne.

Fandor PW
16 stycznia 2015, 21:07
Poprawienie grafiki HoMM 1 i 2 jest prostsze, łatwiejsze więc pewnie i tańsze oraz nie psujące klimatu grafiki (HoMM3 robi się zbyt bajkowy i cukierkowy jak dla mnie po tej ich edycji, brak szczegółów), za to w tych grach klimat by się utrzymał po takiej przeróbce, ale wszyscy wiemy że chodzi o kasę a HoMM3 ma więcej fanów więc więcej kasy wyciągną za tą poprawkę, beznadziejną poprawkę bo jakby naprawdę chcieli zaimponować prawdziwym wyjadaczom którzy się znają zrobili by oprawę graficzną od nowa w 3D itd. taką metodą jak NWC nawet jak to by miało wynieść więcej to też bardziej by się podobało ale na pewno mniejszy byłby zysk w porównaniu do kosztów, a w tej tytuł oczywiście inwestujemy jak najmniej i wyciągamy kasę od fanów którzy kupują ten badziew z sentymentu dla starych, wielkich dzieł.

Nicolai PW
24 stycznia 2015, 21:21
Taki tam hirkowy fun.

Alamar PW
24 stycznia 2015, 21:31
Kryształu?
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 120 - 121 - 122
temat: Uśmiechnij się! (póki jeszcze możesz ;)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel