Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 59 - 60 - 61 ... 135 - 136 - 137

AmiDaDeer PW
15 grudnia 2014, 22:31
Jest jeden szkopuł: taki budynek będzie się dublować z Fortecą, a konkretnie - ze ścianą wiedzy.

mr_R PW
15 grudnia 2014, 22:38
Akurat to ma jakieś uzasadnienie. Obie nacje ze sobą sąsiadują i jedna od drugiej jakieś rozwiązania mogłyby przejąć, jednak wolałbym coś nowego.

Aayren PW
15 grudnia 2014, 23:07
Dostrzegam to dublowanie, faktycznie następuje. Dlatego podoba mi się osobiście pomysł z +2 siły czarów + 2 wiedza w czasie oblężenia. Oddaje magiczny charakter miasta i nawiązuje do takiego samego pomysłu w cytadeli (tam jest +2 obrony +2 do ataku, o ile dobrze pamiętam? )

Osobiście nic nie mam do dublowania, ale faktycznie mamy pole do popisu jakieś, więc nie ma sensu powtarzać się co do joty za oryginałem.

Nephretes PW
16 grudnia 2014, 00:55
A zatem stało się! Półroczny owoc mej pracy w pełnej krasie. To dopiero początek, ale myślę, że można powiedzieć, że Oasis nie jest już tylko koncepcją, ale projektem, który ma duże szanse na ukończenie.

Video wraz z rozbudową
https://www.youtube.com/watch?v=SU3KA77uW2Q&feature=youtu.be

Prosiłbym aby ktoś pochwalił się już tym na innych portalach (df2 czy heroescommunity). Być może pozyskam kogoś do zespołu :)

Kilka screenów:




Daractive PW
16 grudnia 2014, 01:36
Oklaski, czapki z głów, a nawet bym i zatańczył gdyby nie fakt ze leniwa ze mnie bestia ;) Wszystko wygląda dobrze [no może poza drobnymi szczegółami jak za szybkie pojawianie się budynków po wybudowaniu (choć to chyba kwestia VCMI), czy niesamowicie szybki ruch górnej części piramidy] i nawet muzyka, co do której miałem na początku mieszane uczucia, okazała się zgrywać praktycznie idealnie.
Tak trzymać i powodzenia w dalszych pracach :D

Topork PW
16 grudnia 2014, 06:11
Powiem krótko-Miazga! Wygląda świetnie. tak trzymać😊

zeryss PW
16 grudnia 2014, 08:11
когда будет версия первая под vcmi готова???

Nicolai PW
16 grudnia 2014, 08:42
Hello zeryss, English maybe?

Co do budynku specjalnego to nazwałbym to Medresą, a efekt mógłby być związany z Wiedzą lub Mocą. Nie wiem, może boost do obydwu statystyk na czas oblężenia?

Eggyslav PW
16 grudnia 2014, 09:28
*Wyjmuje Szampana z międzywymiarowego wiadra*

Gratulacje Neph, miasto wygląda wspaniale, a muzyka Hobbita świetnie się komponuje! (pun not intended)

Tylko że chyba o czymś zapomnieliśmy, co z budynkiem Graala?

Warmonger PW
16 grudnia 2014, 09:34
Graal to drzewko po prawej, o ile się nie mylę.

Efekt końcowy jest powalający. Co ciekawe, cała powierzchnia ekranu jest gęsto zapchana grafikami w odróżnieniu od oryginalnych miast, ale to nie przeszkadza.

Matheo PW
16 grudnia 2014, 09:42
Tak! Włśnie tak powinien zaczynać się każdy dzień ;)

Kwasowy Nobel dla Nephetresa!

Gravius PW
16 grudnia 2014, 09:42
Graal jest na zdjęciu w prawym górnym rogu (choć nie spodziewałem się, że skoro jest to drzewo, to będzie tak daleko od wody). Miasto niesamowite, mam tylko jedną uwagę - pod koniec tego nie widać i staje się to bez znaczenia, ale przy początkowym rozwoju miasta trochę rzuca się w oczy, że góry po prawej i po lewej są identyczne. Zastanawiam się też, czy zwykłej ludności nie przeszkadzałoby tak bliskie sąsiedztwo lęgowiska jakiegoś robactwa (przy samym targowisku niemal). Zwolnij trochę animację na filmiku, a efekt będzie powalający. W sumie to już jest. :)

EDIT: Jeszcze w Trading Gate wieże nie są do siebie równoległe - to błąd, czy zamierzenie?

Skazo PW
16 grudnia 2014, 09:53
Pięknie :) jestem pod wrażeniem :) Mam pytanie, możesz wstawić może jakiegoś screena/opis/grafikę jednostek i przypisanych do nich budynków? Czy to jeszcze jest w fazie tworzenia? Nie mogę sie doczekać wersji 1.0 VCMI bo dopiero wtedy gdy będzie w pełni ukończone, możliwe dodanie nowych miast i gra nimi, mam zamiar je zainstalować i Twoje miasto na pewno się tam znajdzie.

Warmonger PW
16 grudnia 2014, 09:55
Cytat:
Czy to jeszcze jest w fazie tworzenia? Nie mogę sie doczekać wersji 1.0 VCMI bo dopiero wtedy gdy będzie w pełni ukończone,
To jakieś nieporozumienie. Nikt nigdy nie ogłosił, że wersja VCMI 1.0 będzie ostateczna.
Cytat:
Zastanawiam się też, czy zwykłej ludności nie przeszkadzałoby tak bliskie sąsiedztwo lęgowiska jakiegoś robactwa (przy samym targowisku niemal)
Odnośnie wylęgarni - zmniejszyłbym ją i przesunął nieco na środek i do tyłu, aby nie wystawała z kadru. Obecnie ekran wydaje się zbyt zatłoczony, zwłaszcza na pierwszym planie.
Cytat:
nie spodziewałem się, że skoro jest to drzewo, to będzie tak daleko od wody
Chyba o to właśnie chodzi, że ono jest magiczne i niedostępne - to nie pierwszy lepszy krzaczor, który od tak sobie wyrósł.

Topork PW
16 grudnia 2014, 10:17
Graal jest zbyt niewidoczny. W większości miast budynek Graala jest najbardziej rzucający się w oczy. Natomiast tutaj ginie w gąszczu budowli

Skazo PW
16 grudnia 2014, 10:30
Rozumiem Warmonger. Za bardzo nie jestem obeznany w temacie VCMI. Chodzi mi po prostu o to, żeby można było dodać (a nie zastąpić) jak najwięcej w pełni grywalnych miast/stworów/artefaktów/czarów/terenów. O ile dobrze rozumiem, miasta które były wypuszczane pod starsze wersje VCMI, a nie zostały zaktualizowane pod bieżącą wersję nie będą działać? Chciałbym po prostu zagrać w pełni grywalnego Heroes'a III z niektórymi opcjami z WOG'a (typu podwójne punkty ruchu, jednostki 3 poziomu, nowymi budynkami,czy przyrost jednostek o 5% itp) z możliwością dodania nowych obiektów typu miasto, artefakt itd. I teraz moje pytanie/pytania: Czy jest to możliwe? Czy będzie to możliwe i kiedy?

BTW. Jest gdzieś opisane, co będzie zawierać wersja 1.0 VCMI?

Nephretes PW
16 grudnia 2014, 11:00
zeryss:
когда будет версия первая под vcmi готова???

ときに準備は完了です

@Aayren i Nicolai
Podoba mi się taka opcja. Zasadniczo faktycznie przydałoby się coś prostego. Także albo boost do statystyk podczas oblężenia, albo +1 na zawsze

@Gravius

Faktycznie góra po lewej stronie jest odbiciem lustrzanym w gimpie. Postaram się je bardziej zróżnicować. Trading gate jest nieco z perspektywy, stąd może dlatego nieco dziwnie to wygląda. Jak przeszkadza to większości to poprawię.

Zwolnić animację czego?

@Skazo

Jednostki to osobna kwestia. Z tego co widziałem Warmonger umieścił je w temacie (dziękuję za założenie) HC jak jesteś ciekawy. W każdym razie to dopiero kilka z nich, a posiadam tylko dwa defy zabójców.

@Topork

Zobaczę co jeszcze można zrobić z Graalem.

==

W każdym razie zbieram wszystkie opinie na temat tego co można w ekranie miasta poprawić, ale pora odpocząć od budynków i zabrać się za jednostki :)

Skazo PW
16 grudnia 2014, 11:30
Hmm... a może by tak dodać na ekranie miasta burzę piaskową, jako jeden z budynków? Mogłaby działać podobnie jak całun ciemności, albo np ukrywałaby dla wrogów jednostki i bohaterów aktualnie przebywających w zamku

J. M. Sower PW
16 grudnia 2014, 12:07
Wszystko piękne, ale przyczepiłbym się do paru rzeczy. Całość ekranu jest jak dla mnie zbyt zawalona po pełnej rozbudowie, a budynki często zbyt słabo wyróżniają się od tła, lub nie wyglądają na jeden budynek, przez zbytnie rozstawienie ich dużych fragmentów (targ itp.). Proponowałbym zmniejszyć wszystkie budynki z przodu i odsłonił tym tę wodę, która fajnie kontrastuje z piaskiem (po rozbudowie nie widać zbytnio piasku i wody.). Budynki z tyłu ekranu też są trochę za duże, ale jeśli bym je pomniejszał to nie wszystkie (siedlisko 7lv, Zamek i Gral powinny być raczej dobrze widoczne). Na koniec wspomnę, że najlepiej przerób jedną z tych gór z tyłu bo jak się człowiek zorientuje to można się tym nieco irytować ;P. Niemniej jednak jestem nastawiony pozytywnie i z chęcią sobie zagram jak skończysz.

Saki PW
16 grudnia 2014, 12:40
@zeryss - Мне кажется что никто ещё того не знает, но погодите - я спрашу Нэфрэтэса и вам переведу.

@Nephretes - zeryss pytał, kiedy będzie gotowa pierwsza wersja pod VCMI (Hobbit tłumaczy jego posty, a w razie czego ja mogę dopomóc swoim kalecznym rosyjskim).

Co do samego miasta - cóż mówić, kiedy screeny mówią same za siebie! Znakomita robota;) Jedyna kwestia, która trochę mnie gryzie, to animacje - wydają się troszkę za szybkie, nawet ten kociołek strasznie szybko się przesuwa. Oprócz tego - jestem pod ogromnym wrażeniem.
strona: 1 - 2 - 3 ... 59 - 60 - 61 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel