Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24

krasnolud99 PW
13 grudnia 2014, 13:54
Drwal:
Może na wilkołaka?
Może ale on już jest w WOGu tak jak wcześniej pisałem no ale mogę.

DrwalDrwalMożesz, możesz

Kammer PW
13 grudnia 2014, 14:06
Dobra, było śmiesznie, pośmialiśmy się, pobawiliśmy i tak dalej.

A teraz na poważnie: proszę o jakieś informacje o stosunku log(mar) do pozostałych frakcji i do magii oraz poszczególnych jej szkół. Frakcja ma być defensywna czy ofensywna? Co skłoniło ją do ujawnienia się? Jaka jest fabuła frakcji?

krasnolud99 PW
13 grudnia 2014, 15:37
Fabuła jest w pierwszym poście, jest to frakcja ofensywna z 4 poziomami magii specjalizuje się w magii wody i powietrza. O stosunek nie wiem jaki ci chodzi.

AmiDaDeer PW
13 grudnia 2014, 20:11
krasnolud99:
przecież mówiłem że to jest dopiero wstępny projekt
...co nie znaczy, że nie mamy prawa go krytykować.

Co do fabuły:

pierwszy post:
Logmar to państwo miasto położone na północy niedaleko miasta państwa ludzi
Gdzie? Co do jest "miasto państwo ludzi"? Na północy mamy AvLee, co niby innego mogłoby się tam zmieścić? I gdzie niby masz tam śnieg?

krasnolud99 PW
13 grudnia 2014, 21:53
Pisałem że nie wiem jak to można nazwać. Tak, możecie krytykować zgadzam się z tym.

AmiDaDeer PW
13 grudnia 2014, 21:57
Tylko że Twoim problemem jest to, że nie przyjmujesz do siebie żadnej krytyki. Właściwie ją ignorujesz. A dla kogo robisz ten projekt? Dla siebie? To po co go ogłaszasz? Dla innych? To dlaczego masz gdzieś ich ocenę?

Mad Hatter PW
14 grudnia 2014, 07:45
Spokojnie, spokojnie bo zaczyna się robić trochę głośno.
Popieram wypowiedź Nephretesa i Wazza.
Pozwólmy mu kreować miasto tak jak on widzi,a widzę że to miasto troli :) a nie wyrzutków (ale jak to pierwsza wersja) i zobaczymy jaki będzie finalny wygląd miasta bo ta może całkowicie się zmienić.
Więc krasnoludzie rób spokojniej zerkając na tematy innych twórców jak to u nich to wyglądało to może zwrócisz na coś uwagę, a jeśli potrzebujesz pomocy to daj znać tylko nie myśl że odwale całą robotę.

Matheo PW
14 grudnia 2014, 13:58
Cytat:
Pozwólmy mu kreować miasto tak jak on widzi,a widzę że to miasto troli :)
Niby dlaczego. To nie ma nic wspólnego z miastem do Heroes 3. Temat powinien być zamknięty, do czasu aż autor stworzy cokolwiek sensownego. Cokolwiek. Miasto i tak jest robione kompletnie autorskim stylu, który chyba nikomu nie odpowiada.

Cytat:
Popieram wypowiedź Nephretesa i Wazza.
To autor powinien wyciągnąć wnioski z tych postów.

krasnolud99 PW
14 grudnia 2014, 16:08
@Matheo i wyciągam, a każdego posta też biorę pod uwagę. Grafiki są w trakcie tworzenia tym razem w blenderze. Co do mojego nie słuchania się czyichś propozycji to: Postaram się bardziej brać wszystko pod uwagę i postaram się już nie być taki krnąbroporny. < proszę mnie poprawić jak źle napisałem.

Skryba Joseph PW
14 grudnia 2014, 18:34
Jeśli chcesz krasnoludzie mogę ci zrobić rys fabularny, bo choć na moderowaniu nie znam się w ząb, to kilka sensownych zdań skleić potrafię ;)

krasnolud99 PW
14 grudnia 2014, 18:44
Skryba Joseph:
Jeśli chcesz krasnoludzie mogę ci zrobić rys fabularny
Bardzo chętnie przyjmę twoją pomoc.

Skryba Joseph PW
14 grudnia 2014, 19:17
@krasnolud99
Za dzień dwa będzie gotowe, nie spodziewaj się cudów ale może choć trochę pomogę.
Edit:Rys fabularny to nie najlepsze określenie, po prostu napiszę skąd ta nacja się wzięła, itd.

Fandor PW
15 grudnia 2014, 19:46
Projekt się zaczął bardzo nieciekawie, fabuła nie ma nic wspólnego z MM, autor nie postarał się by w żaden sposób wpleść historię swojego miasta w uniwersum. Jest gotowy wykorzystywać jednostki występujące w oryginalnej grze, ale neutralne z WoGa (co by nikomu nie przeszkadzało patrz np. nowe ulepszenia Kuririna). Dostaje wiele pożytecznych rad, mówi że się stosuje ale tego jakoś po postach nie widać. Nie chciałbym go skreślać na samym początku, ale jak na razie widzę tylko obrazek z google (chyba ktoś to pisał, jeżeli tak przepraszam za plagiat) i jakiś pomysł z serii ja dodam miasto, ale nic więcej nie wiem. Życzę powodzenia, ale same chęci nic nie dadzą.

łowca PW
15 grudnia 2014, 22:06
Jeśli ma być to miasto lodowe to można by dać do niego Jaghutów. Tych z Malazańskiej Księgi Poległych.

krasnolud99 PW
16 grudnia 2014, 06:53
Łowca:
Jeśli ma być to miasto lodowe to można by dać do niego Jaghutów
Jak wyglądają ci Jaghuci?

Kammer PW
16 grudnia 2014, 08:03
Klik.

krasnolud99 PW
16 grudnia 2014, 14:22
Mała ale zmiana:
zamiast [wilk/wilk alfa] będzie [ogar/worg]
wiem że niektórzy może woleliby coś humadoilnego na 1 poziom ale zostaje przy wilku tylko z innym wyglądem charakterystyką i umiejętnościami.

Morglin PW
16 grudnia 2014, 15:00
krasnolud99:
ogar

krasnolud99 PW
16 grudnia 2014, 15:11
I co z tego? Romanian town ma wampira chociaż on też już jest. Ogar można zmienić na Rago jeśli koniecznie trzeba.

Skryba Joseph PW
16 grudnia 2014, 15:14
LOGMAR
Logmar jest miastem pełnym wyrzutków społeczeństwa szukających nowego domu, uciekinierów, uchodżców szukających lepszego domu, lub uciekających przed sprawiedliwością. Nie ma tutaj szczególnej hierarchii, Najsilniejsi obejmują władzę nad resztą. Poszczególne osady, czasami napadają na siebie, a ludność przechodzi do zwycięskiej osady. Z czasem osady pod wpływem napływu ludności zamieniają się w miasta, które dorównują nawet tym Erathiańskim. Z racji bezpieczeństwa, osady stawiane są na górach, dzięki czemu nie trzeba budować wytrzymałych umocnień. To jest szczególnie przydatne ponieważ Erathia, często ich atakuje, ze względu na bezprawie jakie w nim panuje.
To jest 1 część, prosze nie oceniajcie mnie surowo bo to pierwsza tego typu praca w moim życiu.

strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24
temat: [VCMI/projekt] Miasto Logmar

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel