Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 118 - 119 - 120 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Miałem dopisać abyś się tego nie czepiał Hobbicie, model jest w fazie prób i błędów... Jednostka będzie stać na 4 łapach, chyba ze coś nie wyjdzie :P Ale osioł śmiga swoimi ścieżkami, kot etc... i ja do tego dołączam :P Edit: Trochę więcej tekstur... |
Drwal |
Wygląda naprawdę dobrze. Trochę brak uzębienia sprawia, że nie wygląda tak groźnie jak powinien, ale to pewnie kwestia czasu. Na razie to smoczątko. :D Co do zmieszczenia go na 2 heksach, rzeczywiście mogą być problemy. W pozycji standing będzie trzeba koniecznie zwinąć mu ogon - a i to może nie wystarczyć. Nie zmienia to jednak faktu że model jest bardzo dobry. |
Kuririn |
Tekstury ciąg dalszy... Model 3D Przypomnienie z h4 Co myślicie? |
Baloq |
Śliczny O.o Pożyczysz mi go do mojego miasta? *.* (szkoda, że nie czarny/brązowy) :P |
Drwal |
Twój smok trochę bardziej upasiony. :P Podobieństwo faktycznie jest duże, tylko pogratulować. Co do koloru to przemalować zawsze można, kto wie może w pomarańczu czy tam brązie będzie mu do twarzy. :) |
Fandor |
Model genialny, szybko dogoniłeś naszych mistrzów, jedynie można się przyczepić, że jakbyś go zmniejszył to wygląda jak smoczątko tego z HIV. Brakuje zębów i kolce wydają się takie mniej groźne (te u Demosmoka z HIV są bardziej szpiczaste, ostre na końcach). |
Matheo |
Cytat: Przecież będzie dodany do wcześniejszej części serii ;)
wygląda jak smoczątko tego z HIV. |
Kuririn |
Cytat: Jeden model o niczym nie świadczy, i to taki kiepski...
Model genialny, szybko dogoniłeś naszych mistrzów, |
Morglin |
Chłopie, jak ty mnie denerwujesz. Cały czas tylko czytam, jak piszesz, że to co robisz jest beznadziejne i brzydkie. Nawet jeśli twoja modyfikacja lub jednostka wzbudzi ogólny entuzjazm, ty i tak wyskoczysz z tym, że przecież to jest słabe... Mam wrażenie, że robisz tak tylko dlatego, że chcesz jeszcze więcej pochwał i komplementów. Sam model jest genialny, ale wątpię, by wyglądał dobrze na polu bitwy. |
Matheo |
Morglin po co tak ostro...? Kuririn, musiałbyś koniecznie poprawić oczy Twojego smoka. To go najbardziej odróżnia od oryginału. U Twojego smoczka wyglądają nieco sztucznie. |
Kuririn |
Morglin Nie będę tego komentował. Następny raz taka krytykę zostaw samemu sobie :) Cytat: ale wątpię, by wyglądał dobrze na polu bitwy. Się jeszcze okaże... Cytat: Kuririn, musiałbyś koniecznie poprawić oczy Twojego smoka. To go najbardziej odróżnia od oryginału. U Twojego smoczka wyglądają nieco sztucznie. Tak wiem, Popracuje nad tym, nad kolcami wspomnianymi przez Pointera jak i mazach na ogonie( które gdzieś zanikają, nie wiem dlaczego)... i pozostałe części które brakuje, zęby, język etc, a i coś źle jest z lbem. |
AmiDaDeer |
Kuririn: Ale to zrobiłeś. Więc prosiłbym bez takich.
Nie będę tego komentował. |
Kuririn |
Smoczek z piekła rodem... Edit: Chyba chodzi coś w ten deseń... |
Matheo |
Tekstura nie oddaje tego, co chciałeś pokazać. Wygląda jakby był drewniany. Jednak model jest niesamowity. Gratuluje talentu. |
Kuririn |
Tak wiem, tekstura do bani, nie pamiętam jednak jak wydobyć tekstury z hmm5 :/ |
Matheo |
Jeśli rozpakujesz pliki gry programem 7-zip. To będziesz je miał w folderze "textures". Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. |
Hayven |
Wszystko zależy od modelu. Tekstury krasnoludzkich smoków znajduj się w Characters/Creatures/Dwarves/T7_Dwarf/ |
Kuririn |
@ Hayven - Dzięki. Mały(dla mnie bardzo duży) kroczek przed moją pierwszą animacja. Trochę trzeba poprawić ustawienie samej kamery jak i światła, o samym smoczku nie wspomnę. Efekt: . |
Warmonger |
Nieźle, nieźle :) Ten smoczek idzie do Kronverk albo innego miasta? |
Kuririn |
Nic mi o tym nie wiadomo, model powstał do celów naukowych. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 118 - 119 - 120 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel