Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 118 - 119 - 120 ... 162 - 163 - 164

Kuririn PW
28 listopada 2014, 14:17
Miałem dopisać abyś się tego nie czepiał Hobbicie, model jest w fazie prób i błędów... Jednostka będzie stać na 4 łapach, chyba ze coś nie wyjdzie :P Ale osioł śmiga swoimi ścieżkami, kot etc... i ja do tego dołączam :P

Edit:

Trochę więcej tekstur...





Drwal PW
28 listopada 2014, 20:48
Wygląda naprawdę dobrze. Trochę brak uzębienia sprawia, że nie wygląda tak groźnie jak powinien, ale to pewnie kwestia czasu. Na razie to smoczątko. :D

Co do zmieszczenia go na 2 heksach, rzeczywiście mogą być problemy. W pozycji standing będzie trzeba koniecznie zwinąć mu ogon - a i to może nie wystarczyć. Nie zmienia to jednak faktu że model jest bardzo dobry.

Kuririn PW
29 listopada 2014, 21:10
Tekstury ciąg dalszy...
Model 3D

Przypomnienie z h4


Co myślicie?

Baloq PW
29 listopada 2014, 21:18
Śliczny O.o

Pożyczysz mi go do mojego miasta? *.* (szkoda, że nie czarny/brązowy) :P

Drwal PW
29 listopada 2014, 21:21
Twój smok trochę bardziej upasiony. :P Podobieństwo faktycznie jest duże, tylko pogratulować. Co do koloru to przemalować zawsze można, kto wie może w pomarańczu czy tam brązie będzie mu do twarzy. :)

Fandor PW
30 listopada 2014, 21:17
Model genialny, szybko dogoniłeś naszych mistrzów, jedynie można się przyczepić, że jakbyś go zmniejszył to wygląda jak smoczątko tego z HIV. Brakuje zębów i kolce wydają się takie mniej groźne (te u Demosmoka z HIV są bardziej szpiczaste, ostre na końcach).

Matheo PW
30 listopada 2014, 21:31
Cytat:
wygląda jak smoczątko tego z HIV.
Przecież będzie dodany do wcześniejszej części serii ;)

Kuririn PW
30 listopada 2014, 21:36
Cytat:
Model genialny, szybko dogoniłeś naszych mistrzów,
Jeden model o niczym nie świadczy, i to taki kiepski...

Morglin PW
30 listopada 2014, 21:57
Chłopie, jak ty mnie denerwujesz. Cały czas tylko czytam, jak piszesz, że to co robisz jest beznadziejne i brzydkie. Nawet jeśli twoja modyfikacja lub jednostka wzbudzi ogólny entuzjazm, ty i tak wyskoczysz z tym, że przecież to jest słabe... Mam wrażenie, że robisz tak tylko dlatego, że chcesz jeszcze więcej pochwał i komplementów.

Sam model jest genialny, ale wątpię, by wyglądał dobrze na polu bitwy.

Matheo PW
30 listopada 2014, 22:14
Morglin po co tak ostro...?

Kuririn, musiałbyś koniecznie poprawić oczy Twojego smoka. To go najbardziej odróżnia od oryginału. U Twojego smoczka wyglądają nieco sztucznie.

Kuririn PW
30 listopada 2014, 23:05
Morglin
Nie będę tego komentował. Następny raz taka krytykę zostaw samemu sobie :)

Cytat:
ale wątpię, by wyglądał dobrze na polu bitwy.

Się jeszcze okaże...

Cytat:
Kuririn, musiałbyś koniecznie poprawić oczy Twojego smoka. To go najbardziej odróżnia od oryginału. U Twojego smoczka wyglądają nieco sztucznie.

Tak wiem, Popracuje nad tym, nad kolcami wspomnianymi przez Pointera jak i mazach na ogonie( które gdzieś zanikają, nie wiem dlaczego)... i pozostałe części które brakuje, zęby, język etc, a i coś źle jest z lbem.

AmiDaDeer PW
30 listopada 2014, 23:06
Kuririn:
Nie będę tego komentował.
Ale to zrobiłeś. Więc prosiłbym bez takich.

Kuririn PW
2 grudnia 2014, 10:21
Smoczek z piekła rodem...


Edit:

Chyba chodzi coś w ten deseń...

Matheo PW
2 grudnia 2014, 10:42
Tekstura nie oddaje tego, co chciałeś pokazać. Wygląda jakby był drewniany. Jednak model jest niesamowity. Gratuluje talentu.

Kuririn PW
2 grudnia 2014, 10:47
Tak wiem, tekstura do bani, nie pamiętam jednak jak wydobyć tekstury z hmm5 :/

Matheo PW
2 grudnia 2014, 11:31
Jeśli rozpakujesz pliki gry programem 7-zip. To będziesz je miał w folderze "textures".

Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.

Hayven PW
2 grudnia 2014, 16:59
Wszystko zależy od modelu. Tekstury krasnoludzkich smoków znajduj się w Characters/Creatures/Dwarves/T7_Dwarf/

Kuririn PW
19 grudnia 2014, 18:54
@ Hayven - Dzięki.

Mały(dla mnie bardzo duży) kroczek przed moją pierwszą animacja. Trochę trzeba poprawić ustawienie samej kamery jak i światła, o samym smoczku nie wspomnę.
Efekt:
.

Warmonger PW
19 grudnia 2014, 19:36
Nieźle, nieźle :)

Ten smoczek idzie do Kronverk albo innego miasta?

Kuririn PW
19 grudnia 2014, 19:44
Nic mi o tym nie wiadomo, model powstał do celów naukowych.
strona: 1 - 2 - 3 ... 118 - 119 - 120 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel