Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 135 - 136 - 137 | |
Kuririn |
Miejmy nadzieje :P |
Nephretes |
Odbicia w wodzie miały być mocnym punktem oazy, ale dotychczas są dla mnie strzałem w stopę. Podczas gdy resztkami sił dalej próbuję coś z tego zrobić: tawerna jako jedyny budynek z gif-def jaki udało mi się do tej pory uzyskać. Na pociechę: karczma już w VCMI |
Xernfaex |
Wyszła pięknie, świetna robota :D |
Matheo |
Efekt jest niesamowity! |
Kuririn |
Tylko ile pracy trzeba było włożyć aby powstał tak gif... Ale to tylko Neph wie :P |
Nephretes |
Czynności zastępcze podczas gdy nie wychodzą mi defy budynków Jak prezentuje się ulepszona jednostka w porównaniu do klasycznych jednostek? |
Warmonger |
Przez tą skuloną postawę asasyn wydaje się niski. |
Nephretes |
Szkielet też garbaty ;P W takim wypadku sugerowałbyś powiększenie jednostki? Btw. mają być niskie, bo to małe humanoidy, ale chcę by to wyglądało dobrze. |
Nicolai |
Rzeczywiście, trochę niziołkowato wyglądają. Przydałoby się ich ciutkę powiększyć. A tak to prezentują się dobrze. |
Matheo |
Rewelacja! Porównuj go wzrostem do Pikiniera. Twoja jednostka lewituje, więc powinna mieć głowę niżej niż inne humanoidy. Według mnie jest dobrze. EDIT: @down Popieram Pana niżej. Jego postura i rozmiar są logiczne. Zwiększanie rozmiaru jest zbędne. |
Degraf |
Moim zdaniem właśnie powinien być garbaty - w końcu to nie jest jednostka wysokopoziomowa i nie jest to ktoś kto idzie na front z otwartym czołem. Jako asasyn to raczej ma się skradać, uchylać itp. a takie manewry łatwiej zrobić w pozycji pochylonej (patrzcie na np. bokserów - nie stoą sztywno jak chińscy żołnierze na defiladach). |
Nephretes |
Co prawda z jakiegoś powodu nie działa animacja obrony, ale w sumie można uznać, że dwa pierwsze defy jednostek powstały i sprawują się nieźle. Def nie powstałby bez lwiej części pracy wykonanej przez Kuririna :3 |
Kuririn |
ha ha ha, nie przesadzaj :P |
AmiDaDeer |
Nephretes: A co z nią nie tak się dzieje?
Co prawda z jakiegoś powodu nie działa animacja obrony |
Matheo |
Robią wrażenie te zabijaki ;) Gratuluje i trzymam kciuki. |
Nephretes |
Wróciłem do budynków. Powoli do przodu. Odbicia dostanie jeszcze kuźnia, a nad gildią się zastanowię bo i tak będzie to ledwo widoczne |
Baloq |
Budynek jak i efekt odbicia i ruchu wody miodzio :) |
Fandor |
Chwilę mnie nie ma i wygląda na to, że projekt zmierza ku końcowi, a oprócz tego coraz piękniej wygląda, oby tak dalej i na nowy rok będzie można pograć już :D |
Nephretes |
Dzięki Fandorze, ale do końca roku to najwyżej powstanie ekran :) W pełną wersję Oasis to jeszcze pewnie nie zagracie za rok, trzeba zrobić wszystkie jednostki, bohaterów, chciałbym też jakąś małą kampanię (mam nadzieję, że VCMI do tego czasu to umożliwi). Tymczasem mam pytanie: Jestem w trakcie tworzenia zaznaczeń budynków i zastanawiam się jak to zrobić. Z jednej strony sugerując się hotą, wszelkie przykrywające palmy są wycinane, ale z racji ciemniejszej kolorystyki ekranu Cove, wszystko ładnie widać, tymczasem Oaza jest jasna i wydaje mi się, że zaznaczenie jest niewidoczne. Co sądzicie? Dla porównania inne zaznaczenia jakie mam: |
Nicolai |
Dawno się nie wypowiadałem. Zamek wygląda rewelacyjnie i widzę, że wszystko jest na dobrej drodze. Co do zaznaczeń to rzeczywiście trochę kiepsko jest z jego widocznością na tak jasnym tle. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel