Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 135 - 136 - 137

Kuririn PW
23 listopada 2014, 17:56
Miejmy nadzieje :P

Nephretes PW
26 listopada 2014, 22:08
Odbicia w wodzie miały być mocnym punktem oazy, ale dotychczas są dla mnie strzałem w stopę. Podczas gdy resztkami sił dalej próbuję coś z tego zrobić: tawerna jako jedyny budynek z gif-def jaki udało mi się do tej pory uzyskać.



Na pociechę: karczma już w VCMI

Xernfaex PW
26 listopada 2014, 22:12
Wyszła pięknie, świetna robota :D

Matheo PW
26 listopada 2014, 23:12
Efekt jest niesamowity!

Kuririn PW
26 listopada 2014, 23:23
Tylko ile pracy trzeba było włożyć aby powstał tak gif... Ale to tylko Neph wie :P

Nephretes PW
27 listopada 2014, 21:29
Czynności zastępcze podczas gdy nie wychodzą mi defy budynków

Jak prezentuje się ulepszona jednostka w porównaniu do klasycznych jednostek?


Warmonger PW
27 listopada 2014, 21:33
Przez tą skuloną postawę asasyn wydaje się niski.

Nephretes PW
27 listopada 2014, 21:40
Szkielet też garbaty ;P

W takim wypadku sugerowałbyś powiększenie jednostki?

Btw. mają być niskie, bo to małe humanoidy, ale chcę by to wyglądało dobrze.

Nicolai PW
27 listopada 2014, 22:46
Rzeczywiście, trochę niziołkowato wyglądają. Przydałoby się ich ciutkę powiększyć. A tak to prezentują się dobrze.

Matheo PW
27 listopada 2014, 23:26
Rewelacja! Porównuj go wzrostem do Pikiniera. Twoja jednostka lewituje, więc powinna mieć głowę niżej niż inne humanoidy. Według mnie jest dobrze.

EDIT:
@down

Popieram Pana niżej. Jego postura i rozmiar są logiczne. Zwiększanie rozmiaru jest zbędne.

Degraf PW
27 listopada 2014, 23:32
Moim zdaniem właśnie powinien być garbaty - w końcu to nie jest jednostka wysokopoziomowa i nie jest to ktoś kto idzie na front z otwartym czołem. Jako asasyn to raczej ma się skradać, uchylać itp. a takie manewry łatwiej zrobić w pozycji pochylonej (patrzcie na np. bokserów - nie stoą sztywno jak chińscy żołnierze na defiladach).

Nephretes PW
28 listopada 2014, 00:46


Co prawda z jakiegoś powodu nie działa animacja obrony, ale w sumie można uznać, że dwa pierwsze defy jednostek powstały i sprawują się nieźle.

Def nie powstałby bez lwiej części pracy wykonanej przez Kuririna :3

Kuririn PW
28 listopada 2014, 11:11
ha ha ha, nie przesadzaj :P

AmiDaDeer PW
28 listopada 2014, 13:24
Nephretes:
Co prawda z jakiegoś powodu nie działa animacja obrony
A co z nią nie tak się dzieje?

Matheo PW
28 listopada 2014, 13:24
Robią wrażenie te zabijaki ;) Gratuluje i trzymam kciuki.

Nephretes PW
30 listopada 2014, 15:12
Wróciłem do budynków. Powoli do przodu. Odbicia dostanie jeszcze kuźnia, a nad gildią się zastanowię bo i tak będzie to ledwo widoczne



Baloq PW
30 listopada 2014, 16:02
Budynek jak i efekt odbicia i ruchu wody miodzio :)

Fandor PW
30 listopada 2014, 21:14
Chwilę mnie nie ma i wygląda na to, że projekt zmierza ku końcowi, a oprócz tego coraz piękniej wygląda, oby tak dalej i na nowy rok będzie można pograć już :D

Nephretes PW
30 listopada 2014, 21:23
Dzięki Fandorze, ale do końca roku to najwyżej powstanie ekran :) W pełną wersję Oasis to jeszcze pewnie nie zagracie za rok, trzeba zrobić wszystkie jednostki, bohaterów, chciałbym też jakąś małą kampanię (mam nadzieję, że VCMI do tego czasu to umożliwi).

Tymczasem mam pytanie:

Jestem w trakcie tworzenia zaznaczeń budynków i zastanawiam się jak to zrobić. Z jednej strony sugerując się hotą, wszelkie przykrywające palmy są wycinane, ale z racji ciemniejszej kolorystyki ekranu Cove, wszystko ładnie widać, tymczasem Oaza jest jasna i wydaje mi się, że zaznaczenie jest niewidoczne. Co sądzicie?


Dla porównania inne zaznaczenia jakie mam:

Nicolai PW
30 listopada 2014, 21:27
Dawno się nie wypowiadałem. Zamek wygląda rewelacyjnie i widzę, że wszystko jest na dobrej drodze. Co do zaznaczeń to rzeczywiście trochę kiepsko jest z jego widocznością na tak jasnym tle.
strona: 1 - 2 - 3 ... 53 - 54 - 55 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel