Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 162 - 163 - 164 | |
AmiDaDeer |
Ten żmij jest po prostu za długi, by mógł stać na wszystkich czterech łapach i nie zajmować trzech heksów. Sam się zorientujesz przy tworzeniu animacji. |
Warmonger |
Cytat: O właśnie. Jeśli spróbujesz go zmieścić w takiej pozycji na dwóch heksach, wyjdzie dużo mniejszy, niż pozostałe smoki.
Ten żmij jest po prostu za długi, by mógł stać na wszystkich czterech łapach i nie zajmować trzech heksów. Sam się zorientujesz przy tworzeniu animacji. |
Drwal |
Warmonger: O właśnie. Jeśli spróbujesz go zmieścić w takiej pozycji na dwóch heksach, wyjdzie dużo mniejszy, niż pozostałe smoki. Wręcz będzie wyglądać jak zmutowany jamnik. :D |
Andruids |
A czemu nie miałby zajmować trzech heksów, skoro przy tym jesteśmy? Czy byłoby to takie trudne do zaprogramowania? |
Warmonger |
Tak, heksy są trudne do zaprogramowania. Być może dlatego zrezygnowano z nich w kolejnych częściach :P |
Kuririn |
Edit: Cytat: A czemu nie miałby zajmować trzech heksów, skoro przy tym jesteśmy? Czy byłoby to takie trudne do zaprogramowania? Myślę że to nie problem, ale to nie są standardy h3. Co do modelu, chciałbym zachować oryginalność tego gada. Cytat: Nie dla twórców VCMI :P
Tak, heksy są trudne do zaprogramowania. |
Andruids |
Kuririn: Och, jak dobrze więc, że nikt tu nie pracuje przy produkcji Heroes III! Boże zachowaj! W każdym razie, gdyby ten gad był dłuższy i podobny w proporcji do tego z czwórki, obstawałbym przy tym, ale póki co, jak już wspomniałem wygląda na młodego osobnika. W takiej postaci, niezależnie jak by się nazywał, spokojnie widziałbym go mieszczącego się w dwóch heksach.Myślę że to nie problem, ale to nie są standardy h3. Oj Warmonger, ile bolesnej prawdy w tym co piszesz : D |
AmiDaDeer |
Kuririn: Ale standardy H4 to inne standardy niż te z H3, trudno zachować oryginalność przy zupełnie innym stylu graficznym. Skoro już tworzysz nowy model, może warto rozważyć dostosowanie go do H3 tak, by wyglądał jak jednostka stworzona idealnie do tego?
Co do modelu, chciałbym zachować oryginalność tego gada. |
Andruids |
Smoki w Heroes III nie zmieniły się wiele od tych z Might and Magic VI, a tam występowały bez problemu bezskrzydłe, naziemne warianty, poruszające się na czterech łapach, zaraz obok tych latających. Jak postawisz takiego na dwóch nogach, wyjdzie Ci coś takiego: Megasmok |
AmiDaDeer |
W H3 też występował wariant naziemny - Kryształowy smok poruszający się na dwóch tylnych łapach. W MM6 smoki latające też poruszały się na czterech łapach - patrz filmik z początku gry. Tu chodzi tylko i wyłącznie o odmienny styl graficzny. Smukły smok poruszający się na czterech łapach będzie wyglądał jak jamnik. Jeśli stojąc na dwóch tylnych łapach nadal będzie wyglądał jak jamnik, znaczy że trzeba poprawić model - bo innego wyjścia po prostu nie ma. Bierzmy pod uwagę to, że H3 i H4 to różne gry, a nie próbujmy na siłę robić z trójki czwórkę lub vice versa. |
witchking |
Moim zdaniem model jest na prawdę pierwsza klasa. Kwestia ustawienia na heksach to problem to rozwiązania, ale uważam, że decyzje należy podjąć w trakcie prób a nie przy rozważaniach na forum. Jestem przeciwnikiem ustawiania go na dwóch łapach.Oczywiście ustawienie go na dwóch heksach będzie utrudnione, ale to kwestia odpowiednio dobranej pozycji statecznej. W końcu nawet węża z Hoty jakoś zmieścili. Podsumowując dał bym autorowi wolną rękę. Jak będą problemy to sam skoryguje swoje przekonania. Edit: Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie by zastąpić nieumarłych na wraku statku czymś ekstra. Oto moja propozycja: |
Matheo |
To bardzo dobra propozycja ;) Nie gorszy od tego z HotA. |
Drwal |
o.O Coś genialnego, zachwycacie mnie ostatnio chłopaki swoimi pracami. Jeszcze niedawno jednostki Witchkinga wyglądały trochę jak z plasteliny, a teraz takie cuda. Nic tylko bić brawa. :) |
Kuririn |
Geniusz :D |
Warmonger |
No teraz to już przegiąłeś, Witch. Chyba sam sobie kupię takie wdzianko. |
AmiDaDeer |
Świetnie wygląda, ale przydałoby się jakoś zaznaczyć, że to nieumarła jednostka, i odróżnić go od zwykłego pirata z Cove. |
Tarnoob |
Bardzo ładne te stwory. Smok wygląda tak, jak powinien i jak wyglądały smoki w złotej erze serii: czyli w MM6–8 i w Heroes II–IV, z naciskiem na HoMM3. Zgadzam się, że bez skrzydeł jest trochę podobny do Megasmoka (czy tam Demosmoka) oraz do żmijów (Wyrm) z Dragonsand w MM6, ale to żaden minus. To wręcz urozmaicenie. |
Drwal |
Hobbit: Świetnie wygląda, ale przydałoby się jakoś zaznaczyć, że to nieumarła jednostka, i odróżnić go od zwykłego pirata z Cove. Może zabrać mu jednego buta i zrobić mu kościaną nogę? |
AmiDaDeer |
To dobry pomysł, ale urozmaiciłbym również jakoś strój i uzbrojenie. Może atakowałby tylko tym hakiem? |
mitlandy |
Witch ta jednostka jest Boska!!! Nie wiem co powiedzieć. A co do tego żeby była bardziej umarła to może zamiast jednej nogi tą stuczną nogę z drewna. Edit: A może dodać ją jako dowódce do przystani/cove? :D |
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel