Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 162 - 163 - 164

AmiDaDeer PW
21 listopada 2014, 16:00
Ten żmij jest po prostu za długi, by mógł stać na wszystkich czterech łapach i nie zajmować trzech heksów. Sam się zorientujesz przy tworzeniu animacji.

Warmonger PW
21 listopada 2014, 16:16
Cytat:
Ten żmij jest po prostu za długi, by mógł stać na wszystkich czterech łapach i nie zajmować trzech heksów. Sam się zorientujesz przy tworzeniu animacji.
O właśnie. Jeśli spróbujesz go zmieścić w takiej pozycji na dwóch heksach, wyjdzie dużo mniejszy, niż pozostałe smoki.

Drwal PW
21 listopada 2014, 16:24
Warmonger:
O właśnie. Jeśli spróbujesz go zmieścić w takiej pozycji na dwóch heksach, wyjdzie dużo mniejszy, niż pozostałe smoki.

Wręcz będzie wyglądać jak zmutowany jamnik. :D

Andruids PW
21 listopada 2014, 16:33
A czemu nie miałby zajmować trzech heksów, skoro przy tym jesteśmy? Czy byłoby to takie trudne do zaprogramowania?

Warmonger PW
21 listopada 2014, 16:38
Tak, heksy są trudne do zaprogramowania.

Być może dlatego zrezygnowano z nich w kolejnych częściach :P

Kuririn PW
21 listopada 2014, 16:46
Edit:

Cytat:
A czemu nie miałby zajmować trzech heksów, skoro przy tym jesteśmy? Czy byłoby to takie trudne do zaprogramowania?

Myślę że to nie problem, ale to nie są standardy h3. Co do modelu, chciałbym zachować oryginalność tego gada.

Cytat:
Tak, heksy są trudne do zaprogramowania.
Nie dla twórców VCMI :P

Andruids PW
21 listopada 2014, 16:56
Kuririn:
Myślę że to nie problem, ale to nie są standardy h3.
Och, jak dobrze więc, że nikt tu nie pracuje przy produkcji Heroes III! Boże zachowaj! W każdym razie, gdyby ten gad był dłuższy i podobny w proporcji do tego z czwórki, obstawałbym przy tym, ale póki co, jak już wspomniałem wygląda na młodego osobnika. W takiej postaci, niezależnie jak by się nazywał, spokojnie widziałbym go mieszczącego się w dwóch heksach.

Oj Warmonger, ile bolesnej prawdy w tym co piszesz : D

AmiDaDeer PW
21 listopada 2014, 17:05
Kuririn:
Co do modelu, chciałbym zachować oryginalność tego gada.
Ale standardy H4 to inne standardy niż te z H3, trudno zachować oryginalność przy zupełnie innym stylu graficznym. Skoro już tworzysz nowy model, może warto rozważyć dostosowanie go do H3 tak, by wyglądał jak jednostka stworzona idealnie do tego?

Andruids PW
21 listopada 2014, 17:09
Smoki w Heroes III nie zmieniły się wiele od tych z Might and Magic VI, a tam występowały bez problemu bezskrzydłe, naziemne warianty, poruszające się na czterech łapach, zaraz obok tych latających. Jak postawisz takiego na dwóch nogach, wyjdzie Ci coś takiego: Megasmok

AmiDaDeer PW
21 listopada 2014, 17:14
W H3 też występował wariant naziemny - Kryształowy smok poruszający się na dwóch tylnych łapach. W MM6 smoki latające też poruszały się na czterech łapach - patrz filmik z początku gry.

Tu chodzi tylko i wyłącznie o odmienny styl graficzny. Smukły smok poruszający się na czterech łapach będzie wyglądał jak jamnik. Jeśli stojąc na dwóch tylnych łapach nadal będzie wyglądał jak jamnik, znaczy że trzeba poprawić model - bo innego wyjścia po prostu nie ma.

Bierzmy pod uwagę to, że H3 i H4 to różne gry, a nie próbujmy na siłę robić z trójki czwórkę lub vice versa.

witchking PW
22 listopada 2014, 18:17
Moim zdaniem model jest na prawdę pierwsza klasa. Kwestia ustawienia na heksach to problem to rozwiązania, ale uważam, że decyzje należy podjąć w trakcie prób a nie przy rozważaniach na forum. Jestem przeciwnikiem ustawiania go na dwóch łapach.Oczywiście ustawienie go na dwóch heksach będzie utrudnione, ale to kwestia odpowiednio dobranej pozycji statecznej. W końcu nawet węża z Hoty jakoś zmieścili.

Podsumowując dał bym autorowi wolną rękę. Jak będą problemy to sam skoryguje swoje przekonania.

Edit:
Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie by zastąpić nieumarłych na wraku statku czymś ekstra. Oto moja propozycja:

Matheo PW
22 listopada 2014, 18:20
To bardzo dobra propozycja ;) Nie gorszy od tego z HotA.

Drwal PW
22 listopada 2014, 18:28
o.O Coś genialnego, zachwycacie mnie ostatnio chłopaki swoimi pracami. Jeszcze niedawno jednostki Witchkinga wyglądały trochę jak z plasteliny, a teraz takie cuda. Nic tylko bić brawa. :)

Kuririn PW
22 listopada 2014, 18:41
Geniusz :D

Warmonger PW
22 listopada 2014, 18:43
No teraz to już przegiąłeś, Witch. Chyba sam sobie kupię takie wdzianko.

AmiDaDeer PW
22 listopada 2014, 18:52
Świetnie wygląda, ale przydałoby się jakoś zaznaczyć, że to nieumarła jednostka, i odróżnić go od zwykłego pirata z Cove.

Tarnoob PW
22 listopada 2014, 19:01
Bardzo ładne te stwory. Smok wygląda tak, jak powinien i jak wyglądały smoki w złotej erze serii: czyli w MM6–8 i w Heroes II–IV, z naciskiem na HoMM3.

Zgadzam się, że bez skrzydeł jest trochę podobny do Megasmoka (czy tam Demosmoka) oraz do żmijów (Wyrm) z Dragonsand w MM6, ale to żaden minus. To wręcz urozmaicenie.

Drwal PW
22 listopada 2014, 19:02
Hobbit:
Świetnie wygląda, ale przydałoby się jakoś zaznaczyć, że to nieumarła jednostka, i odróżnić go od zwykłego pirata z Cove.

Może zabrać mu jednego buta i zrobić mu kościaną nogę?

AmiDaDeer PW
22 listopada 2014, 19:37
To dobry pomysł, ale urozmaiciłbym również jakoś strój i uzbrojenie. Może atakowałby tylko tym hakiem?

mitlandy PW
22 listopada 2014, 20:16
Witch ta jednostka jest Boska!!! Nie wiem co powiedzieć. A co do tego żeby była bardziej umarła to może zamiast jednej nogi tą stuczną nogę z drewna.
Edit: A może dodać ją jako dowódce do przystani/cove? :D
strona: 1 - 2 - 3 ... 116 - 117 - 118 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel