Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 - 24 | |
Warmonger |
Mitlandy, dostałeś rok temu gotowe grafiki miasta. Teraz chcesz je robić od nowa?... |
AmiDaDeer |
Jeżeli miałoby to dać lepszy efekt - why not? |
Matheo |
Najpierw należałoby wydać to miasto w sensownej, grywalnej wersji. Ten projekt ma całkiem sporą grupę fanów. |
AmiDaDeer |
Kto uznaje się za fana tego miasta - łapa w górę! |
mitlandy |
Dużo osób miało zastrzeżeń do ekranu miasta ponieważ był pod wodą. Chce zmienić ekran ponieważ zmienią się jednoatki. W mieście na pewno będą murlocki i myślę nad koncepcją wodno rzymskiego miasta. Ps.Wersja AByss przypisana do vcmi 0.97 będzie. |
Warmonger |
Cytat: Pierwsze słyszę, a śledzę temat od początku (zanim jeszcze trafił na Grotę).Dużo osób miało zastrzeżeń do ekranu miasta ponieważ był pod wodą. Cytat: To samo pisałem rok temu. Teraz napisałbym, że miasto miało sporą grupę fanów.Najpierw należałoby wydać to miasto w sensownej, grywalnej wersji. Ten projekt ma całkiem sporą grupę fanów. Ciężko taktować poważnie kogoś, kto najpierw prosi o komplet grafik, a potem zaczyna je zmieniać i robić nowe miasto od początku -.- Mitlandy, proszę Cię - ogarnij to, co dostałeś, wydaj grywalną wersję, a ewentualne pojedyncze jednostki podmieniaj potem. Po skonsultowaniu ze społecznością, jak to robią Hi-Reg i Nephretes. |
Bacus |
@Mitlandy - nazwa Murloc chyba nie pojawi się w grze? Bo jednak to łamanie praw autorskich Blizzard, który tę rasę stworzył. Lepiej zastąpić ją jakąś bardziej uniwersalną nazwą jak np. Wodnik (tak nazywał się podobny stwór w mitologii Słowiańskiej) czy wymyślić własną nazwę dla tejże istoty. Co do klimatów Rzymskich to może być ciekawe, bo nie kojarzę, aby jakaś z istniejących nacji była inspirowana Imperium Rzymskim. Jednak jeśli zmieniasz jednostki, to może przybliżysz obecny line-up? |
AmiDaDeer |
A ja jestem za tym by zmodyfikować miasto tak, by było bardziej grywalne i sensowne. Obecna wersja... cóż, nie trzyma się kupy. |
Warmonger |
Grywalność i sensowność to dwie zupełnie różne rzeczy. Abyss jest miastem podwodnym zamieszkałym przez podwodne stworzenia. Można oczywiście zrobić miasto inne, ale wówczas będzie nie będzie już się nazywało Abyss. Możesz zrobić Sanktuarium, Regnę, Harbor (to różne miasta?) i prawdopodobnie też coś zupełnie nowego, ale z Abyss nie ma to nic wspólnego. Nie ma również sensu trzymać grafik Axolotla. |
zeryss |
оставьте город таким как есть нет смысла менять графику яза тот вариант который был при 094 и многие мои друзья будут согласны с моими словами |
mitlandy |
Czyli: Najlepszym rozwiązaniem będzie przepisać stare abyss do nowego VCMI i naprawić liczne błędy. |
krasnolud99 |
Jaki będzie line-up? ja wolałbym by był zmieniony ponieważ niektóre z tamtych potworów co były nie podobają mi się.(oprócz trytona) |
Górski |
@mitlandy Myślę że tak. Chociaż trzeba zmienić jednostkę 7 poziomu, bo to dziko wyglada jak on tak z łodzi wyskakuje :P. |
Warmonger |
Cytat: Wąż niestety jest w obecnej formie pomyłką.Myślę że tak. Chociaż trzeba zmienić jednostkę 7 poziomu, bo to dziko wyglada jak on tak z łodzi wyskakuje Nie mam jednak pomysłu na jednostkę wraz z umiejętnościami. W grafikach jest kraken (przerośnięta ryba), ale co ciekawego mógłby on robić? Niezły jest niebieski humanoid z 14. strony Banku Stworów, ale raczej zbyt SF w obecnej formie. |
Matheo |
Cytat: To chyba do mnie. Pisząc to miałem na myśli brak logiki. Na mapie przygody mamy zamek na powierzchni (trawie, śniegu, lawie) a po wejściu do niego wszystkie budynki znajdują się pod wodą. Jednak da się to przeboleć ;)Dużo osób miało zastrzeżeń do ekranu miasta ponieważ był pod wodą. Rozwiązaniem mogłoby być, dodanie tego miasta jako obiektu wodnego. Ewentualnie stworzenie terenu, który wygląda jak woda a technicznie nadal byłby terenem przejezdnym. Można by również dodać fosę przy forcie na mapie przygody. |
Warmonger |
Cytat: Mam nadzieję, że z czasem takie możliwości się pojawią. Na razie planuję dodać opcję, aby obiekty terenu na mapach losowych były zależne od miasta. Abyss w otoczeniu koralowców nie wyglądałoby źle.
Rozwiązaniem mogłoby być, dodanie tego miasta jako obiektu wodnego. Ewentualnie stworzenie terenu, który wygląda jak woda a technicznie nadal byłby terenem przejezdnym. |
voncur |
ten z włócznią? wygląda spoko, jako przywołany elektryczny żywiołak(nie energetyczny). War, a czy czasem nie ma terenów z takimi rzeczkami? Można by dodać fiordy czy meandry ablo coś. |
zeryss |
mitlandy пожалуста перепиши старую версию города под vcmi 0.97 P.S русские фанаты твоего горда будут очень довольны ждем с нетерпениям |
Saki |
Tłumaczenie/Перевод: mitlandy, przepisz, proszę, starą wersję frakcji pod VCMI 0.97 PS Rosyjscy fani Twojego miasta będą bardzo zadowoleni, czekamy z niecierpliwością. (jeśli post zostanie uznany za spam, to wywalcie) |
zeryss |
Abyss the death?? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 - 24 |
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel