Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 200 - 201 - 202

Warmonger PW
3 listopada 2014, 08:52
Cytat:
Mimo wszystko robienie nowych elfów i magów to trochę dublowanie stworów. One już się doczekały swoich fantastycznych ulepszeń, dodanych w AB: strzelec i czarodziej.
Balans, balans. Strzelcy i czarodzieje roznoszą w pył wszystko, co nie zablokuje ich w pierwszej rundzie. Można to łatwo sprawdzić, instalując mod z Tarnumami Marifa i grając jednym z nich na zwyczajnej mapce. Dlatego potrzebne jest nowe ulepszenie, które zachowa statystyki zbliżone do pierwotnych stworów.

Kuririn PW
3 listopada 2014, 09:35
Cytat:
Mimo wszystko robienie nowych elfów i magów to trochę dublowanie stworów
Też tak myślałem, ale to się mila z celem, Dracon i Gelu na tym ucierpią, a druga sprawa to balans, zbyt silni, jak to Warmonger wspomniał roznoszą w pył.

A co do nowych stworów, na chwile obecna w grę wchodzą sklejanki i ew, pomoc Witchkinga modele 3d, ale wiadomo jak dziś każdy z czasem stoi. Do tego jeszcze pracuje nad Forge.

Morglin PW
3 listopada 2014, 17:01
Podrasowany strzelec jako ulepszenie elfa? Zdecydowania nie. W takim wypadku, elitarni strzelcy szkoleni przez Gelu będą wyglądać słabiej od zwykłych jednostek z zamku (zresztą, to już chyba było mówione)...

Ulepszony arcymag (arcyarcymag? :P) jest ok, ale dodanie wzorków na szacie, to moim zdaniem zbyt mało. Założyłbym mu na głowę jakiś bajerancki, szpiczasty kapelusz i przerobił mu laskę.

Gorgona jest tragiczna, beznadziejnie dobrałeś kolory. Sugeruję posłuchać Drwala, może wyjdzie coś ciekawego.

Drwal PW
3 listopada 2014, 18:41
Oto moja propozycja na ulepszenie gorgony.



Kuririn ma mieszane uczucia, ale myślę że nie wygląda źle. Aczkolwiek nie ukrywam, że jego wykonanie byłoby pewnie dużo lepsze. :D

EDIT:

Wersja Kuririna:


Morglin PW
3 listopada 2014, 19:00
Wersja Drwala zdecydowanie lepsza.

Warmonger PW
3 listopada 2014, 19:04
Wersja Kuririna byłaby dobra, gdyby nie dziwacznie rozmyte brzegi.

Kuririn PW
3 listopada 2014, 20:11
Cytat:
dziwacznie rozmyte brzegi.
To objaw przesyłania pliku przez gg

ArcyArcyczarodziej - wersja robocza

Zostało poprawić parę szczegółów, i mam nadzieje ze, dobry chleb z tego wyrośnie.
A Drwal być możne zajmie się ul. gorgony.

Kastore PW
3 listopada 2014, 20:15
Za jaskrawy, poprzedni odcień lepszy.

Drwal PW
3 listopada 2014, 22:15
Zajmę się tą gorgoną, natomiast nie wiem czy wyjdzie to dobrze. Część defa już zrobiłem, wygląda to w ten sposób:



Mam trochę wrażenie, że nie wygląda ona jednak zbyt potężnie. Między demigronami (chyba stara polska nazwa) a gorgonami różnice widać, natomiast tutaj gdybym nie znał H3 w życiu bym nie powiedział która jednostką jest tą lepszą. Wszystkie propozycję mile widziane. Może dodać jakieś złote elementy?

mr_R PW
4 listopada 2014, 07:20
Proponowałbym stworzyć bardziej masywnego byczka, dobrym pomysłem byłoby przefarbowanie rogów na czerwony. Można spróbować też zrobić je dłuższe, większe i odgięte w drugą stronę (coś w stylu rogów diabła).można też zrobić bardziej czarnego (mniej refleksów) i dodać inny kolor podgardla (tutaj może biały).

Bacus PW
4 listopada 2014, 08:10
Co do gorgony, to bym ją powiększył, wydłużył rogi i oczy przemalował na czerwono. Może też coś w stylu pękającej ziemi pod nią, podczas animacji ruchu? Dodawałoby to złudzenie takiej siły i ciężaru tej jednostki.
Strzelec - Ładnie wygląda, ale nie pasuje. Wydaje mi się, że lepiej byłoby dodać zwykłemu Elfowi, jakiś hełm np. z ogonkiem, jakiś płaszczyk na plecach i dodać ozłocenia.

Kuririn PW
4 listopada 2014, 18:25
Jeszcze raz "ArcyArcymag" z innym odcieniem. Kastore o to chodziło?


To ja już nie wiem jakie zrobić ul Elfa :/

Aayren PW
4 listopada 2014, 19:49
Kocham tego ArcyArcyMaga! Wspaniały! Świetny! Przy robieniu animacji ataku, można dodać taki efekcik, że pocisk wylatujący z laski "ładuje się" także z tych kolców na ramionach AAMaga. Ale to tak gdybyś nie miał nic do roboty akurat ;]

Co do DemiDemiGorgony - ktoś proponował kolce na grzbiecie. To byłoby ciekawe. Metaliczne czy czarne, takie jak ma Hydra na pleckach. Rogi można zakręcić. I zobaczyć wtedy jak będzie wyglądać. A kolor jest w porządku.

Co do elfa mi on zdecydowanie pasuje. Ale jeśli postanowić go zmienić, to może natchnieniem będzie Elfi łucznik z AoW3? Bardziej militarny, mniej zasadzkowy. Chociaż mi się wydaje, że właśnie takie zasadzkowy bardziej pasuje do tego zamku.

Kastore PW
4 listopada 2014, 19:59
Kuririn:
Jeszcze raz "ArcyArcymag" z innym odcieniem. Kastore o to chodziło?
Jeszcze jakbyś zmienił żółty na bardziej złoty. Poza tym dużo lepiej. :P

Kuririn PW
4 listopada 2014, 20:15
A mi bardziej podoba się żółty i żółty zostanie ;)

Alistair PW
4 listopada 2014, 20:15
Ja to chyba mam poważne problemy ze wzrokiem, bo nie widzę różnicy. Podpowie ktoś? Ewentualnie to wina monitora, co jest mocno prawdopodobne. Mam problemy z jego ustawieniami.

No dobra, może czerwony jest ciemniejszy. Jednak nie uważam, żeby to wiele zmieniało.

Kuririn PW
4 listopada 2014, 22:20
Alistar, ciemniejszy jest na bank, ponieważ powyższy screen to jpg, a gify to bmp, różnica jest taka, oryginalny jpg mam na dysku, również jako bmp i wzorowałem się na nim, ale głowy nie dam ze odcień jest taki sam :)

Animacja (Mouse Over)


Wiem, sklejanie mi wychodzi tak samo jak modelowanie w blenderze,czyli do bani<kropka>

Matheo PW
6 listopada 2014, 10:16
Jest dobrze. Nie marudziłbym, gdybym miał grać tą jednostką.

Jeśli chodzi o Gorgonę, to można zrobić jej kilka segmentów zbroi zamiast kilkudziesięciu. Mogłaby mieć także cztery rogi.

krasnolud99 PW
8 listopada 2014, 11:17
Wszystko fajnie, pięknie, nigdy nawet nie śniłem o tak wspaniałych jednostkach ale nie wiem kiedy będzie można używać tego w grze? Jak ktoś by wiedział to proszę o odpowiedź.

Drwal PW
8 listopada 2014, 13:47
Nie chcę się wypowiadać co do daty wydania, bo to mod Kuririna, ale sądząc po aktualnym tempie prac będzie myślę trzeba poczekać kilka miesięcy. Niegotowych jest jeszcze kilka defów jednostek, część rzeczy jest do poprawienia, a przecież jeszcze sporo czasu trzeba na odpowiednie zbalansowanie, testy. Nic tylko uzbroić się w cierpliwość. :D
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel