Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [Ankieta] Armia dla ciemniaków (Loch)
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
Którą armię mrocznych elfów wybierasz?
Ostrze z Cieni (29)
 
 54%
Tysiąc Oblicz Malassy (25)
 
 46%
(głosowanie zakończone)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11

Viking PW
31 października 2014, 19:07
Pozwoliłem sobie stworzyć temat do dyskusji o wariantach Lochu, bo nie mogłem się doczekać kiedy pojawi się na forum (Alamarze, przebacz mi moją nadgorliwość!).
Zapraszam do głosowania i dzielenia się opiniami!

AlamarAlamarGłosowanie na stronie Ubisoftu:
- do 7.XI - wybór dwóch armii z trzech
- do 14.XI - wybór ostatecznej armii

Górski PW
31 października 2014, 19:19
Poda ktoś stronę gdzie można zagłosować ?

Kolanko PW
31 października 2014, 19:21
Może mi ktoś wyjaśnić czemu druga opcja zdobyła taką przewage na start, gdy pozostałe składy są lepsze? Obecność meduzy?

Andruids PW
31 października 2014, 19:27
Kolanko:
Obecność meduzy?
Był to decydujący czynnik dla mnie. Ale innym był brak minotaura, którego to nie lubię i nigdy go nie brałem ani w jedynce, ani w dwójce, ani w sumie w czwórce.

Eternal PW
31 października 2014, 19:29
Jestem zdania, że powinniśmy zbojkotować to głosowanie. Nie chcę kolejnej Zdziczałej Groty, a Ubi uraczyło nas trzema Furiami Sylanny.
Opcja pierwsza: pod egidą Bezimiennych chcą wepchnąć Krwawe Dziewice i (o, zgrozo) Mroczne Jednorożce.
Opcja druga: pod egidą Meduz chcą wsadzić dwie wersje zabójców, troglodytów (łaaa!) i mroczne golemy (WTCH?).
Opcja trzecia: rezygnują z asasynów i dają zamiast Meduzy mniej kontrowersyjną Mantikorę, ale nadal każą nam znosić troglodytów i mroczne golemy (why?)
Zło, zło lub zło. Póki co, wybieram bojkot i wstrzymuję się od głosu.
@up Minotaur jest wszędzie.

Viking PW
31 października 2014, 19:42
Moje wnioski co do line-upów:
- nie są tak frustrujące jak u Sylwanu; jak dla mnie właściwie każdy mógłby wygrać
- jednak zagłosowałem na Tysiąc Twarzy Malassy, ponieważ dzięki obecności troglodytów i, przede wszystkim, Meduz bardzo przypomina mi Loch z trójki. Martwi mnie brak jednostek latających (oprócz opcjonalnego smoka), ale rekompensuje to duża liczba obiecujących damage dealerów
- z kolei Ostrze z Cieni nie podoba mi się, gdyż gros jego jednostek będą stanowić jednostki szybkie i pewnie mało wytrzymałe, co może uczynić ten Loch słabym w późniejszych partiach rozgrywki
- a Tarcza... no cóż defensywny Loch to jak dla mnie kiepski Loch - tego wariantu nawet nie brałem pod uwagę przy wyborze, choć ma fajny trzon, który na początku rozgrywki byłby dużą siłą tego wariantu Lochu, ale później byłoby różnie z taką elitą, ale może się mylę...
- smuci mnie fakt, że Bezimienni, których bardzo lubiłem w szóstce są tylko w jednym wariancie, ale patrząc na ich zdolności może to i lepiej, sam nie wiem (a w innych wariantach są Bezduszni - z nazwy prawie to samo)
- świetni czempioni - miałem mieszane uczucia co do Hydry, ale niemożność jej oflankowania przy jednoczesnym wysysaniu życia pewnie uczynią z niej monstrum od biedy porównywalne z Czarnym Smokiem (może ze dwa razy w grze je wybiorę :p)
- niezależnie od line-upu Loch będzie w H7 moim zdaniem bardzo silny

Bacus PW
31 października 2014, 19:53
Dla mnie trzecia opcja jest najciekawsza i najbardziej przypomina stary dobry Loch z H3. Zaledwie jeden Elf, co jest wielkim plusem. Smoki, Troglodyci, Oczy, Minotaury i Mantykory, czyli 5 z 7 jednostek z H3.
Druga opcja jest dla mnie najgorsza. Pierwszy line-up też wygląda ciekawie, ale mój głos powędrował na Tarcze.

mr_R PW
31 października 2014, 19:53
Ja wybrałem Ostrze z cieni, ponieważ widzę taktykę skupiającą się na zadawaniu obrażeń (I like it). Oprócz tego ma 1 jednostkę strzelającą oraz 2-3 jednostki teleportującą-latającą, co nie powoduje jedynie słusznego wyboru w smoki i może spowodować zmianę taktyki.

Degraf PW
31 października 2014, 20:16
Mnie najbardziej ciekawi, co w lineupie robi istota z mitologii Cthulhu? 0.o

Chthonian - jakby ktoś nie wiedział.

Alamar PW
31 października 2014, 20:19
A sprawdź sobie, co oznacza owe słowo i z jakiego języka się wywodzi.

Nicolai PW
31 października 2014, 20:37
@Kolanko: Czy pozostałe są lepsze? Ostrze z Cieni jak dla mnie jest porażką. Dwójka podobnych piechurów w Trzonie i Koszmar niezbyt pasujący do życia w jaskini. Tarcza Ciemności to w sumie ten sam wariant z delikatnymi przeróbkami (mało znaczące, ale na moje są one na plus), tylko niestety jest to wariant defensywny, a taka strategia pasuje do Mrocznych Elfów jeszcze gorzej niż Koralowa Kapłanka. Dlatego z braku laku wygrywa Tysiąc Twarzy Malassy.
@Eternal: Jest dokładnie tak jak mówisz. Wybór jest pomiędzy Bezimiennymi, Meduzami oraz Mantykorami i razem z tymi wariantami przemycają swoje zdziwaczałe koncepcje.
@Viking: A ja mam zgoła inną opinię, jak dla mnie wszystkie trzy opcje są słabe i ciężko mi się na coś zdecydować.
PS. Może ktoś podać obecne wyniki głosowania?

Wellplay PW
31 października 2014, 20:57
30/52/18

Nerevar PW
31 października 2014, 21:04
Cytat:
A ja mam zgoła inną opinię, jak dla mnie wszystkie trzy opcje są słabe i ciężko mi się na coś zdecydować.
Mam ten sam problem. Jeśli idzie o jednostki, Tarcza gra na strunie nostalgii, ale raz, że to wariant defensywny (bleh), a dwa, że nie mam ochoty na konstrukt w Lochu. Ostrze może i byłoby najlepsze pod względem stylu gry, ale teleportujące się Koszmary i dwaj piechurzy w trzonie skutecznie zniechęcają. To ostatnie mamy też w Twarzyczkach - do których nie przekonują mnie także ani konstrukty, ani meduzy (pachnące kolejnym retconem).

Acid Dragon PW
31 października 2014, 21:12
Szczerze mówiąc: nie wiem.

Smoki i Hydry są wszędzie, a to mnie uszczęśliwia. Zdecyduję później, ale nie ma niczego, co dla mnie krzyczałoby, że któraś opcja jest bezwzględnie najlepsza.

Tylko defensywny Dungeon jakoś mi "nie brzmi".

Hubertus PW
31 października 2014, 21:15
Ja głosuję na Tysiąc oblicz Malassy, zrównoważony wariant wydaje się być ok. Ma troglodytów i meduzy, jednostki charakterystyczne dla Lochu z H3.
W ofensywie odstręczają mnie mroczne jednorożce, zbyt zalatuje MLP :P a w defensywie rażą te mrocznoelfie golemy... co to za idiotyczny pomysł i tylko mantykor żal...

Nicolai PW
31 października 2014, 21:25
@Up: 50 Twarzy Malassy też mają ciemnazowe Golemy ;)

Degraf PW
31 października 2014, 21:25
Hubertus - nie chciałbym Cię zaniepokoić, ale konstrukty są też i w stylu środkowym.

Acid Dragon PW
31 października 2014, 21:27
Po krótkiej analizie, jednak Ostrze (z) Cieni.

Powód pierwszy - Dwa silne teleportery. W połączeniu ze Smokami zdominują labiryntowate pola bitwy. Na deser czwarta jednostka latająca - Czyhający.

Powód drugi - Bezimienni. Spodobali mi się jako rasa i jako jednostka.

Powód trzeci - Jestem bardzo ciekaw jak wygląda Jednorożec Cienia. Skoro zwykłego nie mogło być, to może chociaż taki?

Wellplay PW
31 października 2014, 21:43
Mimo tego jaki wariant wygra i tak będę zadowolony.

Hubertus PW
31 października 2014, 21:43
Hm... dwie ofensywne armie elfów? That may be fun ;p

Faktycznie, nie zauważyłem że te golemy się przypałętały też w opcji zrównoważonej ;p Jakby zamiast tych mrocznych-pony były meduzy lub mantykory to byłby wariant idealny...

Ale w sumie e warianty są na tyle do siebie podobne że nie ma większego znaczenia który wygra. Trochę głupio zrobili że nie ma różnic w jednostkach czempionów.
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11
temat: [Ankieta] Armia dla ciemniaków (Loch)

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel