Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 135 - 136 - 137

Lyokoheros PW
29 września 2014, 15:35
To skrajnie głupia jest postawa Twojego brata...
Co do samej jednostki, to cóż... moim zdaniem wygląda groteskowo. Jako posąg jeszcze by może uszła, ale to co sobą obecnie reprezentuje to się moim zdaniem na jednostkę bojową kompletnie nie nadaje - wygląda raczej śmiesznie niż groźnie.
PS do Krasnoluda: Nie twierdzę że to Twój brat jest głupi, tylko jego podejście do tej kwestii.

Górski PW
29 września 2014, 15:53
On po prostu w ogóle się na tym nie zna, ale nie jest głupi :) i jego postawa też nie :)

AmiDaDeer PW
29 września 2014, 16:12
Jak budynki wychodzą Ci dobrze, tak ta jednostka wygląda jak czekoladowa figurka. W grze będzie wyglądać słabo, w najlepszym wypadku - jak zlepek pikseli.

Górski PW
29 września 2014, 16:39
Co do lamasu, proponuje coś bardziej w tym stylu Krótko mówiąc twarz trochę mniej ludzka, takie dwa rogi na głowie, mniej pierdułek i świecidełek, i powinno być ok.

Nephretes PW
29 września 2014, 16:46
Hm, wygląda na to że z wami nie wygram. Moja skłonność do dziubania musi przy jednostkach kierować je w stronę tandety. Prosiłem o krytykę, ale na odpowiednim poziomie. Nie musi się podobać, ale zapewniam, że autor był trzeźwy podczas wykonywania (choć godzina była późna)

Na szybko zrobiłem psikus swemu dziubalstwu i usunąłem świecidełka. Jest też wersja będąca już typowym posągiem. Załączyłem także wersję bez tekstur gdyby ktoś miał lepszy pomysł jak to otekssturować.


Na ten moment jeśli chodzi o lamassu, chyba się poddaję i wracam do budynków.

Edit: Jeszcze czysty model bez skrzydeł, które też nie wzbudzają waszego entuzjazmu:


Górski PW
29 września 2014, 16:49
I właśnie o takie coś mi chodziło, co prawda rogi mogły by być ciekawym dodatkiem do jednostki, chodź to by był tylko ozdobny element, który jestem w stanie odpuścić :) I bez świecidełek bardzo mi się podoba :)

Fandor PW
29 września 2014, 17:54
Dół jest już gotowy, no może małe poprawki, ale możliwe, że wystarczy tekstura by zamaskować niektóre niedociągnięcia. Co do głowy zdecydowanie razem z szyja do wywalenia, wciąż zbyt długa i wygląda to źle, wiec najlepiej nowy model głowy z szyją. Brodę można by zostawić tylko na teksturze, taką odstającą ala kozia lub faraona, bo modelując ją prawdopodobnie wydłużasz szyję by mieć miejsce (chociaż to tylko przypuszczenie). Skupiłbym się na modelu ciała a skrzydła zrobił jak już będzie ostateczna wersja to może będzie Ci łatwiej. I jak już do skrzydeł przejdziesz umieść jedna parę jak najbardziej z tyłu, q drugą ulepszeniu
z przodu. Zrób skrzydła albo pierzaste, albo proponuje takie szkielet Skrzydła i z niego zważające takie jakby kryształki. Kiedyś byłbym za 6 poziomem tej jednostki w tej jednak chwili po przemyśleniu balansu uważam, że jednostka wspierająca powinna być na piątym. No chyba, że jednak wsparcie będzie dodatkiem - pojedynczy czar a tak to tank. Jeżeli chodzi o czar jestem za modlitwą.

Biros12 PW
29 września 2014, 18:12
Wprowadź więcej dynamizmu. Zrezygnuj z tego klasycznego wyglądu lamasu, który narzucany jest przez sztukę. Oddaj się trochę fantazji... skrzydła niech się nie łamią a będą bardziej toporne jak u anioła, głowę wysuń z szyją lekko do przodu by nie były na równi z reszta ciała. Zrezygnuj z szarej brody, która nie pasuje i wygląda dość komicznie, a na koniec spróbuj lekko ugiąć w kolanach (w późniejszej fazie projektowania możesz zmienić mu postawę by jednostka wyglądała na bardziej agresywna. Nada jej to charakteru bo jak wiadomo sztywne jednostki-posągi w herosach nie robiły szału)

Matheo PW
29 września 2014, 18:35
Przód jednostki jest paskudny... koniecznie wysuń głowę razem z szyją. Piwinieneś też zmienić twarz. Oteksturowa twarz wersji podstawowej, przypomina mi Jezusa. Włosy niech będą luźne, rozwiane, niech opadają na ramiona. Pomyśl o tym, by dodać łapy zamiast kopyt. Znacznie lepiej to wygląda. Wydaje mi się, że nogi mają kilka kolan.

witchking PW
29 września 2014, 19:10
Krytyka czemu nie, ale może konstruktywna. Proszę tylko bez przesuwania głowy do przodu, wtedy będzie wyglądać idiotycznie.
Widzę dwie opcje:
-głowa jak u byka, z przodu na wysokości reszty ciała
-głowa jak u lamasu z posągów w prostej linii nóg

Wszystkie wersje pośrednie mijają się z celem.

Fandor PW
29 września 2014, 20:50
Jeżeli teraz jest ta druga to jestem za poziomem ciała nie nóg. Chociaż to na pewno będzie trudne, żeby szyja nie szła do potylicy tylko żeby ta głowa była normalna, a jednocześnie żeby nie był jakiś łuk pod nią który idzie poniżej ciała.
Zdecydowanie przeciw wywaleniu tylnych kopyt, już lepiej przednich łap też się pozbyć i zrobić kolejną parę kopyt.

Matheo PW
29 września 2014, 21:35
Cytat:
-głowa jak u lamasu z posągów w prostej linii nóg

Głowa tak, czyli jej tył/środek a nie broda. Broda, gardło i krtań nie może być w jednej lini z tłowiem. Wygląda to źle. Przód ciała powinien stopniowo odchylać się i potem łaczyć się z brodą.

Spójż na wszystkie grafiki wrzucone przez Nicolaia.

witchking PW
29 września 2014, 22:17
Uważam, że najgorzej wypada głowa i skrzydła. Reszta jest niezła. Po drobnych poprawkach:
https://www.dropbox.com/s/1b5oz4d78nkp6tk/lamasu%20oaza3.bmp?dl=0

Marendin PW
29 września 2014, 23:04
W ulepszeniu można dodać jakieś lekkie uzbrojenie oraz nakrycie głowy jak na prawie każdym posągu i będzie lamassu na miarę Heroes III ;)

AmiDaDeer PW
29 września 2014, 23:19
A może głowę ukryć pod hełmem?

Matheo PW
29 września 2014, 23:30
Jest nieźle, według mnie można jeszcze bardziej uwypuklić tors. Należałoby nadać twarzy mniej ludzki wyraz. To ma być ludzka twarz, ale nie twarz konkretnej osoby, postaci. Te posągi nie miały osobowości. Nie wiem jak to lepiej napisać. Mimo że miały ludzką twarz, nie były do nikogo podobne. Nadal nie wiem na czym ta jednostka stoi. Jeśli z przodu są łapy, to są za krótkie. Z tyłu są pojedyńcze kopyta jak np u konia, czy podzielne jak u nosorożca? Skrzydła mogą być wyciągnięte do tyłu. Może wtedy będą wyglądać lepiej.

EDIT:Dobra
inspiracja

Nephretes PW
30 września 2014, 03:44
Przyznam, że się trochę zniechęciłem do modelowania Lamassu, dlatego w między czasie zabawiłem się i zrobiłem nowy budynek. Oparty jest on na koncepcie Gryffa, ale jak zwykle gdzie indziej skończyło. W sumie uczyłem się na tym systemu cząsteczek. Raczej nie nadaje się na budynek do Oasis, (chyba że nad nim posiedzę) ale może ktoś będzie go chciał, albo posłuży jako obiekt na mapie.

Animacja:
https://www.dropbox.com/s/77brr44ef2uob3m/Fontanna%202.avi?dl=0

Edit:

Aż boję się wstawiać kolejne podejście ale "odniechęciłem się" i zająłem na poważnie korpusem



Tylnie kopyta są byka, przód to łapy lwa. Udało się?

Matheo PW
30 września 2014, 09:02
Jest znacznie lepiej ;) według mnie włosy powinny mieć inny klor niż reszta umaszczenia, bo wszystko się zlewa. Myśle że powinieneś usunąć bokobrody, wyglądają... Sama broda powinna być bardziej szpiczasta. Ogólnie broda Lamassu była sztuczna, ponieważ była symbolem. Podobne brody mają niektóży z Faronów. Przednie łapy powinieneś powiększyć, bo są zbyt krótkie. Niech jedna z przednich nóg będzie ugięta, to tchnie w model więcej życia. To stworzenie powinno mieć bycze rogi.

Demorator PW
30 września 2014, 10:28
Animacja bardzo ładna. Pierwsze co przyniosła mi na myśl to grzyb rozrzucający zarodniki, więc jeżeli kiedyś weźmiesz się za miasto grzybów to wystarczy tylko lekko przerobić. (W moim komentarzu nie ma ironii!)

Warmonger PW
30 września 2014, 10:41
Teraz model ma już ręce i nogi.

Czy ten wielki brzuch czemuś służy? Raczej nie pomaga w czasie lotu. Radzę porównać z Mantykorą, która jest zwinna i smukła.
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel