Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Gdybanie o frakcjach niemożliwych
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3

Horus Aksymand PW
19 września 2014, 22:12
Jak wiadomo, Nagi,_wodne duszki i żabożółwie nie pojawią się w najnowszych "hirołsach", więc mam kilka teorii (oczywiście fabularnych)_dlaczego:
1. W państwie wodniaków pojawił się tak okropny cesarz, którego część Nag uznała za nieudolnego imbecyla i postanowiła go odsunąć od władzy. Doprowadziło to do podzielenia Wężo-rybo-ludzi i utracili oni pozycje na międzynarodowej arenie politycznej;
2. Po prostu pewnie jakaś wojna z orkami (pewnie z klanami praktykującymi demonologie) i upadku Cesarstwa Lilli Wodnej (tfu, Lotosu, sorry);
3. Jakaś bliżej nieokreślona zagłada np. ich bogini przestała ich chronić itp.;
4. WASZA PROPOZYCJA!!! GORĄCO ZACHĘCAM DO DEBATY!!!
Z POWAŻANIEM, RDZAWY SMOK,
HORUS AKSYMAND

Alamar PW
20 września 2014, 07:37
1. Nagami rządzi WIeczna Cesarzowa.
2. Orki nie dość, że są zaciekłymi wrogami demonów, to z nagami nie walczą, a tym bardziej nie atakują terytorium Hashimy. Nie mówiąc o tym, że nie mają dość sił, by zagrozić Królestwu Lotosu.
3. Wieczna Cesarzowa jest... wieczna.
4. To nie Warhammer, gdzie orki wyruszają sobie na wyprawy wojenne.
5. Nagi w pewnym okresie po H6 a przed H5 spotkała wojna domowa, która jednak nie poszła po myśli buntowników (podpowiedź: dlaczego Wieczna Cesarzowa zwie się Wieczną Cesarzową? :P), ale spowodowała sporo zniszczeń. Spowodowało to opuszczenie wysp i skrycie się nag na dnie mórz.

Horus Aksymand PW
20 września 2014, 20:49
Ale mogły pojawić się świry pokroju Toghrula pałające nienawiścią do Nag (a nie jak on do Ludzi) i mogły one podczas któregoś Krwawego Zaćmienia zawiązać chwilowy sojusz z demonami. I po wygranej te orki padły z rąk Dzieci Urgasha.

Kastore PW
20 września 2014, 22:17
O czym konkretnie jest ten temat? Nie wiem nawet, o czym miałbym mówić. O stronie fabularnej wyczerpanej przez Alamara, o polityce firmy, czy o jakiś moich fanfikach? :P

Horus Aksymand PW
21 września 2014, 00:00
Witam. Dzisiaj mam patent na nową rasę do Heroes VII. Jest to Forge_- nieistniejąca, najbardziej znienawidzona_(kiedyś)_rasa z Heroes 3. Ja pomyślałem, że jednak w nowych_"hirołsach" by się przydali. ALE w innej wersji np. steampunk, coś w stylu Adeptus Mechanicum z Warhammer 40000 lub cokolwiek byle nie Naga w wersji topless :P. A co wy o tym myślicie? Piszcie!
Z POWAŻANIEM,PIEKIELNY ARAB,
HORUS AKSYMAND

KammerKammerNiepotrzebnie duplikujesz kwestie. Temat o Forge zamykam i przenoszę do Twojego poprzedniego tematu, którego tytuł zmieniam.

Bezimienny111 PW
21 września 2014, 00:08
Dla Forge nie ma miejsca w uniwersum (k)Ashanu po prostu (nie ważne w jakiej formie). A przynajmniej nie ma miejsca dopóki nie przeniesiemy się na jakiś inny kontynent.

PS.
Brawo Kammer ;)

Horus Aksymand PW
21 września 2014, 00:55
Ale mimo wszystko przydałaby się jakaś nowa rasa, bo non stop są Ludzie, Demony i stare, czarodziejskie pryki co bez swych cudeniek nie potrafiłyby tyłka podetrzeć. A w kwestii Nag jestem przekonany, że pasowałyby bo to trochę dziwne grać jakąś rasą tylko raz np. Krasnoludami w H5.

--zmrożone--

Pytanie do Alamara, a co z ludźmi, którzy służyli Cesarstwu?

KammerKammerUnikaj doublepostów.

Crystal Dragon PW
21 września 2014, 01:04
Koleś_(to w końcu jesteś smokiem, magiem, czy czym?:P), niesamowity jesteś - mimo wyraźnego napisania, o czym jest temat, udało ci się zbić ludzi z tropu_:P A co do pytania o Forge - nie ma możliwości, żeby wcisnąć go do Ashanu, bo:
1. W starym uniwersum od jego początku jest jasne, dlaczego pojawiają się tam cyborgi, roboty, itp. A w Ashanie Forge musiałoby się pojawić tak "z Pustki" - trzeba byłoby wymyślić jakąś fabułę dla niego i wciskać ją w historię Ashanu, lub wymyślić jakąś na odwal się, co nie byłoby dobrym rozwiązaniem (patrz: Kobra z Mortal kombat).
2. W Ashanie jest tylko i wyłącznie magia i nigdy nie pojawiały się żadne wzmianki o technologii - efektem byłoby to, co opisane w punkcie wyżej.

PS: Ile razy dziennie ty zmieniasz avek?:P
PS2: Good job, Kammer:)

now PW
21 września 2014, 01:19
Horus Aksymand "bierze" fajne awatary. Poprosiłbym o linki do tych awatarów.

w sensie awatek piekielnego araba.

OK jest w h3


KammerKammerGaleria avatarów.

Horus Aksymand PW
21 września 2014, 12:00
Dragon, profil zmieniam zawsze gdy napiszę jakiś post (lub jak mi się znudzi :P)

Haarald PW
22 września 2014, 01:02
"Znienawidzone Forge" niech pozostanie poza Ashanem. I oby nigdy nie wszedł do żadnej, kolejnej części.



Nicolai PW
22 września 2014, 09:11
O obecności Nag decydują kwestie finansowe. Są one najmłodszą frakcją w HoMM i mają relatywnie mało fanów. Dlatego jak muszą ograniczać liczbę frakcji to Sanktuarium jest na samym końcu listy przydziału. Oczywiście jeśli H7 okazałoby się wielkim hitem i byłoby trzeba zrobić mnóstwo dodatków, by dorobić się jeszcze więcej to pewnie wtedy Nagi pojawiłyby się. Zniszczenia w Hashimie nie są jakimś powodem do całkowitego wykluczenia Sanktuarium z gry na zawsze, bo Królestwo Lotosu kiedyś w końcu się odbuduje, a poza tym są inne frakcje [s]Nag[/s] wywrotników sprzeciwiających się woli Wiecznej Cesarzowej, które mogłyby pojawić się w przyszłych grach. O czym nawet twórcy wspomnieli.
A Kuźnia? Niestety ona pasuje do Ashanu jak pięść do nosa. Nowe uniwersum nie ma za grosz klimatów sci-fi, ba... nawet aluzji nie ma (poza kilkoma Easter Eggami z MM X). Poza tym jeśli mam być szczery to Forge z AB było znienawidzone nie bez powodu. Nawet nie chodzi o to, że ciężko sobie wyobrazić cyborgi walczące z Elfami, a o to, że sam koncept był biedny. Zero świeżości, ot "weźmy jednostkę X, dajmy jej broń Y i mamy nowy oddział".

Dofcio PW
24 września 2014, 22:28
Może powiem coś o frakcji "możliwej". Co niektórzy narzekali na brak starego lochu (potwór 1, 2, 3) Lecz ci którzy zagłębili się w historię Ashanu, wiedzą o "Karmazynowych Czarodziejach" (dobrze napisałem?) którzy stworzyli m. in. orków i minotaury. Mogliby oni się odłączyć od srebrnych miast i założyć własne państwo. Tam mogliby stworzyć takie stworzenia jak znane i lubiane troglodyci czy jaszczuroludzie (którzy zresztą zostali wspomnieni w opisie jakiejś cechy, bądź jednostki)

Horus Aksymand PW
22 października 2015, 15:05
Witam,
dawno mnie tu nie było, więc szukając różnych pierdułek w Sieci (Fnaf, Magic the Gathering i Warcraft 3) przypomniała mi się grupa. Zresztą nieważne, przecież piszemy o rasach nieistniejących. Jakieś pomysły na rasy, które miałyby szansę na pojawienie się w dodatku w "siódemce" (o ile takowy dodatek się pojawi).
Z POWAŻANIEM, SMOCZY INKWIZYTOR,
HORUS AKSYMAND

Acid Dragon PW
22 października 2015, 20:55
Sądzę, że w przypadku Heroes VII kandydaci na rasy do wejścia w ewentualnych dodatkach są już od dawna znani i popularnością raczej nic ich nie przebije. Są to Krasnale i Inferno (w tej kolejności).

Jakiekolwiek inne rasy są na z góry straconej pozycji, więc faktycznie są "niemożliwe", jak nazwa tematu mówi.

Sobieski PW
22 października 2015, 23:57
Acid Dragon, właściwie należało by zacząć że wybór jest niewielki, bo między Infernem, Fortecą i Sanktuarium.

A kolejność w jakiej bym chciał by się pojawiały to Forteca, Sanktuarium i Inferno.

Czytając jednak newsy związane z H7, pojawienie się Sanktuarium jest raczej niestety mało prawdopodobne. Chociaż łatwiej skopiować modele nag z H6 niż krasnali z H5, ze względu na różny styl graficzny. Z drugiej strony się nie znam i może to wyglądać tak samo w obu przypadkach.

Demony były w H5 i H6, więc czas na urlop. Tym bardziej że zaćmienia żadnego nie ma w czasach H7, a skakanie po datach 100 lat w przód jak w H6 niezbyt mi podeszło. Każda część Heroes powinna się skupić według mnie na określonym punkcie w historii jak np H5, lub na określonej postaci jak HC i Tarnum.

Acid Dragon PW
23 października 2015, 00:16
Cytat:
Demony były w H5 i H6, więc czas na urlop. Tym bardziej że zaćmienia żadnego nie ma w czasach H7, a skakanie po datach 100 lat w przód jak w H6 niezbyt mi podeszło. Każda część Heroes powinna się skupić według mnie na określonym punkcie w historii jak np H5, lub na określonej postaci jak HC i Tarnum.

To nie graj w Heroes VII :P. Skacze po całej linii czasowej częściej niż dr. Emmett Brown. Od tej strony to akurat nie problem. Czy nam się to podoba, czy nie, w H7 przyjęto model opowiadania historii z przeszłości Ashanu, więc to może być opowieść np. o trzecim zaćmieniu, o którym chyba najmniej wiemy, kiedy to Demony zaatakowały Smoczych Rycerzy (którzy zresztą mogliby mieć kilka ciekawych jednostek neutralnych).

Oprócz tego Inferno wydaje mi się najczęściej wspominaną z brakujących frakcji na różnych stronach o grach (w szerokim ujęciu), więc Ubisoft może tu wyczuć "zapotrzebowanie rynkowe".

Niemniej jednak osobiście się z Tobą zgadzam - też mam dosyć ratowania świata przed Demonami w pięćdziesiątej ósmej inwazji.

Szaman PW
23 października 2015, 01:55
Też mi się nie podoba takie skakanie, ale z drugiej strony to wina samych uberów. Teoretycznie świat Ashan po wydarzeniach z H5 się kończy, bo nie wiemy, czy Sareth uwolnił tatusia, czy uciekł ze swoją demoniczną/nie-demoniczną laseczką:P. Dlatego tak skaczą, co dla mnie nie jest fajne i spójne, bo jakim cudem w VII mamy behemoty a V już nie? Lub czemu w VII są, lancknechty a V ich nie ma? Pomijam już te czasy, ale mogliby ciekawiej i różnorodniej zbudować ten świat, bo praktycznie, jak Acid napisał, to ciągle walka z demonami. Mam jeszcze żal o te elfy, no dobra niech już w tej VII będą, ale na Boga, po co mroczne? Mieliśmy ich w VI i to zupełności by wystarczyło, mogli, by dać Krasnoludy, mogło być przynajmniej jakieś urozmaicenie, a tak otrzymaliśmy, zakuty łby walczące o tron z domieszką elfów.

Fakt, mogli, by się skupić na konkretnym czasie tak jak np. Heroes II czy III z dodatkami, ba czy już z serią MM VI do VIII.

Sobieski PW
23 października 2015, 02:40
Acid Dragon:
To nie graj w Heroes VII :P.
Obecnego laptopa kupiłem w sierpniu 2010, więc w H7 nie pogram póki go nie zmienię (i póki Ubisoft nie wyda Complete Edition).

Acid Dragon:
Oprócz tego Inferno wydaje mi się najczęściej wspominaną z brakujących frakcji na różnych stronach o grach
To mnie trochę dziwi. Przecież było głosowanie, więc ludzie powinni wiedzieć gdzie jest Inferno, a co ludzie piszą? Gdzie jest Inferno! Po drugie jeśli to Loch, by przegrał to by się ludzie pytali gdzie jest Loch. Po trzecie Ubisoft zapowiedział sześć frakcji i sześć frakcji zostało wybranych, miejsca dla Inferno zabrakło. Jaką frakcję mieliby usunąć? Przecież Przystań, Twierdza, Sylwan i Loch są już od H1, Akademia i Nekropolia od H2, natomiast Inferno od H3. Przystań to chyba mus w każdej części, Sylwan i Akademia wróciły po przerwie, której Inferno nie miało, z Lochem Inferno przegrało głosowanie. Pozostaje jedynie Twierdza i Nekropolia, ale ja mając wybór między Twierdzą, Nekropolią i Infernem odrzuciłbym ten ostatni zamek. Ciekawi mnie też dlaczego ludziom brakuje tak Inferna, a nie Fortecy i Sanktuarium. Bo było w 3 (4) częściach na 6 (teraz już 7) części, a nie w 1 części jak zamki lodu i ognia, czy dlatego że było w H3?

Szaman:
Mam jeszcze żal o te elfy, no dobra niech już w tej VII będą, ale na Boga, po co mroczne?
Akurat dla mnie istnieje sześć frakcji, które powinny być w każdej części i tak się składa, że wszystkie sześć frakcji jest w H7. Z czego się bardzo cieszę i samo to już stawia H7 ponad H6. Problem z Lochem jest taki, że są tam po prostu elfy. Mamy dwa ludzkie miasta - Przystań i Akademię. Przystań to typowo ludzkie miasto zarówno bohaterowie jak i jednostki, natomiast w Akademii tych ludzi zbytnio nie widać, wśród bohaterów większość to ludzie, ale mamy też dżinna i zwierzoluda, a wśród jednostek tylko jeden człowiek. Przystań i Akademia jest ładnie rozróżniona i nie zlewa się w jeden ludzki zamek. Natomiast Sylwan i Loch ma problem. Tu i tu jest tyle samo elfich bohaterów i jednostek, tu i tu mają smoka. Jedyna różnica jest taka, że Sylwan jest zielony a Loch fioletowy.

Ubisoft popełnił błąd tworząc Loch. Kiedy ludzie zmienili smoka z Ylatha na Erlatha, to nie dostaliśmy dwóch Przystani. Natomiast kiedy elfy zmieniły smoka z Sylanny na Malassę, to dostaliśmy dwa Sylwany. Zielony leśny Sylwan i fioletowy podziemny Sylwan nazwany Lochem. A wystarczyło zamienić elfy renegatami z sześciu starszych ras i orków - skazanymi przestępcami uciekającymi przed śmiercią lub więzieniem, szaleńcami, wygnańcami, itp. Jednak tu pojawia się problem z Bezimiennymi, bo ci raczej takim osobnikom nie powierzyliby swoich tajemnic. Ewentualnie stworzyć jakąś kolejną rozumną rasę (najlepiej podziemną, ewentualnie na powierzchni), ale jeśli coś w Ashanie jest rozumne to jest przedstawicielem jednej z sześciu starszej rasy, demonem, duchem z innego wymiaru (dżinny i takie tam) lub zostało stworzone przez czarodziejów (zwierzoludzie).

Alamar PW
23 października 2015, 10:26
Acid:
więc to może być opowieść np. o trzecim zaćmieniu, o którym chyba najmniej wiemy, kiedy to Demony zaatakowały Smoczych Rycerzy
Część tej opowieści masz w fabule Heroes Online, gdzie demony atakują Ukryty Dom Smoczych Rycerzy Malassy:
Cytat:
Niektórzy twierdzą, że był w jakiś sposób również powiązany z atakami na Smoczych Rycerzy i ich Ukryte Domy podczas Trzeciego Zaćmienia.

Acid:
Oprócz tego Inferno wydaje mi się najczęściej wspominaną z brakujących frakcji na różnych stronach o grach (w szerokim ujęciu), więc Ubisoft może tu wyczuć "zapotrzebowanie rynkowe".
Czytaj: "Zrobię wszystko, by zniechęcić ludzi do krasnali, bo może Ubi wymyśli jakieś głosowanie Forteca kontra Inferno." :P

Sobieski:
Natomiast kiedy elfy zmieniły smoka z Sylanny na Malassę, to dostaliśmy dwa Sylvany. Zielony leśny Sylvan i fioletowy podziemny Sylvan nazwany Lochem
Sylvan oznacza "leśny", więc trochę dziwne nazywać Loch lasem. :P
I ciesz się, że nie dostaliśmy Morskich Elfów jako kolejnej frakcji (wzorem Warhammera - choć obecnie jest tam już tylko jedna frakcja zamiast trzech)... albo wzorem D&D 50 Twarzy Elfów. ;)
Na szczęście jednak H6 i H7 naprawiły ten błąd z dwoma frakcjami elfów - obecnie frakcje bardziej reprezentują swoje otoczenie (las, podziemia), niż rasę przewodnią - co było wielką bolączką Heroes 5 (kurduple :P).
strona: 1 - 2 - 3
temat: Gdybanie o frakcjach niemożliwych

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel