Witaj Nieznajomy!
|
temat: Kto w co grał? komnata: Podziemna Tawerna |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 | |
Kastore |
Heroes 1 - Kampania Alamara, około połowy oryginalnych mapek pojedynczych. Heroes 2 - Wszystkie kampanie z podstawki i Pol, wszystkie oryginalne mapki pojedyncze. Heroes 3 - Wszystkie kampanie RoE, AB, SoD, WoG, HotA, HC, wszystkie mapy oryginalne, wszystkie z WoGa (znaczy się jedna + tutorial :P), wszystkie z HotA, singleplayer, multiplayer, allplayer, mapmakerstwo, skryptowanie, zabawa VCMI, mody... Po prostu wszystko, co się da i wiele, wiele więcej (:P). Heroes 4 - Wszystkie kampanie z podstawki i z dodatków, duża większość oryginalnych map pojedynczych, mapmakerstwo, multiplayer. Heroes 5 - Wszystkie kampanie z podstawki i dodatków, wszystkie oryginalne mapki, mod Dark Messiah, kilka innych mniejszych modów, dużo więcej multi, niż w przypadku części czwartej, a co do robienia własnych mapek - cóż, otworzyłem edytor i na tym się skończyło. Heroes 6 - Wszystkie kampanie, wszystkie oryginalne mapy, poziom 40. M&M3 - Ukończone powiedzmy, że na sto procent, tzn. wszystko odkryte, wszyscy pokonani idt. WoX - Ukończone, także na umowne 100%. M&M6 - Ukończone dwa i pół razy. :P M&M7 - Ukończone kilka razy po obu stronach. M&M8 - Ukończone dwa razy. M&M9 - Ukończone raz. M&M10 - Ukończone raz i więcej nie chcę! :P Crusaders - Do połowy. Legends - Parę walk offline. Oryginalne King's Bounty - Kilkanaście minut. King's Bounty od Cenegi - Ukończone. Duel of Champions, Heroes Online, Heroes Kingdoms, Clash of Heroes - Witch, please... |
Tarnoob |
No proszę. Widać, że jest sporo graczy, którzy nawet nie planują grać w MM. Rozumiem, że części I–II i VI–VIII odstraszają grafiką, IX odstrasza bugami, a X odstrasza wymaganiami. W MM3–5 grafa jest archaiczna, ale elegancka i znośna. W częściach 1–5 problemem jest bardziej niska rozdzielczość, do której jest się mało przyzwyczajonym, ruch polowy bez obracania kamery, łatwość pogubienia się, interfejs i trudności w instalacji. Czy nawet kiedy komputery staną się mocniejsze i MMX stanieje, to dalej niektórzy nie będą chcieli się nad tym pochylić? |
Acid Dragon |
MMX było przeznaczone z góry dla fanów old-schoolu i poprzednich części MM, więc nie - raczej zbyt wielu nowych nie przyciągnie, nawet gdyby to za darmo rozdawać. W dzisiejszych czasach RPGi dla pojedynczego gracza, jak i nawet strategie schodzą do podziemia. A że gry Heroes są znacząco bardziej popularne od Might & Magic? To wszak żadna nowość ;). |
Hayven |
Cytat: WoX - Ukończone, także na umowne 100%. A Megasmoka zabiłeś? :3 |
Kastore |
Hayven: Tak, po zrobieniu wszystkich questów, zabiciu wszystkich potworów i pięćdziesięciu próbach. :P
A Megasmoka zabiłeś? :3 |
Hayven |
Mnie wystarczyło kilkanaście nieudanych prób, skapnięcie się i odwiedzenie większości studzien na XEEN :D |
Andruids |
- Heroes III RoE, raz za młodu z drobną pomocą kodów (CHEATER - Don't judge me, Red Dragon!), ale drugi raz już uczciwie i ze zrozumieniem, niecały rok temu : p Niestety potem wziąłem się za Shadow of Death i utknąłem w kampanii Craga Hacka : c - Heroes IV część kampanii z podstawki - Might and Magic VI-X, w tym X dwa razy. - Might and Magic I na NESa próbowałem, ale nie udało mi się zainteresować : / Kiedyś planuję w końcu wyruszyć do światów Terry i XEEN. - Clash of Heroes : D Na DSku brata. - Dark Messiaha przeszedłem ścieżką wojownika na trudnym. Nie po to mordowałem się w Dark Souls i uczyłem jak posługiwać mieczem (czy sztyletami) żeby grać magiem na easy. Ostatecznie myślę, że tylko dzięki temu dobrze się bawiłem przy tej grze. Grałem też chwilę w DoCa, dobiłem chyba do 1001 ELO, z taliami Orków, Sanktuarium, Akademii i Nekropolii, ale zdobywanie osiągnięć przestało mnie bawić. Do tego kilka towarzyskich potyczek w Heroes V, niezliczone w Heroes III i jedna w Heroes VI, kiedy jeszcze było w becie (kuzyn się z nami podzielił kluczem). Może jeszcze nadprogramowo się pochwalę Disciples I i II : p Kampanie Imperium i Górskich Klanów. No i Grimrock. Czekam z niecierpliwością na dwójkę. |
strona: 1 - 2 |
temat: Kto w co grał? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel