Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)temat: Heroes Online
komnata: Mroczna Świątynia (Heroes Online, Clash of Heroes)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Alamar PW
10 sierpnia 2014, 13:13
Heroes Online rozgrywa się po Trzecim Zaćmieniu, czyli po H6 (Drugie Zaćmienie) i przed H5 (Szóste Zaćmienie).

Alamar PW
11 sierpnia 2014, 20:10
Nowości w sklepiku Heroes Online: Zwoje czarów i mikstury many (żeby gracze mogli sobie "zrekompensować" podniesione koszty czarów czy podzielenie zaklęć leczących/wskrzeszających na dwie grupy: dla jedn. podstawowych i dla elit; o czempionach "zapomniano" :P).

Irhak PW
11 sierpnia 2014, 20:43
Cytat:
podzielenie zaklęć leczących/wskrzeszających na dwie grupy: dla jedn. podstawowych i dla elit; o czempionach "zapomniano"
Mi tam "wskrzeszenie jednostek PODSTAWOWYCH" działa na wszystkich nieumarłych pod moją komendą :P

Alamar PW
11 sierpnia 2014, 20:50
Poczekaj, aż zmiany w skillach z serwera testowego wejdą na polski serwer.

Aklantes PW
12 sierpnia 2014, 08:38
Noooo!

Wyczuwam ogromne straty wśród moich liszy. Czy są jeszcze jakieś zmiany, które czychają na polski serwer, a które nie były nigdzie publikowane?

Alamar PW
21 sierpnia 2014, 21:08
MCL-1B04-7DAA-A6B8-06CF

Irhak PW
21 sierpnia 2014, 21:41
Nie warto było używać... 1x 24h darmowa bitwa automatyczna

Acid Dragon PW
21 sierpnia 2014, 22:41
To zależy od wykorzystania. O ile mamy zapasy stworzeń (lub złoto na ich rekrutację), to można się udać na małą masakrę.

Przykładowo - po odwiedzeniu wszystkich kapliczek udajemy się do każdej armii, jaka się nawinie, zbierając wszystkie zasoby i artefakty. Jasne, że trzeba skompensować straty, ale nawet jeśli ze złotem wyjdziemy "na zero" (po sprzedaży artefaktów), to zapasy metalu i drewna powinny się znacząco zwiększyć.

Aklantes PW
21 sierpnia 2014, 22:56
Ponadto można w ten sposób łatwo wyfarmić pożądany przedmiot/zestaw przedmiotów, które wypadają tylko z określonego rodzaju potworków (np Ghul z Kamiennych Aniołków/Różnorakich Ciemnościowych Potworków). Taki patencik oszczędza mnóstwo czasu z tym związanego (to są dłuuuugie walki).

Acid Dragon PW
21 sierpnia 2014, 23:38
Grając na dwóch serwerach (polskim i testowym) mam teraz dobre porównanie starego i nowego systemu umiejętności.

I muszę powiedzieć, że ten nowy nie wypada zbyt dobrze. Mój rycerz nie ma już w tej chwili właściwie żadnej strategii.
- Okrzyki wojenne nie trwają już całą bitwę, a wręcz tylko jedną turę
- Heroizm przestał być grupowy i trwa tylko 2 tury
- Nie ma już dostępu do Pacyfikacji (= stwór nie może przez 2 tury atakować)
- ani do Anathemy (= grupowe obniżenie obrażeń wrogom)

Jedyna zmiana na plus, jaką zauważyłem to zaklęcie leczące, ale tylko dla jednostek podstawowych, których i tak nie używam.

Generalnie właściwie zaklęcia przestały dla mnie istnieć. Na jedną turę mogę co najwyżej zwiększyć inicjatywę moich wojsk, czy szybkość, ale mowy nie ma o żadnej taktyce, czy zwiększeniu przewagi.

Także moja rada: grajcie jak najwięcej, dopóki nowy system jeszcze nie wszedł. Potem może być trudniej.

Alamar PW
22 sierpnia 2014, 09:22
Anatema jest teraz dostępna w postaci zwoju (Za jedyne...).
Jeśli zaś chodzi o nekromantę, to stracił możliwość wskrzeszania czempionów, czar obniżający odporność celu można rzucić tylko raz na turę, a wszelkie koszty czarów wzrosły astronomicznie.
Nie wiem, czemu takie drastyczne zmiany (no dobra, wiem - sklepik gry i napoje many oraz zwoje), ale system magii z każdej zmiany na kolejną staję się coraz gorszy. Nie dość, że pozbawiono nekromanty masowego wskrzeszenia i wampiryzmu oraz umiejętności, która obniżała odp. i obrażenia wrogów za każdy zabity oddział (jeszcze przed startem zamkniętej bety), to teraz rozdzielono jeden czar wskrzeszania jednostki na dwa czary: dla podstawowych oddziałów i dla elity. Czempioni niech zaś sobie giną, albo liczą na duchy, które giną jeszcze szybciej. :P

rt2011 PW
27 sierpnia 2014, 16:47
Siema, a jakie zmiany dla kleryka z przystani na testowym szykują?

Alamar PW
27 sierpnia 2014, 17:20
Gram nekromantą, więc nie mam pojęcia, poza zwiększeniem kosztów czarów.

Acid Dragon PW
27 sierpnia 2014, 17:33
rt2011 - Nie wiem, do jakich zaklęć ma obecnie dostęp kleryk (na polskim serwerze), ale jeśli zadasz jakieś konkretne pytanie (np. "czy kleryk ma dostęp do zaklęcia X") to mogę sprawdzić na testowym.

rt2011 PW
27 sierpnia 2014, 22:04
Czy kleryk ma dostęp do przyśpieszenia i do spowolnienia?

Pozdrawiam
redthunder

Acid Dragon PW
27 sierpnia 2014, 22:20
Tak ma, ale działania tych efektów zostały zmienione.

Rush (okrzyk wojenny) daje jednostkom +2 zasięgu ruchu, ale trwa tylko 1 turę, a nie do końca bitwy.

Slow obniża zasięg ruchu wroga o 2 i inicjatywę o 3, ale działa tylko na małym obszarze (o promieniu 1 pola od miejsca rzucenia czaru). Działa 2 tury.

rt2011 PW
27 sierpnia 2014, 23:20
Dzięki

Irhak PW
23 września 2014, 13:18
Niech mi ktoś wytłumaczy jak pozytywnie na grę ma wpłynąć:
1) brak kopalń?
2) obniżenie ilości stworzeń w miastach?
3) ograniczona rezerwa jednostek u bohatera?
4) ograniczenie ilości surowców składowanych?
5) ograniczenie liczby zadań, które bohater może wziąć jednocześnie?

Alamar PW
23 września 2014, 14:21
WoW! Po prostu WoW!
Nie chce mi się w tę grę grać już od jakiegoś czasu, a tu jeszcze taka "zachęta". O ile kopalnie jestem w stanie zrozumieć (ale tylko pod warunkiem, że miasta przejmą ich funkcje), to reszty zupełnie nie rozumiem... a nie, rozumiem doskonale: "Dajcie nam pieniądze, a będzie wam dane. A jak nie, to [ocenzurowano]!"

EDIT:
To jest Worker's Hall (czyli budowle w miastach), a nie kopalnie! Jeszcze "lepiej"!

EDIT 2:
Jest też i "small tweaks": We removed the mines from the game.
ROFL - Po prostu "super"!

Galius887 PW
23 września 2014, 14:29
Po tej aktualizacji Heroesów Online nie będzie można bardziej zepsuć.
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: Heroes Online

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel