Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 81 - 82 - 83 | |
Altair |
Wszystko wskazuje na to, że tak. Zrób kopię tego skryptu. Wprowadź modyfikacje i przetestuj. Wtedy będziesz miał pewność czy działa (lub nie). |
Duch |
Zmiany działają. Jednak teraz pojawia się pytanie czy nie powstanie jakiś konflikt "długofalowy", czy po kilku tygodniach potworów nie będzie za dużo stworzeń na mapie i czy gra poprostu się nie wysypie? - Wiem, że najlepiej by było samemu sprawdzić jednak może ma ktoś na ten temat stosowną wiedzę. |
Altair |
Z tego, co wyczytałem w tym skrypcie, to istnieje tam jakieś ograniczenie co do ilości stworzenień. Czy to się dokładnie tyczy, tego nie wiem. W teorii jednak powinno działać poprawnie. No chyba, że naprawdę przesadziłeś z tą ilością stworzeń. |
RebeliaMuppet |
Mam pytanie. Czy skrypty działają w zwykłym Heroesie III, czy tylko w WoGu? |
Altair |
Heroes III? a konkretnie o który dodatek ci chodzi? ;P Bo z tego co mi się wydaje (oczywiście mogę się mylić) przed WoGiem żadnych skryptów w Heroes III nie było. Aby skrypty zadziałały mapa MUSI być w formacie WoG'a. Wogifikowane mogą być co prawda zwykłe mapy Heroes III, ale najpierw zostają przekonwertowane do formatu WoG. |
Trang Oul |
Skrypty działają tylko w H3 WoG. |
Lazurowy Żmij |
Potrzebuję skryptu, w którym jako nagrodę/karę można otrzymać/stracić mithril. Np. w zdarzeniach czy puszkach pandory. Wiem, że da się zrobić taki skrypt, bo już go gdzieś widziałem (oczywiście mapkę straciłem dawno temu :D). Ewentualnie może być patch do edytora, jeśli taki istnieje... |
Altair |
Istnieje, istnieje, dodaje także inne możliwości. http://wog.republika.pl/down.htm Opis tutaj. Jest to skrypt-patch w edytorze wpisujemy odpowiednie słowa do zdarzenia lub puszki i po uruchomieniu gry automatycznie dodawany jest Mithril. |
Lazurowy Żmij |
Ciekawe :) . Po raz kolejny pomogłeś mi (przypominasz mi pewną osobę z forum Warcrafta :) ). Jednak pozostaje jedno ale... Jak odjąć Mithril, bo raczej -Mithril0001/ nie zadziała. Czekam na dalsze instrukcje. |
Altair |
Właśnie, że zadziała :) . Skrypt ten napisałem jakiś rok temu. (ten to oczywiście najnowsza wersja) Choć chyba tylko Avatar wiedział wtedy o jego istnieniu. ;P |
Lazurowy Żmij |
No dobra, działa. Może jeszcze coś wymyślę, to dam znać, zobaczymy, czy będziesz potrafił zrobić. Oczywiście nie wątpie w twoje umiejętności :] . Pozdrawiam. Edit: Jeśli to nie kłopot to zademonstruję swój "problem". Bohater , np. Orrin (0) wchodzi np. na event znajdujący się w pozycji 15/13/0 i w tej chwili posiada 19 sztabek Mithrilu. Chciałbym , aby uaktywnić to zdarzenie wymagane było 20 sztabek , lub więcej , a przy tym otrzymanie jakiegoś artefaktu (oczywiście pod warunkiem jeśli mam 20 Mithrilu). Nie chcę , żeby to było zadanie u jasnowidza. Da się zrobić "miszczu" ? :) |
Lazurowy Żmij |
Wiem , że pisze drugi post pod rząd , ale może ktoś zajrzy do tego tematu ? Zwłaszcza , że czekam na odpowiedź na moje pytanie , bo już mam następne :P |
Altair |
Najczęściej zaglądam tu, gdy widzę, że są nowe posty. Dlatego nie otrzymałeś odpowiedzi. Oto skrypt: ZVSE !#UN:B0/1; !?HM-1; !!OB998:T?y9; !!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8; !!LE998&y8<20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/1; !!LE998&y8>=20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/0; !!OW&y8>19/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:R-1/7/d-20; Druga linijka (!#UN:B0/1;) to włączenie Mithrilu na mapie. Daję to na wszelki wypadek. (Jeśli na mapie jest włączony Mithril można ją wykasować). Ostatnia linijka skryptu powoduje, że bohater traci 20 sztabek Mitrilu. (jak rozumiem za wykonanie zadania) Jeśli używasz mojego na skryptu na zdarzenia (o który pytałeś wcześniej) to także nie jest potrzebna. Czyli wtedy tylko: ZVSE !?HM-1; !!OB998:T?y9; !!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8; !!LE998&y8<20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/1; !!LE998&y8>=20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/0; Jeszcze jakieś pytania? :) |
Lazurowy Żmij |
Dobra niby powinno działaś , ale czy mógłbyś jeszcze raz napisać mi to razem z miejscem na współrzędne czyli to 15/13/0 naprzykład. Lubie kompletne skrypty :P |
Altair |
Przecież już to napisałem post wyżej :D Zaraz... oto ci chodziło? ZVSE !?HM-1; !!OB998:T?y9; !!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8; !!LE998&y8<20/v998=x/v999=y/v1000=p/y9=26:Dy7/1; !!LE998&y8>=20/v998=x/v999=y/v1000=p/y9=26:Dy7/0; x, y , p - współrzędne miejsca |
Lazurowy Żmij |
Zwracam honor , gdyż nie widziałem tych cyferek wcześniej. Trudno tam się czegoś konkretnego dopatrzyć. |
Lazurowy Żmij |
(Drugi post) Altair potrzebuje szybkiej odpowiedzi :p . Znowu co do tego patcha, którego wtedy zainstalować nie mogłem. Gdzie znaleźć Zielone siedlisko Goryniczy? W którym dziale? |
Altair |
Zielonego siedliska Goryniczy nie trzeba instalować, ponieważ już jest w grze. Czasami jeśli zwogifikujemy mapę możemy je zobaczyć. Jest alternatywna wersja zwykłego siedliska Goryniczy przeznaczona w zamierzeniu dla trawy. Z jakiś powodów jest niedostępny z poziomu edytora map. Dlatego w najnowszej polskiej wersji patcha do edytora map go dodałem. Jak instalować można znaleść tutaj. Jeśli masz już zainstalowaną poprzednią wersję patcha wystarczy zamienic plik ZEOBJTS.txt na najnowszy. |
Lazurowy Żmij |
Dobra, działa :) . Hmmm... wiesz co by się przydało w edytorze? Zniszczone zamki, a przynajmniej za pomocą skryptu, że dopiero w grze to widać. Oczywiście generowanie poziomu zniszczenia powinno być zależne od gracza w trakcie pisania takiego skryptu. Czy to możliwe? Ewentualnie może być sama ich grafika, żeby od razu stały puste... |
Altair |
Tak możliwe jak najbardziej. Musiałbym tylko zmodyfikować skrypt patch dodający Mithril do zdarzeń. W edytorze wpisywałoby by się w nazwie miasta zniszcz potem stopień zniszczenia 1,2,3 potem / i nazwę miasta. np. zniszcz1/Ruina Wkrótce napiszę na to skrypt. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel