Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 81 - 82 - 83

Altair PW
7 czerwca 2006, 21:20
Wszystko wskazuje na to, że tak. Zrób kopię tego skryptu. Wprowadź modyfikacje i przetestuj. Wtedy będziesz miał pewność czy działa (lub nie).

Duch PW
8 czerwca 2006, 23:37
Zmiany działają.
Jednak teraz pojawia się pytanie czy nie powstanie jakiś konflikt "długofalowy", czy po kilku tygodniach potworów nie będzie za dużo stworzeń na mapie i czy gra poprostu się nie wysypie? - Wiem, że najlepiej by było samemu sprawdzić jednak może ma ktoś na ten temat stosowną wiedzę.

Altair PW
9 czerwca 2006, 00:01
Z tego, co wyczytałem w tym skrypcie, to istnieje tam jakieś ograniczenie co do ilości stworzenień. Czy to się dokładnie tyczy, tego nie wiem. W teorii jednak powinno działać poprawnie. No chyba, że naprawdę przesadziłeś z tą ilością stworzeń.

RebeliaMuppet PW
13 czerwca 2006, 10:17
Mam pytanie. Czy skrypty działają w zwykłym Heroesie III, czy tylko w WoGu?

Altair PW
13 czerwca 2006, 12:15
Heroes III?
a konkretnie o który dodatek ci chodzi? ;P
Bo z tego co mi się wydaje (oczywiście mogę się mylić) przed WoGiem żadnych skryptów w Heroes III nie było.
Aby skrypty zadziałały mapa MUSI być w formacie WoG'a. Wogifikowane mogą być co prawda zwykłe mapy Heroes III, ale najpierw zostają przekonwertowane do formatu WoG.

Trang Oul PW
13 czerwca 2006, 12:19
Skrypty działają tylko w H3 WoG.

Lazurowy Żmij PW
21 czerwca 2006, 16:08
Potrzebuję skryptu, w którym jako nagrodę/karę można otrzymać/stracić mithril. Np. w zdarzeniach czy puszkach pandory. Wiem, że da się zrobić taki skrypt, bo już go gdzieś widziałem (oczywiście mapkę straciłem dawno temu :D). Ewentualnie może być patch do edytora, jeśli taki istnieje...

Altair PW
21 czerwca 2006, 17:13
Istnieje, istnieje, dodaje także inne możliwości. http://wog.republika.pl/down.htm
Opis tutaj. Jest to skrypt-patch w edytorze wpisujemy odpowiednie słowa do zdarzenia lub puszki i po uruchomieniu gry automatycznie dodawany jest Mithril.

Lazurowy Żmij PW
21 czerwca 2006, 21:17
Ciekawe :) . Po raz kolejny pomogłeś mi (przypominasz mi pewną osobę z forum Warcrafta :) ). Jednak pozostaje jedno ale... Jak odjąć Mithril, bo raczej -Mithril0001/ nie zadziała. Czekam na dalsze instrukcje.

Altair PW
21 czerwca 2006, 21:53
Właśnie, że zadziała :) . Skrypt ten napisałem jakiś rok temu. (ten to oczywiście najnowsza wersja) Choć chyba tylko Avatar wiedział wtedy o jego istnieniu. ;P

Lazurowy Żmij PW
22 czerwca 2006, 07:11
No dobra, działa. Może jeszcze coś wymyślę, to dam znać, zobaczymy, czy będziesz potrafił zrobić. Oczywiście nie wątpie w twoje umiejętności :] . Pozdrawiam.

Edit: Jeśli to nie kłopot to zademonstruję swój "problem". Bohater , np. Orrin (0) wchodzi np. na event znajdujący się w pozycji 15/13/0 i w tej chwili posiada 19 sztabek Mithrilu. Chciałbym , aby uaktywnić to zdarzenie wymagane było 20 sztabek , lub więcej , a przy tym otrzymanie jakiegoś artefaktu (oczywiście pod warunkiem jeśli mam 20 Mithrilu). Nie chcę , żeby to było zadanie u jasnowidza. Da się zrobić "miszczu" ? :)

Lazurowy Żmij PW
26 czerwca 2006, 20:33
Wiem , że pisze drugi post pod rząd , ale może ktoś zajrzy do tego tematu ? Zwłaszcza , że czekam na odpowiedź na moje pytanie , bo już mam następne :P

Altair PW
26 czerwca 2006, 22:19
Najczęściej zaglądam tu, gdy widzę, że są nowe posty. Dlatego nie otrzymałeś odpowiedzi. Oto skrypt:

ZVSE
!#UN:B0/1;
!?HM-1;
!!OB998:T?y9;
!!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8;
!!LE998&y8<20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/1;
!!LE998&y8>=20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/0;
!!OW&y8>19/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:R-1/7/d-20;


Druga linijka (!#UN:B0/1;) to włączenie Mithrilu na mapie. Daję to na wszelki wypadek. (Jeśli na mapie jest włączony Mithril można ją wykasować). Ostatnia linijka skryptu powoduje, że bohater traci 20 sztabek Mitrilu. (jak rozumiem za wykonanie zadania) Jeśli używasz mojego na skryptu na zdarzenia (o który pytałeś wcześniej) to także nie jest potrzebna. Czyli wtedy tylko:

ZVSE
!?HM-1;
!!OB998:T?y9;
!!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8;
!!LE998&y8<20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/1;
!!LE998&y8>=20/v998=15/v999=13/v1000=0/y9=26:Dy7/0;

Jeszcze jakieś pytania? :)

Lazurowy Żmij PW
27 czerwca 2006, 09:24
Dobra niby powinno działaś , ale czy mógłbyś jeszcze raz napisać mi to razem z miejscem na współrzędne czyli to 15/13/0 naprzykład. Lubie kompletne skrypty :P

Altair PW
27 czerwca 2006, 11:03
Przecież już to napisałem post wyżej :D
Zaraz... oto ci chodziło?

ZVSE
!?HM-1;
!!OB998:T?y9;
!!OW&y9=26:C?y7 R-1/7/?y8;
!!LE998&y8<20/v998=x/v999=y/v1000=p/y9=26:Dy7/1;
!!LE998&y8>=20/v998=x/v999=y/v1000=p/y9=26:Dy7/0;

x, y , p - współrzędne miejsca

Lazurowy Żmij PW
28 czerwca 2006, 08:05
Zwracam honor , gdyż nie widziałem tych cyferek wcześniej. Trudno tam się czegoś konkretnego dopatrzyć.

Lazurowy Żmij PW
29 czerwca 2006, 20:08
(Drugi post)
Altair potrzebuje szybkiej odpowiedzi :p . Znowu co do tego patcha, którego wtedy zainstalować nie mogłem. Gdzie znaleźć Zielone siedlisko Goryniczy? W którym dziale?

Altair PW
29 czerwca 2006, 21:05
Zielonego siedliska Goryniczy nie trzeba instalować, ponieważ już jest w grze. Czasami jeśli zwogifikujemy mapę możemy je zobaczyć. Jest alternatywna wersja zwykłego siedliska Goryniczy przeznaczona w zamierzeniu dla trawy. Z jakiś powodów jest niedostępny z poziomu edytora map. Dlatego w najnowszej polskiej wersji patcha do edytora map go dodałem. Jak instalować można znaleść tutaj. Jeśli masz już zainstalowaną poprzednią wersję patcha wystarczy zamienic plik ZEOBJTS.txt na najnowszy.

Lazurowy Żmij PW
29 czerwca 2006, 22:19
Dobra, działa :) . Hmmm... wiesz co by się przydało w edytorze? Zniszczone zamki, a przynajmniej za pomocą skryptu, że dopiero w grze to widać. Oczywiście generowanie poziomu zniszczenia powinno być zależne od gracza w trakcie pisania takiego skryptu. Czy to możliwe? Ewentualnie może być sama ich grafika, żeby od razu stały puste...

Altair PW
29 czerwca 2006, 23:45
Tak możliwe jak najbardziej. Musiałbym tylko zmodyfikować skrypt patch dodający Mithril do zdarzeń. W edytorze wpisywałoby by się w nazwie miasta zniszcz potem stopień zniszczenia 1,2,3 potem / i nazwę miasta. np. zniszcz1/Ruina
Wkrótce napiszę na to skrypt.
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 81 - 82 - 83
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel