Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [KB] King's Bounty
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

Alamar PW
26 grudnia 2005, 11:58
Ten post jest skierowany głównie do Viniusa (bo jego to szczególnie interesowało).

Otóż pytałeś się czy są jakieś powiązania między KB a MM.
Coś niedawno znalazłem. W MM2 jest niejaki Murray, a zdaje się że taki złoczyńca jest w KB. Pewnie jeśli dobrze poszukać to w MM1-2 znajdą się też inni złoczyńcy z KB. Więc jeśli masz trochę wolnego czasu (i znasz angielski), to radzę Ci przejść te dwie gry.

vinius PW
26 grudnia 2005, 15:14
serdeczne dzięki, że załozyłes ten temat :)
Murray the Misser - jeden ze słabszych złoczyńców, a jeśli ten z MM I/II wyglądał tak:
http://heroes.duke.org.pl/kb/murray.gif
to duże prawdopodobieństwo, że to on. niedlugo podam wykaz jednostek z jego zamku oraz bardziej szczegółowe informacje.

Trang Oul PW
25 marca 2006, 23:10
Powstała druga część King's Bounty (tak jest napisane na Celestial Heavens, ale ze screenów można poznać, że to pierwsza część). Nie chodzi mi jednak o rosyjskie King's Bounty 2, tylko o King's Bounty Legend Sequel. Szkoda, że gra jest dostępna na Pocket PC/Windows Mobile i że kosztuje aż 13.46 $. Można ją kupić (albo pobrać trial) na tej stronie.

Alamar PW
26 marca 2006, 09:16
Niby jest to druga część, ale jak się przyjrzysz, to widać, że jest to zwyczajna konwersja (z poprawą grafiki i dodaniem kilku elementów) KB.

vinius PW
26 marca 2006, 11:20
a gdzie tam. widziałem. to chyba to, co wcześniej pokazywał Alamar (quest for cośtam) - czyli tylko konwersja. hmm... może to i dobrze? bo nowa część zburzyłaby mja mozolnie pisaną Sagę Czterech Kontynentów ;P

AmiDaDeer PW
27 marca 2006, 16:52
Vinius, w Kwasowej Grocie napisałeś, że smok z KB2 ma 200 punktów życia, jest powolny i zadaje 25-50 punktów obrażeń.
A czy przypadkiem nie zauważyłeś, że w KB2 jednostki mają obrażenia nie np. od 1 do 2, tylko określone statystycznie np. karzeł - 6? W dodatku ten smok z KB2 jest przerażająco w statystykach podobny do tego z KB1, ale chyba tak nie jest (moją najsilniejszą jednostką był na razie piechur :P).
Jeżeli to wszystko to mój błąd, to przepraszam - dla mnie KB2 jest - za przeproszeniem - cholernie trudne!!!

vinius PW
27 marca 2006, 19:43
ech, nie byłoby z KB2 problemu, gdyby autor ustawił zamki iperwszych wrogow na 1 kontynencie, nie na losowym! tak aby złapać ammina (i tak ma straszną armię...) musze latać nie wiadomo gdzie. tzn aby złapać ammina i resztę (bamako, bisau i inni pierwsi wrogowie) muszę ich znaleźć na jednym z innych kontynentów!

co do smoków: z tymi jednostkami jest różnie - ale te powtarzające się mają zwykle podobne parametry - tak w KB, jak i KB2.

EDIT: bo porusza się wolno. ale latać może :)

AmiDaDeer PW
29 marca 2006, 17:09
Autor(-rzy) KB2 chcieli po prostu pokazać swój nowy, rewelacyjny, jedyny w swoim rodzaju (w 1992 roku przynajmniej) GENERATOR LOSOWEGO ROZMIESZCZENIA. Oznacza to, że nie wiadomo, gdzie bohater zostanie umieszczony, gdzie złoczyńcy i gdzie koszary. I CZY KTOŚ ZNA KODY DO KB2, ŻEBYM MÓGŁ DOSTAĆ SIĘ NA INNY KONTYNENT?!!

AmiDaDeer PW
29 marca 2006, 19:47
Popatrzyłem sobie na tą stronkę i widzę, że (chyba to jest KB?) jednostki strzelające zadają inne obrażenia przy strzelaniu. Elf zadaje obrażenia 2-4, łucznik 1-3, gigant 5-10... ale druid używa piorunu, a arcymag (chyba tak to się tłumaczy) używa kuli ognia. Jakie obrażenia zadaje piorun druida, a jakie kula ognia arcymaga?

vinius PW
29 marca 2006, 20:31
To jest KB - jeno na Segę albo na Jabłoko (Mac). Wszystko oprócz poruszania sie i grafiki identyczne, jak w oryginale.

Bardzo mądry autor KB2 (Siergiej Ptokofiew) mógł rozstawić wrogów na 1 mapia, potem na 2 itd. Nie musisz miec kodów, aby iść dalej - wystarczy tak jak w KB1, tzn znaleźć mapę.

AmiDaDeer PW
30 marca 2006, 16:28
Ale jakie obrażenia zadaje druid, gdy strzela? Gdyż wiem, że to jednostka strzelająca, ale zamiast podanych obrażeń od strzał pokazuje się napis "Piorun". Jakie obrażenia zadaje ten piorun?!

Alamar PW
13 maja 2006, 20:58
Jak ktoś (czytaj - Vinius) ma nadmiar złota, machinę zwaną PS2 (lub dostęp do niej), jest maniakiem King's Bounty, to proponuję zajrzeć na Allegro (ps. jest też dostępna wersja niemiecka).

vinius PW
14 maja 2006, 18:12
właśnie zbieram kasę na PS2 :) ale w Polsce gry nie kupię. na e-bayu gra kosztuje nie 50zł, ale 1$!

Alamar PW
14 maja 2006, 19:06
...plus kilkadziesiąt dolarów shipmentu (przesyłki) :P

vinius PW
14 maja 2006, 20:32
nie, za granice chyba 7. ale i tak taniej wychodzi ;) mimo to dzięki za info.

Alamar PW
4 czerwca 2006, 11:35
Byle KB3 nie podążyła drogą HV.
A jak będzie to to po angielsku, to na pewno znajdziesz więcej fanów niż w przypadku KB2.

vinius PW
4 czerwca 2006, 12:26
w tym sęk - jak otrzymam odpowiedź na maila co go wysłalem, to będziemy mieli KB3 - nie tylko po angielsku, ale i po polsku :)

AmiDaDeer PW
6 czerwca 2006, 17:15
KB3? EXTRA!!!

Jeżeli potwory będą tak samo wyglądać jak w KB2...
nieeeee, to nie możliwe :(.

Według mnie gdyby KB2 nie miało tylu błędów, to by było 17,7 razy lepsze od KB. Po pierwsze - rosyjski (wiem, wiem, dla niektórych to raczej wada, ale mi łatwiej grać w gry ruskie). Po drugie - doskonałe rysunki potworów (troll jest extra!). Po trzecie - nowe potwory są bardzo ciekawe (tubylec i kanibal, dzik, goryl, dinozaur lub też piechur).
Vinius, mógłbyś mi podać oficjalną stronkę o KB3? I przy okazji - w jakim języku wysłałeś e-maila do twórców?

vinius PW
6 czerwca 2006, 17:47
dałem maila po angielsku... link :) (mógłbyś najważniejsze przetłumaczyć?)

a nie martw się, może i będzie KB2 po angieslku, a nawet polsku - oczywiście musi to potrwać.

AmiDaDeer PW
7 czerwca 2006, 12:47
No cóż, lepiej by było, gdyby e-mail byłby w czystym (lub nieczystym) rosyjskim. Ale nie każdy język się umie. A przetłumaczyć stronkę ciężko by było, jest tego dużo, a żeby znaleźć jakieś najważniejsze informacje, trzeba by było przetłumaczyć całość. Ale - zrobi się.
I przy okazji - nie znalazłem żadnych screenów czy też obrazków na tej stronie. Mam nadzieję, że grafika i dźwięki nie będą jak w pierwszej i drugiej części ;). Ale interesuje mnie wygląd ogólny gry. Jak ktoś coś znajdzie niech da znać!

EDIT: A teraz małe pytanie do Viniusa w sprawie KB2 - czym u licha mogą być "myrlanty"?
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: [KB] King's Bounty

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel