Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 135 - 136 - 137

Warmonger PW
26 lipca 2014, 05:31
Nie wiem, ile osób zdążyło się zorientować, że Bastion został wczoraj odtworzony, ale sądząc po liczbie komentarzy w tamtym temacie - niewiele. Po raz kolejny sugerowałbym zainteresować się tym, co jest, a tym, czego nie ma.
Dla pewności podlinkuję jeszcze raz: temat Bastionu na forum Kwasowej Groty. Czekają na was takie atrakcje, jak na przykład sfinksy.

witchking PW
26 lipca 2014, 06:45
Anubis w turbanie to zabieg podobny jak naga albo dżin. W homm wiele stworów jest wyciągniętych ze "swojej mitologii" i wstawionych do innej bajki, przez to gra jest ciekawa. Warto też pamiętać, że w lochu bohater to OVERLORD.

Tego PW
26 lipca 2014, 10:58
Wstawienie dżinna do ośnieżonego miasta to nie to samo, co ubranie go na zielono i dorobienie kociołka ze złotem. Lepszym przykładem byłaby już naga z karabinem (choć wszyscy wiemy, z jaką reakcją fanów spotkała się taka mieszanka).
Overlord jest (chyba) jedynym przypadkiem. Czy nie lepiej iść za głównym nurtem?

witchking PW
26 lipca 2014, 11:10
Główny nurt mówi że na 2 poziomie nie ma jeźdźca. A jednak w twierdzy się pojawia:) Mi to na prawdę jest obojętne, ale postanowiłem sprostować sprawę. Naga w tower jest mało hinduska. Behemotowi też daleko od biblijnego oryginału. Gdy spojrzymy na gry M&M to tym bardziej widać, że autorzy wyrywali różne elementy i wkładali je w zupełnie inną stylistykę. Myślę, że to wystarczające argumenty by poprzeć moje pomysły.

Oczywiście możemy zrobić typowo arabskie miasto w którym będziemy mieli ludzi, ale to zwyczajnie będzie nudne.

Travis PW
26 lipca 2014, 13:55
Uważam, że skoro do życia powołano pomysł Bastionu, nie ma sensu robić czegoś podobnego i może zagadaj z edeksumo i razem pracujcie nad projektem, albo stwórz nowe miasto, np. nawiązujące do przeszłości - dinozaury, wcześni ludzie, ogólnie prehistoria. :)

Nephretes PW
26 lipca 2014, 17:07
@Matheo

Co prawda zakładałem, że wysuszenie będzie ofensywnym czarem podczas walki, ale Twój pomysł by było to zaklęcie poza polem bitwy, podoba mi się.

@Witchking

Skoro Warmonger tak intensywnie podkreśla, że bastion został reaktywowany po raz kolejny, a mówiłem na początku, że mą intencją nie jest stworzenie kolejnego projektu odrodzenia wspomnianego, skupię się przede wszystkim na stylistyce arabskiej.

Twój duch piasku jest fantastyczny i uważam, że odpowiada mistycznemu konceptowi miasta. Chyba bliżej przyjrzę się szkicom dla "Pałacu".

Z Anubisa bym zrezygnował skoro jest zarezerwowany dla bastionu, albo inaczej: wszystkim się z nim kojarzy. Ammit jest ciekawą bestią, ale mnie nie przekonuje. Sfinksy też sobie podaruję.

Pustynny czerw na plus. Zastanawiałem się nad jakimś robalem, a podany przez Ciebie rysunek bardzo mi odpowiada. Skorpion jest przecudny i z niego na pewno nie zrezygnuję.

Skoro jest to miasto mistyczne: mag jest pozycją obowiązkową i potężną magię umiejscowiłbym bardziej w konstruktach, niż w nieumarłych skoro ze wspomnianą mumią wychodzą takie absurdy.

===


Tymczasem poprawiam fort i zastanawiam się nad radą miasta.

witchking PW
26 lipca 2014, 18:33
Anubis ma tą zaletę, że można go połączyć fabularnie ze strażnikami VARNu no i pasuje do piramid w tle, ale jak uważasz. Myślę, że ładnie by pasował wężoczłek:


Oczywiście wymaga pewnych poprawek. Przydało by mu się dodać złote elementy itd.


Inne które mogły by się nadać:



Zastanowił bym się też nad czterorękim olbrzymem
Demon pyłu (pojawia się w MM1, cokolwiek to jest)


Kammer PW
26 lipca 2014, 18:40
Wężoczłek nie byłby zbyt podobny do Nag?

Kastore PW
26 lipca 2014, 18:42
I do meduz? I do żywiołaków wody? :P

Nephretes PW
26 lipca 2014, 18:47
Gdyby ktoś nie pamiętał to zainspirowało mnie diablo 2 i chciałem widzieć również w line upie coś podobnego do salamander



Prawie jak byś czytał mi w myślach.

Co do Anubisa, cóż, jest to jakaś alternatywa, ale wolałbym jednak nie dawać kolejnego argumentu, że to kalka bastionu. Nie wiem przeto czy piramidy nie znikną z tła.

Druga kreatura, którą pokazałeś za bardzo przypomina mi chińskiego smoka.

Edit:

Póki co z kreatur jestem pewny, że chcę (wraz ze wstępnym ustaleniem poziomu)
1. Skorpiony
2. Wężoczłek (mam nadzieję że nie sprowokuje to kolejnej dysputy na temat słuszności nazewinictwa)
3. Mag
4. Duch piasku
6 ? Pustynny czerw

Chciałbym jeszcze jedną jednostkę strzelającą do tego.

Nazwy dla bohaterów, w tym wypadku posłucham lepiej zorientowanego tegobasha
Moc: beduin
Maga: derwisz

PS Złoto czarna kolorystyka też mi pasuje

witchking PW
26 lipca 2014, 18:56
Ja mimo wszystko zostawił bym piramidy. Nawet jako tylko ozdobnik tła. Anubisowie mogli by być rasą przewodnią miasta, bo szkoda dawać tam ludzi, ale równie dobrze mogą nimi być kotołaki.

Edit:
Jeszcze jedna uwaga kiedyś już poruszana na forum. Wszystkie jednostki pierwszego poziomu to humanoidy. Warto by było się tego trzymać przy tworzeniu miasta.

Nephretes PW
26 lipca 2014, 19:18
Sugerowałbyś w takim razie wężoczłeka na pierwszy poziom?

Nie widzę problemu by skorpiony dostały coś jak np "czarna trucizna", były większe i groźniejsze.

Faktycznie miasto nadal nie posiada rasy przewodniej. Czy w wypadku kotołaków nie byłoby za dużo "człeków"?

witchking PW
26 lipca 2014, 19:24
Pisząc kotołak mam na myśli pół-kota pół-człeka. No ale oczywiście jest wiele innych opcji które nadadzą:)

Hayven PW
26 lipca 2014, 20:06
Można by też zasugerować się nieco miastem nomadów albo, skoro chcemy kotołaków - tigran z Age of Wonders.

Travis PW
26 lipca 2014, 20:19
A ja ten line up widziałbym tak:
1. Wojownik Taweret
2. Mistyczny Łucznik
3. Tańcząca Derwiszka
4. Salamandra
5. Pustynny Mag
6. Czerw
7. Rakszasa

Oczywiście kierujcie się tylko wyglądem stworzeń.
Miasto magów w Heroes 3 w kompletnie innym klimacie; inny świat, więc czemu by nie wykorzystać kilku pomysłów ze świata Ashan ?

Nephretes PW
26 lipca 2014, 21:46
@Hydromax

Podoba mi się tańcząca derwiszka i pustynny mag. Muszę jednak najpeirw zdecydować się na jakąś rasę przewodnią. Przy koncepcie potężnej magii widziałbym jednak więcej ożywionych konstruktów/bestii niż ludzi.

@Tigran

Dzięki za garść inspiracji, przejrzę cóż tam ciekawego.

Jak podoba wam się rada osady? Rozbudowa obejmie jakieś kopułki i wieżyczki.


AmiDaDeer PW
26 lipca 2014, 22:57
Cóż, moja propozycja na line up, jeśli można (zrobiona w sumie na szybko):

1. Wężoczłek
2. Duch pustyni (made by Witchking)
3. Skorpion (może to być golem, żeby bardziej się odróżniał od mantikory)
4. Rakszasa (Kotołak)
5. Anubis (strażnik VARN)/Ammit
6. Czerw
7. Może faktycznie coś pokroju Lammasu?

Do bohaterów nie mam zastrzeżeń.

Kammer PW
26 lipca 2014, 22:59
A ja wciąż nie wiem, jak takie Czerwie poruszałyby się po statku. I czy wężoczłecy (:D) nie byliby zbyt podobni do nag i reszty wężoogoniastych.

AmiDaDeer PW
26 lipca 2014, 23:16
Kammer:
A ja wciąż nie wiem, jak takie Czerwie poruszałyby się po statku.
Nie wchodziłyby w ziemię. Grałeś w Clasha? Tam były czerwie poruszające się po powierzchni.

Kammer:
I czy wężoczłecy (:D) nie byliby zbyt podobni do nag i reszty wężoogoniastych.
Mając wężowaty pysk i męski tors, wystarczająco by się wyróżniały chyba od reszty tego typu jednostek.

Nephretes PW
26 lipca 2014, 23:36
@Hobbit

Dzięki za Twą propozycję. Widzę, że wraz z Witchkingiem widzicie w mieście Anubisa. Zastanowię się nad tym jeszcze.

Propozycja skorpiona jako golema wydaje mi się sensowna. Łączy konstrukt z istotą pustyni. Nie wiem jakie zaplanowałeś umiejętności specjalne dla podanych jednostek, ale jak wspominałem: chciałbym żeby występowały tutaj również jednostki strzelające.

Pewny jestem, że chciałbym zobaczyć w line upie wężoczłeka, ducha pustyni, skorpiona i czerwa. Z wymienionych jednostek teleportować mógłby się duch pustyni.

O wężoczłeka natomiast jestem spokojny- nie widzę takiego podobieństwa by go wykreślić.

Potrzeba jeszcze jakieś jednostki latającej i strzelającej.


Ode mnie rozbudowa do kapitolu. Cóż sądzicie?



i animacja rozbudowy



Edit:
Zmieniłem trochę koncepcję układu budynków. O ile sam zamek jest do poprawy, chyba zacząłem lubować się w umieszczaniu budowli w piasku.

strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel