Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/mod/różne] Nowe Stworzenia
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

MinosKing PW
5 lipca 2014, 12:05
Drodzy Grotowicze chciałbym wam przedstawić nową jednostkę pod vcmi:

http://speedy.sh/VdWqW/Sword.rar

A jest to Sword oraz jego ulepszenie Magic Sword. Sprawdziłem tą jednostkę na mapie przygód, jak i w trakcie walki i wygląda ciekawie;)

Drwal PW
5 lipca 2014, 12:13
Widziałem chyba podobną jednostkę, albo nawet taka samą - jest w Banku. Fajnie, że udało Ci się dodać do VCMI, ale ogólnie delikatnie mówiąc nie pasuje do Heroes III. Takie jednostki nie mają poważnej przyszłości, ale jeśli traktowane są tak "for fun", to czemu właściwe nie. :)

Btw, mieczyki są Twojego autorstwa czy tylko dodałeś je do VCMI?

MinosKing PW
5 lipca 2014, 12:14
I nie mylisz się Drwalu tą jednostkę stworzył Witchking a przynajmniej mam ją od niego :]

Ale tak ja dodałem ją do Vcmi.

Mały Edit:
Cytat:
Takie jednostki nie mają poważnej przyszłości, ale jeśli traktowana tak "for fun", to czemu właściwe nie. :)

Może i nie za bardzo ta jednostka pasuje do gry, ale gdyby przyjąć że została stworzona przez wielkich Czarodziejów bądź Arcymagów po to by strzegła np. Biblioteki która cytuję: "dostarcza dodatkowe zaklęcia do Gildii magów".

I oczywiście "for fun", jak najbardziej:d

Warmonger PW
5 lipca 2014, 12:58
Stwór jak stwór. Nie powiedziałbym jednak, że cyjanowe piksele wyglądają 'ciekawie'.

MinosKing PW
5 lipca 2014, 13:07
Warmonger to mój pierwszy mod i przyznam z bólem serca że nie wiem jak zmienić te "cyjanowe piksele":c

Jest to mój pierwszy raz bo dopiero uczę się wprowadzać coś do vcmi.

Andruids PW
5 lipca 2014, 13:26
Wszyscy robią jednostki pod konkretne miasta, a ja mówię, że stanowczo brakuje fajnych neutralnych jednostek. Nawet takich, które ewidentnie pasowałyby w już istniejących frakcjach (Knurzy Jeźdźcy, Mumie, Trolle). Jestem stanowczo za mieczem. Może nie osiąga wyżyn oryginalności, ale jeśli miałby jakąś fajną umiejętność to byłbym za wprowadzeniem go (oczywiście z jakimś budynkiem na mapie).

MinosKing PW
5 lipca 2014, 13:38
Dobrze że przynajmniej jedna osoba nie podchodzi to tej jednostki z krytycznej strony dzięki ANcientDRuids.

I małe sprostowanie togo co napisałem pod postem Drwala:

Ta jednostka miała pojawić się w modzie zrobionym przez Witchkinga ale była jeszcze w fasie opóźnionych testów. Potem z tego co mi wspomniał nie miał kiedy zrobić w pełni działającego modu z takimi jednostkami właśnie jak Miecze, Chiński Smok, Kościany Pies, Pająk i etc.

I dodam że do właśnie Witchking poprosił mnie bym spróbował dodać jakąś jednostkę do Vcmi, spróbowałem i o to drobny efekt ale przede mną jeszcze sporo do nauczenia się jak z resztą można zauważyć;)

Drwal PW
5 lipca 2014, 13:40
MinosKing:
Może i nie za bardzo ta jednostka pasuje do gry, ale gdyby przyjąć że została stworzona przez wielkich Czarodziejów bądź Arcymagów po to by strzegła np. Biblioteki która cytuję: "dostarcza dodatkowe zaklęcia do Gildii magów".

ANcientDRuids:
Wszyscy robią jednostki pod konkretne miasta, a ja mówię, że stanowczo brakuje fajnych neutralnych jednostek. Nawet takich, które ewidentnie pasowałyby w już istniejących frakcjach (Knurzy Jeźdźcy, Mumie, Trolle). Jestem stanowczo za mieczem. Może nie osiąga wyżyn oryginalności, ale jeśli miałby jakąś fajną umiejętność to byłbym za wprowadzeniem go (oczywiście z jakimś budynkiem na mapie).

A ja nie wierzę, że wy piszecie poważnie. Miecz ogólnie mi się podoba, ale jednostka z niego żadna. To po prostu detal, broń, przedmiot. Piszecie, że brakuje nowych, neutralnych jednostek. Może i tak, ale czy naprawdę nie ma lepszych pomysłów niż lewitujący miecz? Wygląda to komicznie na tle innych jednostek.

AmiDaDeer PW
5 lipca 2014, 13:42
MinosKing:
gdyby przyjąć że
Z założeniami fabularnymi nawet najgorsze jednostki można przyjąć bez słowa skargi. Nie znaczy jednak, że są to dobre jednostki.

MinosKing PW
5 lipca 2014, 13:46
Drwalu ależ jest i pracuję nad tym, a to dopiero moja pierwsza jednostka.

Może nie jest idealna, ale w następnym modzie pojawią się bardziej egzotyczne jednostki a jakie to już okaże się jeżeli uda mi się je wprowadzić bez błędów np. typu wywalenie z gry gdy tylko ją zaatakujemy bądź gdyby nie było można jej znaleźć na mapie przygód.

Edit: Hobbicie miałem na myśli jakieś drobne wytłumaczenie dla osób które by zastanawiały się właśnie tak jak np. Drwal:? po co ta jednostka tak w ogóle miała by istnieć w grze? I nie miałem tutaj założenia fabularnego co do niej a raczej jak to ujął Drwal "for fun", jednostkę która mogła by posłużyć jako drobna odmiana od takich istot jak np. Golemy, Gryfy czy np. Meduzy.

Drwal PW
5 lipca 2014, 13:55
MinosKing:
Drwalu ależ jest i pracuję nad tym, a to dopiero moja pierwsza jednostka.

Chyba się trochę nie rozumiemy. Mi nie chodzi o to, że jest źle wykonana, że ma błędy w grafice, ale o pomysł. Ile byś nie pracował nad lewitującym mieczem, uważam że zwyczajnie nie jest to dobra koncepcja na neutralną jednostkę.

MinosKing:
...w następnym modzie pojawią się bardziej egzotyczne jednostki a jakie to już okaże się jeżeli uda mi się je wprowadzić bez błędów np. typu wywalenie z gry gdy tylko ją zaatakujemy bądź gdyby nie było można jej znaleźć na mapie przygód

No i to pozytywny akcent, że planujesz inne jednostki. Jest naprawdę sporo defów, które mogą pasować jako neutrale.

MinosKing PW
5 lipca 2014, 14:01
Może i tak Drwalu doszło do drobnego nieporozumienia. I podpowiem tylko że jedną z tych Egzotycznych jednostek będzie Monstrous Mimic którą można znaleźć w Banku Kwasowej Groty:P

Co to jest Monstrous Mimic pewnie się ktoś zastanowi:? powiem tylko tyle że jest to również jednostka ożywiona jak te Miecze i dodam że lepiej nie grzebać przy niej, iż może być to katastroficzne w skutkach:P ale to już tak pół żartem ujmując :d

AmiDaDeer PW
5 lipca 2014, 14:07
MinosKing:
Hobbicie miałem na myśli jakieś drobne wytłumaczenie dla osób które by zastanawiały się właśnie tak jak np. Drwal:? po co ta jednostka tak w ogóle miała by istnieć w grze?
Doskonale wiem, co miałeś na myśli. To nie zmienia jednak faktu, że jednostka, która wymaga tłumaczenia fabularnego, nie ma racji bytu - w końcu jednostki nie mają własnych biografii, a jedynie grafiki, nazwy i statystyki wraz z umiejętnościami.

Możesz sobie tworzyć jednostkę "for fun", jednak nie dziw się, jeśli potem pojawia się krytyka w stylu "To nie pasuje do gry". Bo, co tu dużo mówić, lewitujący miecz nie nadaje się na jednostkę. Miecz to artefakt, przedmiot, a nie stworzenie. Wszystkie stworzenia w grze mają jakąś posturę, kształt, poszczególne elementy poruszające się w zależności od tego, co jednostka robi. Jednostki będące pojedynczym kształtem, u których cały ruch polega na obracaniu się tego jednego kształtu, będą wyglądały zwyczajnie słabo - i wątpię, by argument "Bo to jest jednostka dla zabawy" sprawił, że ludzie nagle zechcieliby pobierać masami Twojego moda.

MinosKing PW
5 lipca 2014, 14:19
Hobbicie i tutaj muszę cb poprawić bo nie mojego moda ale Witchkinga ja tylko wcieliłem jego część w życie na prośbę Witcha.

Oczywiście krytyka jak najbardziej mile widziana, ale starałem się tylko coś wyjaśnić jak widać skutek jest jaki jest:< ale to nie zmienia faktu że w grze przyda się coś for-fun czyli dla zabawy i nie zmuszam na siłę by ktoś ją pobierał a podałem tylko luźną propozycję co do tej jednostki.

Wiem że nikt z was nie chciał zrobić mi na złość pisząc tego typu komentarze, ale można w międzyczasie obejrzeć jak i zawalczyć z nią podczas gdy inni lepsi moderatorzy i przede wszystkim autorzy większych modów dokończą swoje projekty.

Daractive PW
5 lipca 2014, 14:48
Nie mam VCMI na kompie, a samych defów nijak się w Banku doszukać nie mogę (o ile tam są), więc pozwól że ocenię sam koncept. A koncept mi się po prostu podoba. Nie widzę przeszkód dla wprowadzenia tej jednostki, a nawet fabularnie nie byłoby z tym problemów (ba, możliwych opcji jest nawet kilka). Klimatycznie też nie zdaje się znacznie odbiegać (tu drobne kiwnięcie głową w stronę "Bibliotekarza" i Excalibura). Rzeczą na której ten projekt może najszybciej się wyłożyć są umiejętności i grafiki właśnie.

Andruids PW
5 lipca 2014, 17:40
Hm... miecz napędzany magią, wykuty przez jakichś magicznych kowali, który atakuje wszystko w swoim zasięgu (bo tak został zaprogramowany), albo po prostu stary dobry Poltergeist. Nie widzę żadnej potrzeby na dorabianie dodatkowej fabuły.

Trith PW
5 lipca 2014, 20:11
Takie coś może by się mogło sprawdzić jako jednostka nieosiągalna normalnie, ale przywoływalna na pole bitwy za pomocą czaru.

Warmonger PW
5 lipca 2014, 21:45
Magiczny miecz to niezły koncept, ale ten def nie wygląda ani trochę przekonująco. To raczej sztywny kawał drutu. Przydałaby się jakaś aura, płomienie, animacje i inne cuda, żeby było wiadomo, że walczymy z czymś magicznym.

Pomysł Tiritha bardzo fajny. Być może za jakiś czas będzie się go dało zrealizować.

MinosKing PW
5 lipca 2014, 21:52
Drodzy Grotowicze z Witchkingiem mamy troszeczkę inne plany co do mieczy a mianowicie zrobić z nich przyzwań-ców podobnie jak to jest w przypadku żywiołaków.

Ale czy sprawdzi się w praktyce? i czy uda się zrealizować pomysł? to już czas pokaże w każdym bądź razie trochę to zajmie zanim do tego dojdziemy;)

Edit: Oczywiście niczego nie obiecuję, ale chcę byście wiedzieli że mamy drobny pomysł co do tego a przynajmniej można spróbować.

Edit 2: Widzę że Trith mnie wyprzedził:d

Daractive PW
5 lipca 2014, 21:54
Ewentualnie wprowadzić jako jednostkę i jako przywołańca (coś jak Demony, Żywiołaki czy choćby pomocnicy Gremlinołaja).

A efekt magii można by zrobić nawet w Photoshopie.
strona: 1 - 2
temat: [VCMI/mod/różne] Nowe Stworzenia

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel