Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43

Hei-reg; PW
25 czerwca 2014, 23:23
Cześć wszystkim. Jest to mój pierwszy post, jednak tematy w tym dziale śledzę już od dłuższego czasu, szczególnie ten dotyczący miasta Forge i VCMI. I właśnie zainspirowany pracą jaka w nich postępuje postanowiłem, że sam dołożę swoją cegiełkę do świata H3. :) Od zawsze chciałem stworzyć nowe miasto, niestety jedyne co mogę zrobić to je narysować. Los padł na Preserve z Heroesów IV. Super, że udało się je wdrożyć do VCMI, jednak przeszkadza mi, że tak bardzo odbiega stylem od miast z części trzeciej. Postanowiłem więc, przerobić je tak, żeby pasowało. :D I oto efekt:



-Ekran miasta jest za wysoki, zbyt późno się zorientowałem.
-Myślałem, że może coś z tego będzie i jakoś uda mi się zrobić z tego obrazka działające miasto, ale oprócz błędu wspomnianego wyżej stwierdziłem, że przy zestawieniu tego miasta z oryginalnymi, nie wygląda zbyt realistycznie i odstaje od reszty. Jednak chcę się nim z wami podzielić. :) A nóż znajdzie się ktoś, dla kogo będzie to inspiracja do tworzenia kolejnych nowych miast, a może też ktoś zdecyduje się zrealizować ten projekt. :D

Na koniec jeszcze mały bonusik, miasto wraz z muzyczką. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=hAyTyp_NqF0

Kammer PW
25 czerwca 2014, 23:27
*a nuż

Można prosić nieco więcej informacji? Jak zamierzałeś przenieść osiem jednostek z Czwórki do siedmiopoziomowej Trójki? Jak rozwiązałeś problem dublowania się elfów? Ekran baśniowy, czasem nie za bardzo?

Poza tym: witaj w Grocie!

Hei-reg; PW
25 czerwca 2014, 23:36
Zrezygnowałem po prostu z feniksów, które już w trójce występują.
Nie zastanawiałem się jakoś dogłębnie nad dublowaniem jednostek (elfów, rusałek), ale myślę, że można by wprowadzić nowe grafiki do wyżej wymienionych jednostek. Tak, żeby różniły się od elfów z bastionu i rusałek z wrót żywiołów. Ostatecznie można z nich zrezygnować i wprowadzić inne, wymyślone jednostki. (ku czemu byłbym najbardziej skłonny)

Wiwern PW
25 czerwca 2014, 23:38
Styl graficzny niesamowity. Doskonale przeniesiony klimat miasta, świetna kolorystyka i wyborne ulokowanie budynków w przestrzeni, dobra kompozycja. Nie spróbujesz zaanimować tego rysunku albo zająć się kolejnymi grafikami? Ile zajęło ci stworzenie tej pracy?

Chylę czoło i liczę na więcej.

Kammer PW
25 czerwca 2014, 23:39
To wciąż byłoby dublowanie. Nowe jednostki byłyby najlepszą opcją, ale ciężko byłoby wymyślić cokolwiek oryginalnego i psaującego do kanonu.

Hei-reg; PW
25 czerwca 2014, 23:50
@Wiwern
Dzięki! Chciałem na początku je zanimować, jednak na razie sobie darowałem bo nigdy nic nie animowałem. Może w niedalekiej przyszłości, gdy się podszkolę w tym kierunku.
Co do czasu poświęconego na rysowanie miasta... hmm trudno powiedzieć. Rysowałem po kilka godzin dziennie przez kilka dni. Jakby podliczyć to coś koło 30h pewnie by się uzbierało.

@Kammer
E tam, zawsze da się wymyślić coś nowego. :)

witchking PW
25 czerwca 2014, 23:51
Jestem pod wrażeniem. Przy każdym projekcie miasta przydał by się taki rysunek. To znacznie może ułatwić prace. Przy okazji zapraszam do współpracy. Potrzebujemy ludzi znających się na grafice 2d:) Przyda się ktoś do rysowania koncepcji i portretów:)

Kammer PW
25 czerwca 2014, 23:54
Hm, jakbyś szukał jakiegoś zespołu, to zgłoś się do mnie. W sumie grafik od powierzchni płaskich przydałby się.

AmiDaDeer PW
26 czerwca 2014, 00:00
Masz talent. Twoje zdolności przydałyby się do tworzenia portretów albo dwuwymiarowych artów. Sam nie jestem zwolennikiem Preserve, ale jeśli zechcesz współpracować nad tym lub jakimś innym projektem (może Forge? Albo alternatywne jednostki?) - zapraszam.

Sam, jeżeli projekt Rezerwatu by wypalił, mógłbym wesprzeć ewentualnie od strony graficznej czy szkicami, ale na pewno mógłbym się zająć udźwiękowieniem i muzyką - kopiowanie utworu z Heroes 4 to mimo wszystko nie jest najlepszy pomysł.

effendie PW
26 czerwca 2014, 10:10
Jestem pod wrażeniem, mimo, że nie do końca stylowo pasuje do H3, miasto jest bardzo ładne. Szkoda byłoby je tak zostawić - mam cichą nadzieję, że będziesz dalej nad nim pracował, a nie przerzucisz się na inne rzeczy (proszę tylko nie forge) i wszyscy będziemy się cieszyć tym nowym pięknym miastem w H3.
Sam na grafice znam się niewiele, ale gdybyś potrzebował jakiejś pomocy programistycznej to nawet jestem w stanie ogarnąć VCMI żeby coś dopomóc, bo widzę tutaj duży potencjał.

Hayven PW
26 czerwca 2014, 10:29
Piękne O_O

Z tym że bardziej jako osobny art (genialny) niż jako modyfikacja, bo wtedy każdą z grafik trzeba by osobno wycinać, wklejać, dodać tło dla całego miasta a nie tylko dla miejsc gdzie nie ma budynków, zrobić sprite'y...

Ale mimo to szacun :)

Garett PW
26 czerwca 2014, 11:46
Bardzo ładnie to wszystko wygląda.

Co do dublowania jednostek, to przecież można zrobić zamiast elfów i rusałek któreś jednostki z Portalu Przywołania: leprechaun, satyr(yk), roślinka, modliszka.

Kuririn PW
26 czerwca 2014, 11:46
Ja osobiście jestem pod wrażeniem, nie lubiłem tego miasta nawet w h4, a teraz odwróciło się wszystko na plus ;) I to ze są czarodziejskie smoki jestem za :) Jakby co to mogę pomóc wdrążyć do VCMI (mowie o plikach .json). Co do grafiki to raczej nie do mnie... "Sacunecek"

Trith PW
26 czerwca 2014, 14:04
Łał, to jest śliczne.

Miej teraz na uwadze, że wszyscy będą Cię chcieli zamęczyć swoimi prośbami o ilustracje (pewnie ze mną włącznie).
Podziwiam zdolności i cierpliwość do rysowania. Rzeczywiście stylem trochę się różni od miast w H3, ale to już wina wybranej przez autorów architektury.

Odchodząc od tematu, bardzo chętnie bym zobaczył również inne Twoje prace.

J. M. Sower PW
26 czerwca 2014, 14:10
Witam! Podoba mi się ten art, ale coś takiego sprawdzi się raczej w formie samego konceptu. Zachęcam cię, abyś nakierował się na rysowanie portretów bohaterów (ew. jakichś innych grafik umieszczonych w grze, np. menu główne, a może nawet cały interfejs), bo wśród polskich moderów na razie brak kogoś, kto by się na tym dobrze znał. Masz wtedy szanse, że twoja praca rzeczywiście trafi do HoMMa. Czuję, że może być z ciebie całkiem przydatny grotowicz!

Żeby nie odstawać od reszty to też się zaprezentuję ;P. Jeśli śledziłeś temat Forge to może zauważyłeś, że jestem grafikiem 3D, ale na 2D też się znam, choć raczej nie na rysowaniu (no chyba, że ołówkiem na papierze ;P). W grzebaniu w plikach .json od VCMI też się dosyć orientuję, więc mogę pomóc i w sprawach technicznych i graficznych. W sumie jeśli chodzi o techniczne sprawy to na mojej stronce jest napisane jak grzebać w oryginalnej grze, ale nie wracajmy do przeszłości...

Serdecznie zapraszam do pracy nad projektem Forge i ew. innymi, na które przyjdzie czas. Zachęcam do dzielenia się z nami kolejnymi pracami, jeśli będą na równie wysokim poziomie :D. Pamiętaj, że praktyka czyni mistrza i nie spoczywaj na laurach!

Edit: Jeśli chodzi o robienie ekranów miast w 2D, to może zerknij na te w Heroes VI. Wydaje mi się, że jakbyś doszedł do czegoś takiego to udało by ci się zrobić miasto w 2D choć brakowało by wtedy np. grafik na mapę przygody. Niemniej wydaje mi się, że obecny w szóstce styl graficzny to to do czego powinieneś dążyć.

mitlandy PW
26 czerwca 2014, 15:38
Cudo! Jakby budynki w Preserve był tak ułożone jak masz na screnie, to miasto by było cudowne...
Ps.A zamiast elfów można dodać myśliwych.

Dru PW
26 czerwca 2014, 16:41
Dawno nie widziałem czegoś takiego pięknego na Polskiej scenie HoMM! Z takim talentem proponowałbym się zgłosić do jakiejś grupy moderskiej. Lepiej nie tracić czasu robienie jakiś artów do modyfikacji, tylko stworzyć konkretne rzeczy do gry, jak portrety bohaterów, nowe grafiki interfejsu. Najbardziej brakuje ludzi od ekranów miast, ale to musiałbyś zmienić styl graficzny na bardziej realistyczny.

Chociaż z drugiej strony jakby tak zastąpić każdy obecny ekran miasta na taki styl co zaprezentowałeś, to mogło by to odświeżyć grę ;) Ile przecież można gapić się na te same stare grafiki od lat :P

Mam nadzieje, że zostaniesz z Nami na dłużej i stworzysz coś fajnego, co zobaczę potem w grze ;)

Pozdrawiam

Lyokoheros PW
26 czerwca 2014, 17:03
No to wygląda naprawdę świetnie. Może i nie jest to ten sam poziom co przystań(przynajmniej w kwestii zachowania oryginalnego stylu), ale i tak prezentuje się wspaniale. I zapewne w takiej formie to miasto dałoby się dopracować graficznie by miało styl HereosIII.
Wtedy - choć poprzedniej wersji rezerwatu nigdy bym nie zainstalował - chętnie ujrzałbym je w swoich Heroesach.
Co do jednostek, które miałyby zastąpić rusałki i elfy, to pomysł brania tych z Portalu Przywołań wydaje mi się dobry, skłaniałbym się konkretnie ku satyrowi i modliszcze na twoim miejscu.
I skoro wykonałeś taki ekran to bez wątpienia poradzisz sobie też ze zrobieniem nowej wersji o odpowiednich wymiarach.

A po za tym witaj w Grocie.

Trith PW
26 czerwca 2014, 17:06
Dru:
Najbardziej brakuje ludzi od ekranów miast, ale to musiałbyś zmienić styl graficzny na bardziej realistyczny.
Gwoli ścisłości budynki to modele 3D a tła ekranów miast to fotomontaże (często też z zastosowaniem elementów 3D), więc trzeba było by się porządnie nadłubać, żeby narysować budynki tak by wyglądały jak w innych ekranach miast.
Tak czy inaczej widać, że chłopak ma wyobraźnię, umie dobrze rozłożyć obiekty w ograniczonej przestrzeni i sprawić, żeby całość była spójną kompozycją, a to zawsze się przyda.

Dru:
Ile przecież można gapić się na te same stare grafiki od lat :P
Jak na razie jest 15 a i tak gra trzyma niesamowity poziom.

Z drugiej strony rzeczywiście taka zmiana stylu może być odświeżająca dla gry, tylko trzeba zwrócić uwagę na fakt, że aby wszystkie frakcje tak przerysować to by było roboty na lata, co w moim odczuciu wydaje się za dużym nakładem pracy w porównaniu z wynikiem tych prac.

Dru PW
26 czerwca 2014, 17:15
Cytat:
Jak na razie jest 15 a i tak gra trzyma niesamowity poziom.

Z drugiej strony rzeczywiście taka zmiana stylu może być odświeżająca dla gry, tylko trzeba zwrócić uwagę na fakt, że aby wszystkie frakcje tak przerysować to by było roboty na lata, co w moim odczuciu wydaje się za dużym nakładem pracy w porównaniu z wynikiem tych prac.

Nie neguje oczywiście tego, że obecna grafika jest brzydka, tylko po prostu już się znudziła ;)

Jeśli zrobienie takiej grafiki zajęło jemu te 30 godzin to powiedzmy, że rysowanie takiego ekranu dwie godziny codziennie, zajmie pół miesiąca, to nie jest aż tak długo :P W takim tempie można spokojnie w ciągu pół roku stworzyć wszystkie nowe ekrany miast :P
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel